Het klussen is begonnen

Nee, niet het klussen voor een baby…dat is al gebeurd! Het klussen in ons nieuwe huis! We hebben gisteren de sleutel gehad en gingen meteen verf halen bij de Praxis. Hoppa, meteen 500,- weg. Maar we kunnen nu wel vooruit. Vandaag zijn vrienden van ons komen helpen. Omdat de plafonds ook allemaal moeten, zijn mijn vriendin en ik boven begonnen. Ik was vol enthousiasme bezig, toen ik besefte dat ik beter niet kon gaan lakken. Die verf is op terpetinebasis en dat vond mijn vk niet zo’n goed plan. Toen had ik er al zeker 4 uur in gestaan, ook in de lucht van ammoniak. We hadden we het raam open, maar toch…ik doe het maar niet meer. Morgen gaan we muren verven en dat mocht wel, want die verf heeft een waterbasis. Ik geloof niet dat het kindje nu meteen schade heeft opgelopen, zo na een paar uur, maar ik laat het lakwerk liever over aan anderen. Ik was verder vol energie en had echt zin in het verfwerk. Het wordt straks echt ons droomhuis! Maar als ik dus wat minder hier ben…dan ben ik dus druk bezig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Spannend zeg!
Het echte werk gaat beginnen
Inderdaad op waterbasis kan je gewoon doen.
En toen wij aan het klussen waren in ons huis, heb ik ook anderen de kozijnen laten lakken Is toch een rotwerk

Succes met klussen en geniet er ook van!

Enne… natuurlijk nog gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Nee die paar uurtjes zullen niet zoveel uitmaken, maar inderdaad Rainbow aflakken zit er niet in, maar geloof me er zijn nog genoeg andere klusjes die je wel mag doen. Oh ja en moet je nog te verfen dingen ontvetten koop een fles St Marc. Wel wat duurder maar geen gevaar voor de baby enne he ruikt stukken beter dan amoniac

Groetjes,

Michèle

Heerlijk, lekker bezig. De verhuizing komt steeds dichterbij, eindelijk weg straks uit je industriegebiedflatje!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Succes met schilderen! Maak er jullie droomhuis van

liefs

oh rainbow, leuk zeg! Heb je een leuk doel voor ogen om jullie paleisje mooi te maken. Zie je jezelf straks al binnen wandelen met eva aan de hand en in je andere hand een maxicosi met een heeeeel lief klein babytje erin.
Heel veel klus-plezier.

Gr Patries

wat geweldig voor jullie rainbow!
ik ben echt blij voor je! idd droomhuis dat wordt het wel als ik jou zo hoor
maak je een foto van je favo plekje in het huis als het af is???

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dank je voor jullie leuke berichtjes! Ik vind lakken eigenlijk zelf heel leuk! Ik was aan het kletsen met mijn vriendin en af en toe waren we zelfs zo bezig, dat we stil waren! Dat mag in de krant! We vonden het heel rustgevend eigenlijk! Maar die kwasten reinigen vind ik echt 3x niks en laat ik dus aan anderen over, net als schuren, wat ik zogenaamd ook niet kan. Hahahaha! Ik stort me gewoon op de muren, er zijn nog heel wat muren te doen. Plafonds laat ik, 1.64 meter, ook lekker aan de mannen over! Maar ik ben niet zo’n type dat anderen alleen maar aan het werk zet en dan gaat zitten toekijken. Lekker meedoen, dat wil ik! Gelukkig mag dat ook! St. Marc, goede tip Michele! Ammoniak doet me denken aan die haarverf van vroeger, bleeeeh! En op Hyves volgen straks uiteraard foto’s! Het is zo’n mooi licht huis, vandaag scheen de zon overal. En als het te warm wordt, doen we mooi de Franse luifel achter dicht…hmmm, mijn vriend en ik zagen de kindjes al helemaal in de tuin spelen! Eef op de schommel en het kleintje ook in de tuin (al is het dan wel een jaar later, want september/oktober is wat koud hihi). Lekker mijmeren over straks!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/dLrhp1.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Rainbow op 26 Mar 2010 23:49:03

Oh leuk he… Vooral als het zonnetje dan schijnt dat maakt alles goed! Wanneer open huis?

Veel succes met klussen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

haha leuk he die gedachtes over straks’!
ooh ik mag nooit meehelpen tijdens de verhuizing, alleen spullen inpakken en de rest doet rijco met vrienden.
als ik vraag of ik mag helpen zegt ie: nee ga maar wat leuks doen

Wat heerlijk dat jullie eindelijk kunnen beginnen met klussen. Des te eerder kunnen jullie van jullie huisje genieten ipv jullie flat op het industrieterein. Hebben jullie al een idee wanneer jullie over willen?

Succes met klussen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ladies, we wonen niet OP een industrieterrein, maar BIJ een industrieterrein. En dat is dan nog eens een terrein met monumentale waarde, namelijk de oude Philipsgebouwen! Maar dat maakt het nog steeds niet zo gezellig! Vandaag hebben we heel veel gedaan. De hele kamer, drie verschillende tinten. Ik had er echt zin in! Uiteindelijk gewerkt van 10.00-17.30 uur en toen was ik wel moe. Vanavond bankhangen en morgen een pauzedagje. Opa en oma komen Eva terug brengen. Opa gaat met papa de trapvloerbedekking slopen en ik ga met Eva en oma denk ik even wat leuks doen! Ik heb ons mopje wel gemist! Gelukkig was het logeren erg goed gegaan. Ze gedroeg ze weer voorbeeldig, wat ze thuis lang niet altijd doet! Ze liet haar slab om, sliep door en liet zich lekker in bad doen door oma. En oma mocht haar insmeren met olie en haar haartjes in de krul kammen (dat vindt mijn moeder geweldig, om bij Eva krulletjes te kammen)! Fijn dat het zo goed ging. We willen ronmd de 20e april over en ik kan haast niet wachten! Zeker niet nu ik op dit moment weer een stinkende vuilniszak ruik, terwijl ik er net een nieuwe in heb zitten. De flat was een goede oplossing, maar ik kijk toch erg uit naar SPACE! Maandag gaat Eva weer naar het kdv en ga ik weer wat verven: de slaapkamer deze keer!

Lekker hoor, om zo zelf bezig te zijn!!
Ik kan me voorstellen dat je ruimte wil. Wij wonen in een flat en ik word af en toe gillend gek hier!
Veel klusplezier nog,
Liefs, Anne

gaaf rainbow!
haha en ja dat zul je altijd zien dat ze op een ander weer voorbeeldig zijn.
kleine sneaks! (rico heeft er ook een handje van, en dan mij aankijken van: haha heb ik jou mooi even tuk!)
hee maar welke kleur zijn de 3 tinten geworden? en de slaapkamer ga je verven zei je? welke kleur? ja ik ben kleuren gek, ben benieuwd!

Heb je eigenlijk al nagedacht over der kinderkamers Rainbow want jullie moeten nu ineens TWEE kamertjes inrichten.

Groetjes,

Michèle

leuk he, eindelijk kunnen klussen!!! Wij zijn nu al 3 weken aan het klussen, en het einde is bij ons in zicht, maar vond het zefl ook erg leuk om te doen!!! je ziet gewoon meteen hoe je huisje mooi wordt, helemaal naar je eigen smaak, das toch super!!

liefs woezel

Inderdaad, je huisje knapt meteen op van een lik verf! Wat fijn Woezel dat jullie pandje bijna klaar is! Lekker idee!

@Inge, kijk eens op www.flexa.nl en dan op Coleur Locale en dan op Long Island. Dat zijn strandkleuren. Wij hebben blauw, nuance en kiezel. Dat blauw is prachtig, echt een vrolijke kleur!

@Michele, qua kleuren wordt het bij Eva rose met behang van Pip Studio. Had ze eerst ook en dat doen we hier ook. De andere wand wordt gewoon neutraal (nuance wit, zie boven). Bij de baby ligt het eraan wat het wordt, dus met rose of blauw Pip-behang met vogeltjes. Die kamer laten we nog heel even, tot we de echo hebben gezien!

Super joh! Gefeliciteerd met de sleutel.

Oh, ik vind het zo leuk om lekker te klussen in huis. Alles echt naar je eigen smaak maken en het huis zo echt eigen maken. Heerlijk! Lakken vind ik ook leuk, echt mooi afwerken.

Nou, geniet ervan en inderdaad: Ondertussen lekker dromen over de toekomst.

Liefs

Oke dus Eva krijgt nog geen groter meiden kamer zeg maar omdat ze al 2 is als de baby komt??

Ha ha ha ja wij hadden alles neutraal

Groetjes,

Michèle