Ik heb niet alles gelezen, maar 4 maanden: hartstikke middenin een sprong zou ik zo zeggen!
Groetekes, Sje
Ik heb niet alles gelezen, maar 4 maanden: hartstikke middenin een sprong zou ik zo zeggen!
Groetekes, Sje
mijn kleine krijgt vanaf 4 md (nu bijna 6mnd) ook een pafles per dag, ik wilde deze ook als laatste fles geven, maar dit blieft meneertje niet! Wel als eerste fles of de fles na het middagslaapje Dus misschien papfles op een ander moment geven? Dat van die spenen vind ik ook een goeie, misschien zit het um daarin. Je kan ook eens een difrax fles/speen poberen, deze zijn wat smaller en makkelijker te zuigen dan die van avent (mijn oudste had geen moeite met avet, mijn jongste kon hier niet mee overweg). Ik noem ook maar wat er in me opkomt hoor. En inderdaad, sprongentijd, dus daar kan het ook mee te maken hebben of combinatie van factoren. Hopelijk gaat het vlug weer beter
Lfs
Een papfles is ook eigenlijk meer een ontbijtding. Hier hebben ze nooit pap gekregen voor het slapen gaan. Kan nooit lekker liggen zo’n extra volle maag. Zelf moet je ook niet naar bed hoeven als je net een groot bord friet op hebt.
Voor het doorslapen hebben ze het niet nodig. Onze meiden hebben een half jaar borstvoeding gekregen en daar is echt 's avonds geen pap van te maken als je het rechtstreeks geeft. En die meiden sliepen resp. met 8 en 3 weken door.
Groetekes, Sje
ja ik had dus ook die avent…en daar kwam te veel uit en het paste gewoon niet goed om haar mondje (ja wist ik veel…me tante heeft haar toen ze bleef slapen met de fles van haar kleine haar melk en pap gegeven ) met difrax flessen…
nooit meer andere gebruikt, super fijn en ging helemaal goed bij haar …
je zou het eens kunnen proberen … het kan maar helpen toch
Pippy is geboren 17.07.2009