quote:
Sje hihihi ik laat het aan jouw over hier geen 3de meer hoor hihihih
Nee, hier ook geen 3e meer. Ik vind het eigenlijk wel best zo. De jongste wordt volgende maand 2 en het voelt eigenlijk wel lekker om niet meer die gebondenheid van zo’n baby te hebben. Ik merk dat de gebondenheid van die middagslaapjes me op begint te breken. Elke keer dat geregel en georganiseer om te zorgen dat ze in elk geval hun slaapje kunnen doen.
Ik wil wel weer eens een hele dag met ze op pad kunnen of ook eens 's middags af kunnen spreken met iemand in plaats van alleen maar die ochtenden.
Plus, mijn leeftijd werkt niet mee, ik word over een half jaar 39, dus ik ben niet zo piep meer.
En ik moet ook eerlijk zeggen, een goede vriendin is zwanger van de 3e, mijn schoonzusje is zwanger van de 3e, mijn zus heeft een baby van 3 maanden, en al dat brengt me niet eens aan het twijfelen, dus ik hou het lekker bij onze 2 meiden. Ik vind het allemaal heel schattig op een ander, maar als ik dan gisteren zo zie hoe mijn zus en zwager weer allemaal lopen te regelen en rekenen met voedingen en omkleden en verschonen, nou…laat maar lekker aan mij voorbij gaan.
Bij ons komt er dus geen Livianne of Livette bij! Hihi!
Groetekes, Sje