In je eerste berichtje staat dat je vorige keer 2 maanden overtijd was en nu schrijf je dat je 3 maanden overtijd was.
Groetekes, Sje
In je eerste berichtje staat dat je vorige keer 2 maanden overtijd was en nu schrijf je dat je 3 maanden overtijd was.
Groetekes, Sje
hoi.
ligt je ouders in plas in een potje ga naar een andere huisharts. vertrouw je de test nog niet maak afspraak in ziekenhuis voor een echo dan heb je zekerheid maar weet wel dat er veel in je leventje gaat veranderen en dat je moeilijke tijden gemoed kan komen voor je zelf.
praat met je ouders en vriend.
en als je zelf logisch had gedacht dan had je dit allemaal al gedaan.
het lijkt voor mij op aandacht vragen.
kan het mis hebben als dat zo is sorry dan
succes we horen het wel.
groetjes moeder van 23 met 2 lieve zoontje
overtijds zijn zegt ook niet altijd wat, kan spanning, zijn je maakt je te druk ,je denkt dat je zwanger bent, dacht ik ook als je zeker heid wil ga je maar eens naar je huisarts voor een test
ik ben wel eens 3 maanden overtijd geweest zonder zwanger te zijn en had ook syptomen die op een zwangerschap leken
let wel nogmaals die symptomen heb ik ook vaak gehad zonder zwanger te zijn hoor
quote:
ik heb nog geen test gedaan & ik heb er ook geen geld voor op dit moment maar ik 't lijkt echt alsof ik zwanger ben, en dat voelt ook zo!! ik ben echt radeloos, als het zo is is het geen probleem want ik laat het gewoon komen maar ik wil het toch wel weten..seamieyaah.
</BLOCKQUOTE id=quote>Geen probleem ??? Je hebt nog geen geld voor een test, hoe had je dat gedacht met een kleintje ??? Geen geld voor die dure luiers, geen geld voor voeding enz enz. Of dacht je dat de kinderbijslag genoeg is ? Nou uhhhhhm, echt niet dus.
Ennnuhhhhm zon test heeft je huisarts ook hoor, ga daar maar eens op je strepen staan. Als je groot genoeg bent om te vrijen, ben je ook groot genoeg om voor jezelf op te komen. Als dit al niet lukt, hoe denk je het dan te gaan doen met zo
n klein mopje?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ik word zo moe van dit soort topics pfff
Hier wordt veel te veel tijd aan besteed.
Doei
Bianca
Helaas kan ik je niet helpen geen idee of je zwanger bent alleen een test kan dat uitwijzen… Maar als je daar al geen geld voor hebt hoop ik toch in god… dat je niet zwanger bent, want hoe wil je dat in hemelsnaam gaan doen???
Tries
Even een opmerking over de titel van deze topic:’ Help mij alsjeblieft, belangrijk!’
Ik wil je niet helpen, want je wilt alleen maar hier de moeders irriteren met deze onzin! Ga lekker je huiswerk zitten maken, want hier heb ik geen tijd meer voor.
De Groeten!
ik weet niet voor jou, maar ik heb een vraag, en dit is een site voor moeders
ewa waar moetk het anders vragen aan de imaam meh?
luister goed omdat jullie moeders zijn hoef je je niet groot
te voelen en hier zo bigtime te doen, wnt alsk jullie was zou ik
eerder een jong iemand helpen met mijn kennis dan dat ik zou zeuren
moehim, over dat geld kwestie komt goed insha Allah. ik vertrouw
op Allah soubhana wa ta3la.
dat hier niet meer op gereageerd wordt zegt al weer genoeg, weer een tiener die zich verveelt volgens mij, zo niet succes als je zwanger bent , denk alleen dan dat je nog een HEEELE ZWARE TIJD tegemoet gaat.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
zo’n iemand helpen met een veelste grote mond,voor je leeftijd je luisterd totaal niet naar wat er gezegd word.
hoe wil jij je kind groot groot brengen was de vraag je heb al geen eens geld voor een test.
quote:
ik weet niet voor jou, maar ik heb een vraag, en dit is een site voor moeders ewa waar moetk het anders vragen aan de imaam meh? luister goed :D omdat jullie moeders zijn hoef je je niet groot te voelen en hier zo bigtime te doen, wnt alsk jullie was zou ik eerder een jong iemand helpen met mijn kennis dan dat ik zou zeuren moehim, over dat geld kwestiekomt goed insha Allah. ik vertrouw op Allah soubhana wa ta3la.
![]()
Allah soubhana wa ta3la. ??? Vertrouw daar dan maar op, misschien kan die meteen een test voor je kopen.
Alle plus minus 16 jarigen die zich zo vervelen dat ze niks anders kunnen verzinnen dan hier met dit soort gedoe aan te komen zetten, verpesten het voor de jonge meiden die echt hulp nodig hebben en vragen. Ik vind dat hier genoeg over gezegd is, hulp werd er in eerste instantie wel geboden, lees maar eens goed. En mocht dit hele verhaal echt zijn, dan zijn er zat sites voor tienermoeders, wellicht dat je daar eens kan kijken. Voor nu gooi ik deze topic op slot ! Het moge duidelijk zijn waarom.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!