Vanmiddag moest Bo weer voor controle bij de KNO arts, omdat hij met zijn oortjes zat een paar weken terug (de meesten weten denk ik nog wel hoe en wat). Er is toen bij zijn linker oor het buisje verwijderd, en het rechteroor , daar zat het buisje nog verstopt. Daarom moesten we vandaag weer naar de KNO arts, kijken of we het rechter buisje er ook uit konden halen.
HEt buisje is gelukkig idd niet meer verstopt, maar… achter zijn linker trommelvlies zit dus alweer vocht… hij hoort nu met links dus ook een stuk minder. De KNO arts heeft toen ons twee opties gegeven. OPtie 1 was een afspraak te plannen voor nieuwe buisjes, en tijdens deze ingreep, het rechter buisje vervangen voor een nieuwe en links natuurlijk opnieuw weer een buisje.
OPtie twee was, afwachten dat het buisje in zijn rechteroor er uit zichzelf uit ging, en hopend dat hij geen last meer krijgt van zijn oortjes. Dat laatste is echter onwaarschijnlijk omdat hij nu weer vocht achter zijn oortje had.
Ik heb dus gevraagd wat zij dus adviseerde, en zij gaf aan dat het haar verstandig leek om toch nieuwe buisjes te doen, omdat de winter nog maar net begonnen is, en hij nu al weken aan het rotzooien is met zijn oortjes.
Heb dus besloten omdat advies maar op te volgen, en volgende week woensdag (de 29e) wordt hij dus geholpen. We moeten dinsdag nog bellen om er achter te komen hoe laat hij dan geholpen wordt, en we krijgen van de week de brief over een afspraak bij de anesthesist, die moet bo namelijk nog even “goedkeuren”.
Morgen moet ik mijn werk even bellen of ik de laatste twee nachten van mijn reeks nachtdiensten vrij kan krijgen, want ik wil er natuurlijk wel bij zijn! Papa heeft gelukkig al een weekje vrij!
Ik heb net het boekje nijntje in het ziekenhuis gehaald, om bo een beetje voor te bereiden. Hopelijk vind hij het dan niet te eng woensdag!
liefs woezel
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - woezel op 27 Jan 2011 15:46:40