Het klussen is begonnen

Nee Michele voorlopig laten we haar ook slapen in haar IKEA-bedje. Dat kan wel omgetoverd worden tot echt bed, dus met de spijlen eraf aan één kant. Verder weet ik het eigenlijk nog niet zo!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ha ha ha heb je daar ook nog wat om over na te denken Heeft ze zelf niet ergens al een voorkeur voor?? Morgan wordt bijvoobeeld helemaal wild van Hello kitty en Tinkerbell.

Groetjes,

Michèle

Hahaha, hier zijn het de Teletubbies en Bumba! Die komen echt niet op de muur, haha. Ik vind de Teletubbies wel schattig, Eva gilt helemaal als ze zo dansend in beeld komen vanaf de heuvel. Maar als ze 2, 3 is, zijn die heel suf. Bumba ook! Hopelijk heeft ze mijn passie voor engelen, feeën, eenhoorns en regenbogen, zodat het echt een sprookjeskamer wordt! Tinkerbell is óók gaaf en Hello Kitty ook! Eva heeft Hello Kitty in strass-steentjes op een t-shirt (Kitty heeft dan vleugeltjes) en dat shirt vindt ze wel gaaf. Een collega van mij maakt alles met steentjes en één shirt vond ik wel leuk! De muren bij Eva worden rose met Pip-vogeltjes aan de ene kant en rose streepjes aan de andere kant. Kan het altijd nog een prinsessenkamer worden. En die stenen kitsch eenhoorn van mij, prijkte ook al op haar kamer en die verhuist gewoon mee! Ze heeft geen keus, haha!

Wat zijn pip-vogels??

En als Morgan Hello Kitty ziet zegt ze al meteen He Kitty, maar voorlopig krijgt zij toch nog geen andere kamer

Groetjes,

Michèle

@Michele: pip-studio is een merk, heb je ook kussentjes enzo van.

Nora is ook dol op Tinkerbell, ik heb die dvds gekregen van een collega. (Vind het zelf stiekum ook wel leuk!)

Wat leuk dat jij een sprookjespassie hebt, Rainbow! Wauw, een eenhoorn! Daar zou ik nou weleens op willen rijden!
Ik ga over een dag of 10 een jurk halen voor ons trouwfeest, bij Assepoester in Arnhem, dus ik hoop dat ik met een sprookje van een jurk thuiskom! Spannend!

Wij hebben dat ikeabedje ook, maar ik zie het nog niet zitten om de zijkant eraf te halen. Nora heeft ook nog geen poging gedaan om uit dr bedje te klimmen met dr slaapzak aan, dus weinig gevaar daar.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ah, thuis eens even googelen dan. Ik ken het echt niet.

En Tink is stoer. Ze is eigenlijk helemaal niet zo lief. Ik moet de films nog bestellen maar ze heeft wel schilderijtjes en zo van Tink dus ze weet wie ze is

Groetjes,

Michèle

Een eenhoorn vind ik echt gaaf! Jammer dat ze niet bestaan he? Ik hoop dat je je sprookjesjurk vindt Liske! Enne…Eva doet ook nog geen pogingen om uit bed te klimmen, dus wij laten het bedje ook nog in ‘ledikantvorm’!

Dames ik heb even gekeken naar het Pip gebeuren en ik wil even kwijt dat het niks voor mij is. Veel te druk

Groetjes,

Michèle

Ja, Pip is soms heel druk. Dat vind ik ook niet zo. Wij hebben alleen een rustig behang! Met rustgevende vogeltjes, haha!