Het is weer zover!

ja heb de druppels inmiddels in huis, en maar goed ook, want ik heb het vermoeden dat zijn andere oor nu ook mee gaat doen. Hij zit er mij net iets te vaak aan, constant er in te peuteren, dus dat is al wel een teken dat het niet lekker zit. Ben dus benieuwd of die over een dag of 2 ook gaat lopen. Hoop het niet natuurlijk, maar de druppels hebben we gelukkig al in huis dus dat scheelt!!

Buisjes zijn idd een uitkomst daarvoor, wat dat betreft ben ik onwijs blij dat hij ze heeft hoor!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Nou volgens mij zit het echt in de familie, die oorontstekingen, want mijn nichtje was al sinds zaterdag ziek, hoge koorts, 1 keer overgevene, hoesten, verkouden, niet geod eten en willen drinken. ZOndag naar de post geweets, alles na laten kijken, maar met niks naar huis gestuurd met de boodschap dat als ze dinsdag nog zo was, ze weer naar de huisarts moesten, en vanmorgen moesten mijn ouders oppassen, en zag mijn moeder opeens een loopoor bij haar!! Trommelvlies dus geknapt!! Echt zo zielig!! Huisarts was al gebeld, maar die vond dat ze morgen maar moesten komen!
Bah, vind het zo sneu, ze is nog maar 7 maandjes, en ik weet uit ervaring bij Bo dat het zo ontzettend pijn doet als het trommevlies nog intact is!! Echt sneu…

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers