Het is gewoon

Tja, wat zal ik zeggen…
Schoonzusje van mij heeft gister een zwaar auto ongeluk gehad samen met de kinderen.

De oudste van 9 mankeert niets, de jongste van 6 is met traumahelicopter naar Utrecht gebracht. Hij heeft een gat in zijn schedel en gister werd hij beademd. Is met spoed geopereerd om het vocht bij de hersenen weg te halen. Hij wordt kunstmatig buiten bewustzijn gehouden en om de 4 uur laten ze hem bijkomen. Dat gaat niet goed, heeft ook al epileptische aanvallen gehad. De artsen geven hem nul, dus veel hoop is er niet.
Dat zal dus betekenen dat we voor de 2e keer in 4 jaar een neefje af moeten geven. 4 jaar geleden ook al, aan meningokokken en nu dit weer.

Mijn schoonzus is stabiel, geen bloedingen gehad maar die heeft bekken, bekkenkom, schaambeen, staartbeen en ik geloof nog wat gebroken. Ook heeft ze gekneusde longen. Op dit moment is ze buiten levensgevaar.

Ze hadden alledrie geen gordel om, dus jongens wat er ook gebeurd, aub die dingen om. Het is echt een zaak van leven of dood.

Het is een beetje een lang verhaal geworden, was niet de bedoeling. Het is ook allemaal zo onwerkelijk.

Miriam

Mijn god… heb hier geen woorden voor sorry kan jullie alle alleen mar heel veel sterkte wensen… en hopen op een heeel groot wonder… dus als er een heer bestaat hoop ik dat ie zijn werk nu doet

sorry weet verder niks te zeggen

Tries

pfffffffffffffffffffffff, heel veel sterkte miriam,dit zijn geen dingen waar je makkelijk overheen komt, we branden een kaarsje voor je neefje en je schoonzus

Kussies

Dank je wel voor jullie lieve reacties.
Het valt inderdaad niet mee, zeker omdat we waarschijnlijk voor de 2e keer een neefje moeten begraven.
Heb de hoop wel opgegeven voor Angelo, de artsen hebben eigenlijk geen hoop meer, dat is geen goed teken.
We moeten het gewoon afwachten.

Miriam

Heel veel sterkte in deze zware tijd.
Ik zal ook een kaarsje branden.

Regina

Groetjes Regina

Jemig he… Wat vreselijk… Heel veel sterkte voor jullie en ook voor je schoonzus en de vader van de kinderen. Wat vreselijk…

liefs van Monique

Toch wel een goed bericht. Zoals het er nu uitziet kan het wel meevallen met Angelo.
Hij heeft gekneusde hersenen, op het moment is hij stabiel en buiten levensgevaar. De stukjes schedel die zijn verwijderd worden bewaard om teruggezet te worden.

Hij wordt nog 4 dagen buiten bewustzijn gehouden en dan laten ze hem langzaam bijkomen, dit is dan om de hersenen nog een paar dagen rust te gunnen. Op dat moment is papa ook heel belangrijk.

Dat was het dan even voor nu.
We hebben weer hoop, al durf ik dat niet al te veel te hebben.

Groetjes van een hele blije en toch ook vermoeide Miriam

Ooooooh wat erg zeg, vreselijk

Ik hoop dat alles goed komt en ik brand een kaarsje

liefs, Els

toch een positief woord van jullie kant, meisje ik help je het hopen en kan alleen zeggen heeeeeel veeeel sterkte

Kussies

Jeetje meid, wat een toestand!

Heel veel sterkte voor jullie allemaal en zeker voor je broer!

Ik zal voor jullie duimen dat het goed gaat komen met alle drie.

Groetjes Marielle

heel veel sterkte
en ook hier brand een kaarsje

groetjes bianca
http://net.clubs.nl/Dylan&Kaitlyn

Dank je wel voor jullie lieve reacties!

Ik zal niet te veel terugkomen op het onderwerp, het kan namelijk een langdurige kwestie gaan worden. We hebben in één weekend al zoveel verschillende verhalen gehad van artsen. De chirurg was over Angelo veel te optimistisch geweest. Het is nog steeds een dubbeltje op zijn kant. Wordt deze hele week nog slapende gehouden, hij beweegt anders te veel en dat geeft weer vocht in de hersenen.

Mijn schoonzus moet ook naar Utrecht omdat ze daar beter te behandelen is.
We wachten het dus maar af en we juichen pas als het echt goed is.

Intussen proberen we maar gewoon onze dingen te doen die we anders ook zouden doen.
Ik ben blij met m’n mobiele telefoon, dat is nu een uitkomst!!!

Groetjes Miriam

Hier ben ik dan weer ff…
We zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest. Voor mij de eerste keer dat ik angelo heb gezien na het ongeluk.
Ik kan jullie wel vertellen…dat hakt erin. Dat is dus echt niet meegevallen.
Hij ligt nog steeds op de ic en ik heb begrepen dat dat behoorlijk lang is voor zo’n kind. Ik stond al te janken nog voor ik hem gezien had, wat ligt dat ventje er dan hulpeloos en verslagen bij. De slangen en de apparaten maakten niet echt indruk op mij… Het feit dat hij zo stil lag wel. Het is namelijk een ontzettende woelwater die nooit stil zit. Zo kennen we hem dus niet.

Al die positieve verhalen, ik vind het allemaal best maar eerlijk… ik moet het nog maar zien. Het heeft een enorme indruk op me gemaakt.

Had al meer dan een week een ontzettend leeg gevoel, wist niet wat ik moest voelen.
Dat is nu wel anders, maar mijn god, waarom moet zo’n hummel dit allemaal meemaken.
Ik heb er geen woorden voor.

Met mijn schoonzus is het ook nog niet zo best, die heeft een longontsteking erbij en is nu een paar dagen van de beademing af. Krijgt nog wel zuurstof via een kapje. Ze is ontzettend in de war doordat ze ook 1,5 week heeft geslapen. Maar dat is een logische reactie.

Jullie begrijpen misschien wel dat we ons zwaar kl*te voelen. Maar we moeten alles afwachten.
Sorry, is geloof ik wel een beetje een lang verhaal is geworden, moest het ff kwijt.

Groetjes Miriam

Tjeee ik lees dit hele verhaal nu pas, totaal niet gezien, sorry!!
Wat erg zeg allemaal, ik begrijp goed dat je je zo leeg en vooral rot voelt.
Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen,. maar ik wens jou en je familie heel veel sterkte en beterschap!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

pfffff meissie toch

ik begrijp je volkomen dat je je leeg voelt.

en hoe lang je verhaal ook is dat maakt niet uit,je moet ook je verhaal kwijt

wens je heel veel strekte nog met dit alles

groetjes bianca

hallo allemaal,

angelo is vandaag van de beademing afgehaald en hij ademt nu al de hele dag zelf. Is ook wat meer wakker geweest vandaag en was ook behoorlijk rustig.
Dat klinkt dus wel wat beter. Het blijft natuurlijk afwachten maar dit lijkt me wel een vooruitgang.

Dan slaap ik vanavond toch weer wat rustiger.

Groetjes Miriam

dat klinkt als een grote stap vooruit? of niet?
inderdaad slaap je misschien ietsje rustiger vannacht ik hoop het althans wel voor je!

Kussies

Ik hoop zo dat alles goed zal komen…

Sterkte.

liefs van Monique

Sinds vandaag zijn angelo en helmie overgebracht naar een verpleegafdeling.
Helmie is ook al een paar keer bij angelo geweest.
Dat klinkt dus allemaal heel erg goed.
Morgen gaat cas naar het ziekenhuis, ik kan helaas niet mee. Ik kom wel weer aan de beurt.

Jullie snappen misschien wel dat ik weer een beetje meer opknap zo, het blijft allemaal afwachten, maar toch…

Groetjes Miriam

ohhh wat een goede berichten hoop dat alles snel goed komt de kaarsjes blijven branden

Tries