Ja soms gaan ze helemaal hun eigen weg, haha. Maar als hij in een sprong zit, dan komt dat oude schema vanzelf weer goed.
Het schema van Dani ziet er nu ongeveer zo uit:
Hij wordt 's ochtend rond 07.00 wakker (soms eerder/soms later). Hij krijgt dan zijn 1ste fles en daarna gaat hij nog even spelen, bij mij of in de box. Na ongeveer 1,5 uur gaat hij weer naar bed (inclusief voeding). Gemiddeld slaapt hij dan 2 uurtjes. Na het wakker worden verschonen, even spelen, flesje, weer spelen en weer na ongeveer 1,5 uur/2 uur naar bed. Dan slaapt hij weer gemiddeld 2 uurtjes. 3de fles krijgt hij dan meestal tussen 15.00 en 16.00 uur. Hij is dan ook ongeveer 1,5 tot 2 uur wakker en dan gaat hij weer naar bedje. Dit slaapje is meestal niet zo lang (+/- een uurtje) en soms valt hij zo diep in slaap dat we hem wakker moeten maken voor zijn 4de en laatste fles. Deze krijgt hij meestal tussen 19.30 en 20.30. Dan nog even rustig spelen en dan naar bed voor de nacht. Dit schema heeft hij sinds hij aan de 4 flessen is. volgens mij nu dus ongeveer 2-3 weken. Ik denk dat uiteindelijk de slaap na de 3de fles komt te vervallen en hij de 4de fles iets eerder gaat krijgen, maar zover zijn we nog lang niet. Hij heeft nu dat slaapje nog echt nodig. Ik vind het zelf zo wel een goed schema…maar goed de 4,5 maand sprong is natuurlijk in aantocht, dus het schema kan daarna wel helemaal anders zijn.