Het discussie topic

Hihih co-slapen; is met hele gezin in een bed, bijv je peuter en je baby etc!

Hihihih hier heb je soms zelfs dat opa en oma ook nog op je kamer slapen, of je schoonmoeder!!! hahahahha

Ja hoe doe je dat! Gewoon stiekem he! onder de douche, idd in de bosjes, maar ook gewoon op de slaapkamer als iedereen slaapt! Kun je het je voorstellen, ik niet zeg! brrrrr! en hoorde zelfs van iemand die soms met z’n vrouw naar de toilet ging, dat vond ik zo goor! moest bijna kokhalzen! brrrrr

Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa…Ik reageer niet maar lees lekker mee!!!..hahahahahaaaaaaaaaaa

Gr, Danielle

geen opmerkingen over andere fora aub

sorry kimmetje, wist niet dat dit niet mocht! was ook alleen als geintje bedoeld! Zal het niet meer doen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

@Bakmama: hahahahha ik snap er geen bal van! ik bedoel haha ik lees wat je schrijft maar ik snapte niet helemaal wat je bedoelde met je laatste zin, dat dat een beetje hetzelfde is met het roken van inge.
ehm… even in het kort uitleggen dus. wat is hetzelfde als het roken van mij? wat doe ik dan goed?

@Kimmetje: lieverd wij zijn gewoon zo gek op ikkeben dat de rest ons gestolen kan worden

joepie!

@bakmama, echt wel!!! nou, nu nog even met zijn allen weer een grouphug, en dan is alles weer goed toch?!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

bakmama moet je eens kijken als een moslim zijn kleedje neerlegt om te bidden ,dan is de wereld te klein want zoiets doe je niet in het openbaar, pfff
op dat punt ben ik het totaal met je eens

before you judge me, try hard to love me

wow ik kan gewoon geen informatie meer opslaan. ik ben echt oververmoeid volgens mij… en volgens mij heb ik mijn laatste frustraties er gewoon uitgemieterd op ikkeben en ben ik nu zo leeg als een…in ieder geval zo leeg als mijn bankrekening haha ohww inge… joehoe morgen weer centjes!

ehm even to the point
@Bakmama: aha oke ik snap m. ja maar nu kan ik het opslaan die lap tekst van toen straks… kwam niet meer in mn hoofd binnen. erg he
ik snap je dus. en idd zo is het maar net.
je kunt je kinderen (helaas) niet overal tegen beschermen
de wereld (zeker de wereld van nu) IS gewoon niet heel safe en zacht
maar de wereld van NU is kei en kei hard.
daar kun je ze maar beter goed op voorbereiden.
alhoewel dat niet te zien is met bidden in het openbaar of roken in het openbaar…
snap je me?
ik kom echt met niks nieuws merk ik… ik denk dat ik weer mee discusier als ik wat rust in mijn hoofd heb.

ik moet nog even terugkomen op de discussie…sorry…
Vandaag met Colin naar de huisarts geweest. Hij heeft een beginnende long- en oorontsteking en hij denkt dat hij ook een luchtwegaandoening heeft, maar dat kunnen ze nog niet testen.

Nu hadden we het over roken en hij zei dat ik dan ook moet stoppen omdat het slecht is voor Colin. Ik zei dat ik alleen buiten rookte, maar dat maakt dus niks uit volgens de huisarts. Je neemt de rook toch mee naar binnen en het is dus ook slecht voor hem. Daar had ik nog nooit van gehoord, ik dacht al dat ik het zo geweldig goed deed… Maar toch maar binnenkort een poging gaan doen dan…

Ik wil de discussie niet weer oprakelen, maar wilde het toch even kwijt!

22-12-2009 colin geboren

Dan moeten we maar gauw stoppen met zn allen als je zelfs al niet meer buiten kan roken!
Dan maakt het ook niets uit of je binnen rookt of niet… hahahaha

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 16 Feb 2011 10:08:53

tja dr zal wellicht wat rook in je kleding blijven hangen maar dat is in vergelijking met binnen roken toch wel heel nihil dus een beetje naar mijn mening heel erg overdreven van die ha.

before you judge me, try hard to love me

Ja dat vondt ik dus ook een beetje overdreven

Liefs, Melanie

wat een bullshit zeg,
dan moeten we allemaal nooit meer buiten komen want de uitlaatgassen van auto’s gaat ook in je kleren hangen. en de gore rook uit de fabrieken
oh en als je iemand buiten komt die gerookt heeft…shit dan moet je echt eerst ingesmeerd worden met Dettol voor je het huis mag betreden…
vergeet ook je haar niet te wassen.
geen aanval op jouw maar op je huisarts wat een flares…pff

even op jouw kindje terugkomen, wat ontzettend zielig ik hoop dat ie niet teveel pijn/last heeft. alle beterschap!

@Bakmama: wat ik al zei, als je een keer bij iem staat die rookt moet je eerst dettol gebruiken en je haar wassen
ook als je bij de buurt van een fabriek woont
gewoon huis afbreken en elders opbouwen.
ja sorry hoor ik kan dit echt niet serieus nemen
daarbij trekt de rook vooral in je jas.
die trek je toch ook uit voordat je uberhoudt je kind gaat knuffelen…
ja ik weet het je noemde maar wat. maar als dit is wat de huisarts bedoelde vind ik het nog te ver gaan.

Gewijzigd door - MamavanRico op 16 Feb 2011 12:41:57

ja vond ik ook, hoor. Maar ja is wel een goede reden om te minderen.

@Inge
Nou hij heeft volgens mij niet zoveel last ervan, hij is alleen erg stil en wil veel knuffelen, maar verder gewoon vrolijk. Gelukkig. Bedankt!!

22-12-2009 colin geboren

ja dat is opzich waar. maar nogmaals als jij buiten rookt krijgt hij daar net zoveelvan mee dan dat bezoek die thuis rookt naar jullie op bezoek komt of dat hij buiten speeld in een “rokende” omgevinng.
bijna niets tot helemaal niets dus.
enne geen dank! maar je kind benauwd zien of ze nou vrolijk zijn of niet is altijd vreselijk.
ik ken het