Help

Ik weet niet of ik zwanger ben…
zwangerschaps test is negatief…
ik geef niet over…
maar alle andere symptomen zijn er wel…

Ik weet niet wat ik moet doen…
en niemand weet er van(fam./Vrienden.)

Mischien naar de ha, wij kunnen ook niet zien of je zwanger bent.
Maare zie dat je 17 bent, dan weet je toch of je het veilig hebt gedaan of dat er iets mis is gegaan.

Gr Patries

Niet erg als ik een onderbuikgevoel bij dit topic heb he?! Het is namelijk een heel regenachtig we-moeten-binnen-blijven-weekend geweest!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 14 Nov 2010 20:31:01

Nou sje, wou aardig blijven maar heb er niet aan getwijfelt.
Maare heb je je digi-testjes klaar liggen…

Gr Patries

Er liggen pas tegen de kerstvakantie weer genoeg digi-tests op voorraad!

Groetekes, Sje

En ook nog een onduidelijke nietszeggende topic-titel. Foei!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

leg deze eens uit…

bah! Ik krijg er kippenvel van… Als ze dit nooit meegemaakt heeft, hoop ik dat ze beseft wat een pijn ze mensen kan doen die dit wel hebben meegemaakt!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Niet alweer he, zucht word er zo verdrietig van.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Moet ik mijn glazen bol nog uit het vet halen of weten we genoeg??? Overigens een vreemd soort humor als dit als grappig beschouwd moet worden.

Groetjes,

Michèle

quote:
Ik weet niet of ik zwanger ben.. zwangerschaps test is negatief.. ik geef niet over.. maar alle andere symptomen zijn er wel..

dit en dit

???

Ik denk dat je je glazen bol in de kast kunt laten en dat ook de digitale zwangerschapstest maar in de voorraadkast kan blijven. Want deze 2 verschillende ( hierboven staande vraag en afbeelding) opmerkingen passen niet bij elkaar.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 15 Nov 2010 12:49:24

Ik wil niet lullig doen hoor, maar het kan toch zijn dat ze eerder zwanger is geweest? Ik wil eerst haar uitleg horen voordat ik een sneer ga geven

Stel dat dat zo is, dan was ze dus heel blij met het kindje wat ze uiteindelijk verloren is. Dan klopt dat naar mijn idee weer niet met de opmerking dat niemand van deze evt. nieuwe zwangerschap weet. Waarom dan nu zo paniekerig en geheimzinnig doen als je al eerder in blijde verwachting bent geweest?

Daarbij: als je zo wanhopig bent en zo graag antwoord op je vragen hebt, waarom kom je dan niet meer online denk ik bij dit soort topics altijd.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 15 Nov 2010 13:05:39

Nou misschien is de rede dat anderen het niet weten omdat het al is eerder mis is gegaan. je bent dan dus blij met je zwangerschap maar niet met het feit dat het mis is gegaan. Misschien is TO nu bang dat het of weer mis gaat of dat er uberhoudt al iets mis is. In dat geval is het heel erg om zo’n reacties te krijgen.
Ik leef me weer teveel in he…hmm shut up inge
met je laatste regel heb je zoiezo gelijk, als je zo’n topic opent moet je natuurlijk ook reageren… maar anderzijds als je dan meteen een nare reactie krijgt kan ze ook denken: bekijk het dan lekker…

quote:
maar anderzijds als je dan meteen een nare reactie krijgt kan ze ook denken: bekijk het dan lekker.

En daarom is het zo jammer dat er al zoveel grappenmakers zijn geweest op de site die het verpest hebben voor de mensen die zich wel met goede bedoelingen melden en vragen hebben. Op een gegeven moment vertrouw je niemand meer die soortgelijke topics opent.

Groetekes, Sje

daar heb je een punt, dan is het aan ons om toch niet iedereen over 1 kam te scheren… rotte appels zitten er helaas altijd tussen… maar dan nog vind ik dat we iedereen een eerlijke kans moeten geven hoe moeilijk ook. en als we dat niet kunnen kunnen we beter helemaal niet reageren als het lullig overkomt, voor het geval het wel een eerlijk persoon is en die nu huilend op de bank zit.
ik neem het gewoon op voor mensen die ik niet eens ken hahaha. wat naar! ik denk dat dat komt omdat ik als persoon wel eerlijk ben (als ik zo vrij mag zijn) en als ik een soortgelijk topic zou openen ik dus echt een persoon ben die zich hier heel rot over kan voelen. Ik denk dat ik het daarom even aankaart.maar ik hou hoe dan ook meer van jullie he

Oh dat is goed om te horen dat je wel van ons houdt, anders had ik bij Kim even geregeld dat je van de site gegooid werd!

Groetekes, Sje

Inge ik begrijp dat je iedereen eerlijk wilt behandelen. En ik ben ook iemand die niet direct van het slechte uitgaat, maar ik ben het toch met Sje eens. De tekst die ze in haar profiel zet klopt echt niet met het berichtje wat ze geplaatst heeft. Ik wil echt iedereen geloven, maar hier heb ik ook geen goed gevoel over.

Groetjes,
Sandra

@Sje: haha dat zou je niet doen jij vind mij veelste lief

@Sandra: ik snap je berichtje wel, maar misschien wil ze gewoon niet dat mensen het weten omdat het en niet zeker is, en het is al een keer mis gegaan dus kan het in haar geval zo zijn dat ze het niet van de daken wil schreeuwen, en maakt een eventuele zwangerschap haar nu toch angstig, misschien juist omdat ze angst heeft te verliezen.
Ik als persoon…hmm dit ga ik maar niet op een open forum zetten, maar jij weet en sje ook het een en het ander van mij,
mede daardoor heb ik ook die angst om dingen te verliezen, en maakt dat mij ook paniekerig als ik dan zwanger zou zijn en het was voorheen misgegaan.
niet iedereen hoeft zo te reageren natuurlijk, de 1 praat er makkelijker over dan de ander, en de 1 raakt erdoor in paniek en de ander niet.
maar paniek wil niet zeggen dat ze nie blij zou zijn met een eventuele zwangerschap. Mensen die “iets” onder de leden hebben reageren anders dan mensen die kerngezond zijn.
dat was meer mijn punt.

oh btw TO mocht het nu niet waar zijn heb je wel een verkeerde aan mij. ik heb een hekel aan mensen die dingen verzinnen en zeker zoiets.
daarom vind ik het haast te gek voor woorden als je dit zou verzinnen… Ik hoop het niet in ieder geval.