Nee, niet het klussen voor een baby…dat is al gebeurd! Het klussen in ons nieuwe huis! We hebben gisteren de sleutel gehad en gingen meteen verf halen bij de Praxis. Hoppa, meteen 500,- weg. Maar we kunnen nu wel vooruit. Vandaag zijn vrienden van ons komen helpen. Omdat de plafonds ook allemaal moeten, zijn mijn vriendin en ik boven begonnen. Ik was vol enthousiasme bezig, toen ik besefte dat ik beter niet kon gaan lakken. Die verf is op terpetinebasis en dat vond mijn vk niet zo’n goed plan. Toen had ik er al zeker 4 uur in gestaan, ook in de lucht van ammoniak. We hadden we het raam open, maar toch…ik doe het maar niet meer. Morgen gaan we muren verven en dat mocht wel, want die verf heeft een waterbasis. Ik geloof niet dat het kindje nu meteen schade heeft opgelopen, zo na een paar uur, maar ik laat het lakwerk liever over aan anderen. Ik was verder vol energie en had echt zin in het verfwerk. Het wordt straks echt ons droomhuis! Maar als ik dus wat minder hier ben…dan ben ik dus druk bezig!
Groetjes Rainbow, trotse mama