Help mij astublieft, belangrijk!

hallo iedereen, ik heb een vraagje;

mijn tepels zijn gegroeid, ik heb een beetje bultjes rond mijn tepel
ik ben echt erg misselijk en heel erg vermoeid terwijl ik genoeg uren slaap
dit zijn toch tekenen van zwangerschap? ik vertrouw mijn dokter niet meer
omdat de vorige keer was ik 2 maanden over tijd, toen ging ik naar mijn dokter om te vragen of ik zwanger was en hij ging kijken & zei dat ik wel zwanger was, en 2 weken later bleek dus dat ik 't niet was. ik heb een ook het gevoel dat ik zwanger ben, ohja mijn buik voelt ook hard aan… k hoop echt dat jullie me een
beetje verder kunnen helpen.

dank jullie well !! xx seamieyaah.

Dat kan ik digitaal niet bepalen. Heb je al een test gedaan dan ? De ene voelt wel meteen vanalles in het begin van een zwangerschap. een ander weer niet. Wellicht dat je via het ziekenhuis anders een bloedtest kunt laten doen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat zou dat een gat in de markt zijn: een Digitale Zwangerschapstest. Zou hier op Ikkeben een hoop geld mee te verdienen zijn, gezien het aantal “ik-ben-16(of 17)-en-ik-wil-weten-of-ik-zwanger-ben-topics”.

Je moet er wel heel erg ongerust over zijn als je daarvoor 's nachts tegen drieën lid wordt van een forum!

Seamieyaah, je dokter kan wel gelijk hebben gehad. Maar 1 op de 10 zwangerschappen eindigt in een heel vroeg stadium in een miskraam. Dus als je 2 weken nadat je huisarts je heeft gezegd ongesteld bent geworden, dan kan het nog goed zijn geweest dat je bij het bezoek aan je huisarts zwanger was.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 06 Jul 2008 10:59:01

quote:
Dat kan ik digitaal niet bepalen. Heb je al een test gedaan dan ? De ene voelt wel meteen vanalles in het begin van een zwangerschap. een ander weer niet. Wellicht dat je via het ziekenhuis anders een bloedtest kunt laten doen.

ik heb nog geen test gedaan & ik heb er ook geen geld voor op dit moment
maar ik 't lijkt echt alsof ik zwanger ben, en dat voelt ook zo!! ik ben echt
radeloos, als het zo is is het geen probleem want ik laat het gewoon komen
maar ik wil het toch wel weten…

quote:
Wat zou dat een gat in de markt zijn: een Digitale Zwangerschapstest. Zou hier op Ikkeben een hoop geld mee te verdienen zijn, gezien het aantal "ik-ben-16(of 17)-en-ik-wil-weten-of-ik-zwanger-ben-topics".

Je moet er wel heel erg ongerust over zijn als je daarvoor 's nachts tegen drieën lid wordt van een forum!

Seamieyaah, je dokter kan wel gelijk hebben gehad. Maar 1 op de 10 zwangerschappen eindigt in een heel vroeg stadium in een miskraam. Dus als je 2 weken nadat je huisarts je heeft gezegd ongesteld bent geworden, dan kan het nog goed zijn geweest dat je bij het bezoek aan je huisarts zwanger was.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 06 Jul 2008 10:59:01

ja ik was weer is misselijk lekker met een emmer naast me gezeten een tijdje
en toen was me mannetje in slaap gevallen en toen dacht ik even de laptop
erbij halen en informatie zoeken en toen kwam ik op deze site en toen dacht ik
heee misschien kunnen e me hier helpen hahahahaha.

uhm mijn huisarts, toen ik daar was ging hij kijken & voelen en hij zei
dat mijn baarmoederhals (ofzo iets) paars was en dat het zacht was ofzo
en als je dat hebt ben je zwanger terwijl toen in het ziekenhuis zeiden ze
dat ik geen paarse mond had, en het niet zacht was geloof ik … en ja? ik weet
niet of het dan een miskraam is…

ik weet dat jullie niet zo 1 2 3 kunnen zeggen of ik zwanger ben
maar kunnen jullie mij misschien een idee geven? is het de richting
van zwangerschap of?

Weet je wat: ja je bent zwanger! Gefeliciteerd en geniet ervan!

Groetekes, Sje

meen je die nou of zeg je zomaar iets ?

Tuurlijk meen ik het, je bent hartstikke zwanger. Ik heb zo’n digitale test voor je gedaan.

Groetekes, Sje

goh wat ben je grappig.

Nee, is helemaal niet grappig. Jij verwacht alleen dat wij digitaal kunnen bepalen of jij zwanger bent en dat is nu al een paar keer gezegd dat dat niet kan, dat je gewoon een test moet doen. En toch vraag je het weer of wij weten of je zwanger bent. Nou dan wil ik je best zekerheid geven en zeggen dat je zwanger bent hoor.

Groetekes, Sje

ik weet niet waar jou ogen van zijn gemaakt
maar ik zeg duidelijk; ik weet dat jullie dat niet kunnen
maar kunmnen jullie mij een richting in sturen
aangezien ik in het begin dingen heb genoemd waar
ik last van heb en als je daar geen antwoord op kan geven
meid, AUB ga dan weg en praat geen onzin :smiley:

Buikgriep heerst ook op het moment met misselijkheid en overgeven, dus je kunt net zo makkelijk buikgriep hebben. Zwangerschap heeft veel verschillende symptomen en niet iedereen heeft altijd hetzelfde bij een zwangerschap. Dus we kunnen zelfs geen richting geven.

Ja, bij zwangerschap kun je gevoelige borsten hebben, ja, bij zwangerschap kun je misselijk zijn, ja bij zwangerschap kun je regelmatig moeten overgeven. Maar echt erachter komen of je zwanger bent kan alleen met een urinetest of een bloedtest en dat kan nou eenmaal niet digitaal! Moet je toch echt naar de drogist of naar de dokter.

Dan is het toch niet raar als hier niet meer serieus gereageerd wordt als je blijft vragen of wij digitaal een richting kunnen geven of je zwanger bent? Jij lijkt onze adviezen en antwoorden niet serieus te nemen, dus hoe kun je dan verwachten dat wij jou wel serieus nemen?

Groetekes, Sje

Ook ik heb al meteen aangegeven dat we dat niet kunnen zien, al zag ik je in het echt dan kon ik dat nog niet. De ene heeft wel meteen symptomen, een ander niet !!!
De eerste had ik nergens last van, de tweede des te meer. Ook dat is bij iedereen en per zwangerschap verschillend. Duidelijker dan dat kan ik niet zijn en een ander hier ook niet.
Ik geef je een advies om je te laten testen, een gewone urinetest die je zelf kunt doen of een bloedtest op het ziekenhuis, wat wil je nu nog meer van de mensen hier horen dan ? Niemand, maar dan ook niemand zou je hier uitsluitsel over kunnen geven !!!
Weet je wat onzin is ??? Iemand zo aanvallen die net als elke andere hier je geen uitsluitsel geven kan. Zorg gewoon voor een gewone test of een bloedtest, groot genoeg om bij je huisarts of ziekenhuis op je strepen te staan lijkt me.

ik sluit me aan bij asje en sje, vind ook niet dat je zo kunt reageren en je doet er ook nogal makkelijk over.als het zo is laat ik het komen. Dan hoor ik graag over een jaar van je ben nu 21 en moeder van een prachtige dochter van bijna 3 maar toen ik het vermoeden had dat ik zwanger was ben ik zlef een test gaan halen en nog eens omdat ie negatief pas een bezoek bij de huisarts gaf mij zekerheid en was al behoorlijk lang zwanger, heb dus niet echt lang kunnen genieten van mijn kindje in me buik, pas met 6 maanden toen alles eenmaal geregeld was en iedereen het wist heb ik kunnen genieten dus ga morgen maar gelijk langs de huisarts om je zelf zekerheid te geven. En als het zo is zou ik maar snel eens gaan na denken hoe je het allemaal gaat doen.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Laten we maar gewoon hopen dat er geen sprake is van een zwangerschap. Hoe moet je een kind leren wat beleefdheid is als je zelf niet eens weet hoe beleefdheid werkt. Eerst daar maar eens hard aan werken voordat je mensen die je moeder hadden kunnen zijn nog eens zo te woord staat en voordat je begint aan het opvoeden van een kind.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 06 Jul 2008 14:17:08

wij kunnnen zo niet per internet zeggen of jij zwanger bent en die symptomen heb ik ook vaak zat gehad en was niet zwanger.

het kan van alles zijn maar als je echt wilt weten of je zwanger bent haal een test dan weet je het zeker.

ik hoop ook inderdaad dat er geen sprake is van een zwangerschap leer eens maar eerst wat beleefdheid is

Misschien een rare vraag?! Maar ben je overtijd?!! Dat is toch echt het eerste wat je moet weten lijkt mij. Als je over twee/drie dagen ongesteld moet worden, kun je net zo lang speculeren of je zwanger bent, maar dat zegt verder niets!!

Ga maar lekker naar de dokter als je een paar dagen overtijd bent, dan praten we wel eens weer!!

ja als ik het zo bekijk, de laatste keer dat ik ongesteld was
was eind mei, begin juni… dus ik ben overtijd ja… de vorige keer was ik ook 3 maandne overtijd en toen ben ik naar de huisarts gegaan en heb ik het gevraagt en hij zei toen dat ik WEL zwanger was, maar 2/3 weken later kreeg ik bloed toen ging ik naar het ziekenhuis en daar bleek dat ik NIET zwanger was… dus ik vetrouw een dokter niet…

Dan moet je een second-opinion (of hoe je het ook maar schrijft) aanvragen. Laat de ha maar een test doen, die zijn echt wel betrouwbaar. Vraag maar naar een bloedtest.