Het is gewoon

Daar ben ik dan weer.

Sinds gistermiddag is helmie weer thuis. Een bed in de huiskamer en een rolstoel in de gang. Ze ziet er een stuk beter uit en ze praat er niet meer naast. Daar maakt ze nu grapjes over.

Gistermorgen is ze nog bij angelo geweest.
Weet niet hoe dat nu gaat. Ze kan niet alleen naar het ziekenhuis want ze moet in de rolstoel en iemand zal moeten duwen. Dat zien we wel.

We hebben gister foto’s gezien van angelo. Hij zag er goed uit. Het is alweer meer dan een week geleden dat we hem gezien hebben. Dat komt doordat er om de beurt gereden wordt naar het ziekenhuis zodat niet iedereen tegelijk komt. En even naar utrecht dat doe je ook niet. Is toch meer dan 120 km heen en terug. Je bent daar dan ook van 14.00 tot 20.00.
Maar, hij zag er goed uit, zijn ogen stonden ook vrij goed, weet niet hoe ik het moet uitleggen maar zagen er behoorlijk helder uit. Hij praat nu een beetje en hij speelt ook memory. En dat klinkt toch wel goed dacht ik zo. Het blijft natuurlijk allemaal nog afwachten. Maar… ze gaven hem nul dus we mogen niet klagen.

Nou dat was het dan weer zo’n beetje.

Groetjes Miriam

Vrijdag mag angelo naar huis!!

Hij moet dan voor de rest in Den Bosch revalideren. Het blijft natuurlijk nog wel behelpen thuis maar hij is toch zover dat het kan. Veeeeel sneller dan wij ooit hadden verwacht.

Denk dat lopen en de motoriek best goed zal komen. Voor de rest blijft het een beetje afwachten. Dat zal in de loop van de tijd moeten blijken.

Moet over een paar weken wel in utrecht geopereerd worden, dan wordt het stukje schedel terug gezet.

Maar wie had dit ooit verwacht. Op 13 september het ongeluk en 18 oktober weer naar huis, terwijl de artsen het niet zagen zitten. Denk dat we echt heeel veel geluk hebben gehad.

Ik houd jullie op de hoogte, maar dit klinkt zoooo goed.

Groetjes Miriam

ooooh mirjam dat klinkt zeker goed!!

Kussies

Mimpie,

Ik ben zooo blij voor jou en je familie.
De moeilijkste tijd is nu achter de rug.
Ook al hebben jullie nog een moeilijke tijd te gaan, iedereen is nog samen.
Dat is het belangrijkste. Want daar leek het toch niet naar.

Heel veel sterkte en maak er een groot feest van.

Veel liefs van Marty

Vandaag ff met mijn schoonzus gebeld, kijken hoe het gaat. Het gaat best goed met Angelo. Hij loopt al naar de overburen om met de andere kindjes te spelen. Natuurlijk geen uren, maar dat kan ook niet.

Het praten gaat nog niet zo goed, maar hij krijgt nu ook logopedie in het ziekenhuis.
3 keer per week een half uur.

Het gaat dus een stuk beter en ze zijn dus thuis met de kerst dit jaar, ga ik tenminste wel vanuit. Angelo moet nog wel dat stuk schedel terug laten zetten, hoop dat dat niet betekend dat hij met de kerst in het ziekenhuis is.

Zo, dat was voorlopig wel het laatste denk ik. Gaat nu zo goed en het zal al met al nog wel ff duren voordat alles weer bij het oude is. Als het dat nog wordt, dat weet je natuurlijk ook niet.

Groetjes Miriam

Gelukkig dat het zo goed gaat Miriam! Maar tjemig wat een spanning zal er moeten zijn nog… Ik hoop ook hoor dat ze met Kerst allemaal samen zullen zijn. Toch een byzondere tijd en wat zullen ze dan een hoop terug kijken en een traan weg moeten slikken. Jullie allemaal natuurlijk.

We horen het wel weer toch?

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo