quote:
als je dan meteen een nare reactie krijgt kan ze ook denken: bekijk het dan lekker..@inge, zo vervelend was de eerste reactie toch niet?
Gr Patries
quote:
als je dan meteen een nare reactie krijgt kan ze ook denken: bekijk het dan lekker..@inge, zo vervelend was de eerste reactie toch niet?
Gr Patries
Weet je wat ik ook niet snap als iemand het nog geheim wil houden voor de omgeving? Dat de volledige naam, plaatsnaam en leeftijd in het profiel staan. (Hoewel dat natuurlijk ook verzonnen kan zijn, maar dan verzin je eerder Petra Visser in Rotterdam dan Gabriela van der Mark in Nieuwegein lijkt me).
Groetekes, Sje
Ben het eigenlijk wel een beetje met Inge eens. Daarom heb ik maar besloten niet te reageren op soortgelijke topics. Meestal is het onzin en zit iemand zich te vervelen, maar stel je hebt echt die vraag én in het verleden zoiets naars meegemaakt als de profielfoto doet vermoeden, dan is het heel rot en verdient ze een vriendelijke reactie, net als andere nieuwe leden.
Snap de afweging van de anderen ook wel hoor, maar ik neig ook meer naar een vriendelijke reactie dan een wantrouwende. Door de talloze teleurstellende ervaringen met tieners op de site, heb ik meestal ook geen zin meer om iets meelevends te zeggen en beslis ik maar niet te reageren, maar wil nu toch Inge even bijstaan!
Dus miss gabi: Mocht het serieus zijn, breng een bezoekje aan de huisarts. Die moeten geheim houden waar jij mee komt en misschien is er iets anders met je hormonen aan de hand waardoor je lichaam in de war is.
Liefs!
Als deze jonge dame een eerdere zwangerschap had wat zo naar verlopen is dan vind ik dat uiteraard bijzonder rot. Dat gun ik echt niemand. Maar als ze al eerder zwanger is geweest met dr 17 jaar, dan snap ik niet hoe een 2e keer kan gebeuren mits het een bewuste keuze was. Deze keuze wantrouw ik bij 17 jaar. Daarbij als het waar is, waarom weet je dan bij een 2e keer niet dat je kunt vertrouwen op zo`n test mits je te vroeg test ?
Nee hoor, een broodje aap als het aan mij ligt en geloof me dat ik meestal van de moderators degene ben die iemand eerst de ander het voordeel van de twijfel geeft.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
@Patrizia: ik had het ook niet over jou berichtje
@Sje: tja waarom doen mensen dat… geen idee, hier kan ik je dus ook niet in tegenspreken. wat ook uberhoudt niet de bedoeling is van mijn berichten maar goed dat weet je zelf ook wel he mutsie
@Liske: Lief dat je me bijstaat, maar ieder heeft zijn eigen mening of gedachten natuurlijk. en dat respecteer ik natuurlijk ook
@Asje: ik had niet eens naar haar profiel gekeken. Doe ik uberhoudt vrijwel nooit bij mensen haha ben ik nou een muts?
maar dan NOG, moet je wel een zieke geest hebben als je zoiets zou doen en het zou niet waar zijn. aangezien er meer op deze site zitten die gewoon geen zieke geest hebben (haha ik begin weer lekker uit te leggen he) ga ik daar niet automatisch vanuit dat iemand het gaat verzinnen.
Ik wacht dus ook nog wel steeds op een reactie van TO Ik geef mensen misschien te gauw voordeel van de twijfel op het forum, maar dat komt omdat ik ze niet persoonlijk ken. Was dat wel zo, dan zie ik ook snel natuurlijk of iets klopt of niet.
Opzich heb ik best wel mensenkennis, alleen kan ik dat vanuit mijn beeldscherm ook niet zien. Helaas, dat zou er een stuk gemakkelijker op maken.
Nou, inmiddels is er nog steeds niet gereageerd dus kan er wat mij betreft een slot op of zelfs weg gewoon. Want ik heb er eigenlijk al te veel op gereageerd.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
@MamavanRico, ik weet dat het niet je bedoeling is om me tegen te spreken, anders zou ik je alsnog van de site laten tjoepen! Hahaha! Nee hoor mutske, wij weten van elkaar hoe het bedoeld is toch?!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 15 Nov 2010 17:47:44
@Sje: tja… wat zal ik zeggen… Liever dat jij het zegt dan iemand met haar volle verstand