Help me met afbouwen

nou hier volgen de instructies mariek… hahaha Nee ik heb geen idee hoe die omslag gekomen is! de eerste 8 weken was het heel erg huilen (krijsen) en nu… zo’n schatje … zelfs nu hij ziek is slaapt hij de nacht zonder de laatste fles helemaal door! vanmo op het cb geweest hij is nu 71 cm lang en 8 kilo… (volgens mij wel netjes…) vandaar ook dat hij de laatste fles eigenlijk niet meer hoefde te hebben!

vannacht paar keer horen niezen… 1x beetje jammeren … geen actie ondernomen… en hij viel weer lekker in slaap… vanmorgen lag hij wel vroeg al te kletsen… en overal SNOT bleeh!!

Hoi…

Ja, sorry dat bedoelde ik ook…niet rechtstreeks onder het hoofdje!
Stom dat ik dat zo heb gezegd!
Nou…ons Aaron heeft in de afgelopen week 5x een broek gehad…da wil je niet weten…tot zijn rug toe onder de poep en zijn kleertjes allemaal vies!
OP het CB hadden ze vorige week gevoeld maar er was nog niks zeiden ze.
We wachten maar af!
Ons Aaron was gister op het CB: 67cm en 7775 gram.

Groetjes Danielle

Leve poepluiers! Hier net ook een enorme, tot aan de helft van z’n ruggetje zal 'ie er helemaal onder. Ik hoorde 'm tijdens de fles al gaan…prrrt, en toen werd het warm…blegh. Flesje natuurlijk ook weer niet leeg…ik denk toch een tandje. Hij is ook zo jengelig, normaal is het zo’n vrolijk kereltje. Sneu, hopelijk is het snel weer voorbij.

Gelukkig kunnen we bij elkaar ons hart luchten!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi,

Ons Aaron heeft nu ook al 2 dagen zijn flesjes niet op.
Ook zijn groentenhap (half potje) laat hij voor een gedeelte staan!
Fruit gaat wel op.
Ik voel zelf ook nog niks van ene tandje.
Zou hij in een sprongetje kunnen zitten?
Ik moet ff naar boven…er huilt ne klein mannetje…

Groetjes

Rond de zes maanden zit een sprongetje, dus dat is bij Erik waarschijnlijk ook aan de gang. Aaron is iets jonger toch? Dus tja, een sprongetje, verkouden, tandjes…het zit ons niet mee…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker