En, hoe gaat het met afbouwen dames?
Groetjes!
Hoi…
Nou…vannacht was de eerste keer dat we het geprobeerd hebben.
Nou…ik heb het geweten!
Om kwart voor 11 werd hij wakker en daarna ieder uur!!!
Ik heb alle uren van de klok gezien ne ben nu gebroken!
Ik ;laat hem nu dus weer lekker iedere avond aan een fles lurken en kijk wel wat hij dan drinkt.
Dan slaapt hij in ieder geval wel zoveel uur aaneengesloten door!
Aaron was nu om 10 over 7 wakker nadat hij om kwart voor 6 de laatste keer wakker was en heeft nu wel 200cc + 2 schepjes Nutrox op!
Wat ik wel wil weten…
Leggen jullie je kind meteen weer terug in bed nadat ze de eerste fles hebben gehad?
Groetjes…Danielle
Dat is balen zeg. Nou ja, dan is 'ie er gewoon nog niet aan toe. Lekker blijven geevn dus die fles!
Meestal slapen wij na de eerste fles nog drie kwartier, maar dan is Erik voldoende uitgerust. Hij begint al vrij snel na die fles weer in z’n oogjes te wrijven en tja…dan moet je nog even slapen hè. Alleen jammer dat het maar drie kwartier is, haha.
Groetjes!
Hoi mriek…
Nog een vraagje even.
Hoelang slaapt Eric snachts…hoe laat geven jullie een fles en word hij snachts veel wakker?
Gr, Danielle
Hoi,
Nee, die laatste fles is wel beneden. Wel in het donker hoor, met maar één klein lampje aan. En daarna gaat 'ie lekker weer naar bed. Erik slaapt van ongeveer 19.00 uur tot 22.00 uur (laatste fles) en dan tot een uurtje of 5.00 uur. Hij is vroeg wakker ja, zucht. Maar dan neem ik hem nog even bij me (papa is dan al naar het werk) en dan dommelen we soms nog even verder. We geven niet eerder dan half zeven de eerste fles en dat houdt 'ie eigenlijk altijd wel vol (met hulp van het speentje, haha).
Groetjes!
Bedankt voor je informatie…
Ben benieuwd wanneer die van jou en mij eens gaan doorslapen.
Vannacht hadik niet te klagen.
Gisteravond om 9 uur werd hij uit zichzelf wakker en heb ik meteen de fles gegeven…150cc waarvan hij 30-40 liet staan.
Daarna slapend terug in bed gelegd en niet meer gehoord tot vanmorgen 10 voor 7!
Gister was hij 7x snachts wakker dus dit was ff heel fijn!
Nee…wij geven de fles gewoon in een fijne stoel met kruk op zijn kamer met 1 klein gedimt lampje aan.
Groetjes Danielle
aaahhh danielle das balen zeg…
wij hier vannacht ook de 1e keer dat we de laatste fles hebben laten staan… en hij sliep weer tot half 8 … (weet niet waar mijn geluk vandaan komt… maar geniet er wel van!) … hoop voor jullie dat jullie ook snel hierbij aan kunnen sluiten…
Jurian krijgt smiddags om half 4 een flesje … gaat daarna poosje in de box oid spelen én gaat om 5 uur/6 uur zijn bed in. Daar blijft hij liggen slapen tot ik hem wakker maak… dat heb ik gisteravond om 9 uur gedaan en daarna niet meer… dus… de ene fles beetje naar achter en de laatste naar voren… misschien was het alleen maar geluk… maar dat hoop ik niet…
Jurian wordt bij de laatste fles altijd omgekleed in een pyama… daarna nog lekker masseren en daarna de fles… soms is hij dan nog een half uur / uur wakker en gaat daarna naar bed… (dus de fles wordt niet in het donker of stilte gegeven… juist niet!)
smorgen krijgt hij om 8 uur een flesje is dan met moeite een uur soms iets langer wakker en slaapt daarna weer tot 12 uur…
Hoe het komt … ??? geen idee… hij was heel onrustig / huilen… maar sinds het inbakeren alleen maar slapen… en superrrrrrrrrrrr lief!
Tja, ik heb de hoop al een beetje opgegeven…slapen zoals het zoontje van mini-boy zal 'ie wel nooit gaan doen denk ik…
Meneer ligt nu wel weer lekker in bed sinds half twaalf, zal zich om kwart over twaalf wel weer melden want is standaard na drie kwartier uitgerust. En met geen mogelijkheid meer in slaap te krijgen…zelfs op de creche lukte ze dat niet, dus het ligt niet aan mij…
Fijn dat het is gelukt met de laatste fles mini-boy! Wat zul jij een uitgeruste moeder zijn…
haha… bedankt marieke… tja ben zelf niet zo’n slaper dus kan mijn huisje poetsen als de kleine slaapt…
hij is nu erg verkouden… sprayen met otrivin is ons karweitje nu…!!
Zul je altijd zien; moeders die zelf geen slapers zijn, krijgen kindjes die veel slapen. Hadden ze dat nou niet anders kunnen bedenken? Doe mij maar een langslaper dan, haha.
En trouwens, hij was om 12.20 uur wakker hoor. Zei ik toch? Ligt er sinds 13.15 uur wel weer in, want begon weer oogjes te wrijven. Erik slaapt nu weer. Zucht, wat een gesjouw op die manier…
Zielig, verkouden. Erik ook, al weken. Hoesten, niezen (veel snot!). Ik ben ook ziek (buikgriep), dus hopelijk krijgt de kleine dat niet. Heb me in ieder geval ziek gemeld op het werk, want dat wordt niks.
Groetjes!
Hoi…
Das wel heeeeeeeellllll erg fijn voor jullie…ik geef het op tot dat hij 6 maanden is en een volledig potje groenten naar binnen gaat werken…misschien dat hij dan niet meer komtvoor de fles…maar ik denk ook dat het een standaard iets is in zijn hoofdje dat zegt: wakker worden…er moet een fles komen!! haha
Maarre…goh…jij leeft in de zevende hemel zeg!
Wat slaapt jouw kind veel!!!
Maar…eigenlijk slaapt hij dan vanaf 5 uur tot zo onfgeveer 9…dan een uurtje wakker en dan weer verder tot half 8 of 8 uur!
Die slaapt dan eigenlijk meer dan de klok rond dan!
Of lees ik het nu verkeerd!
Ons Aaron heeft gisteravond 150 gehad en liet er 30-40 instaan…maar sliep wel door tot 10 voor 7!
Ben beenieuwd of jouw zoontje het vannacht weer zo goed doet!
Groetjes Danielle
oei ben mega bang voor de nacht… hij is super verkouden… regelmatig wakker vandaag en dan huilen (zielig!)… hij had 38,5 koorts. dus … denk dat het een nacht geluk is geweest en ik nu weer kan gaan rennen vannacht!?
kon je maar wat doen het als ze zo verkouden zijn … en grieperig!
balen dat het bij jouw niet gelukt is…
bijnaaaaaaaaaaaa 5 maanden (15e december is hij 5 maand)… en de jouw is net 5 maanden he… de 7e toch?
ahh…das erg zielig ja…je zou het zelf het liefste over willen nemen he!
Beterschap met hem!
Ons Aaron is van 6-7-08…kun je nooit vergeten zo’n geboortedatum.
Is dus 5 maanden en 2 dagen.
En hopelijk doet hij het vannacht toch goed…ze zeggen vaak.dat je een handdoek onder het hoofdje moet leggen zodat hij iets hoger ligt met zijn hoofd en meer lucht binnen krijgt.
Misschien dat het helpt.
Groetjes Danielle
een handdoek onder het hoofje? ik ga het proberen!
duim maar effe voor me vannacht… …
drinkt jouw manneke zijn flesjes weer allemaal? het komt ook echt vast wel goed met het afbouwen… mijn zusje heeft een zoontje van bijna 1 jaar die soms nog 1 of 2 keer snachts komt! dus … dat kan ook nog!
succes …
Hey…
Nou…vandaag heeft hij ineens niet 1 flesje compleet leeg gedronken!
Anders altijd wel!
Misschien heeft het met tandjes te maken want in de afgelopen week heeft Aaron 4x zo’n spetterpoepluiers gehad dat ik hem compleet moest verschonen!
Komt goed!
oh oh … die tanden … heeft hij al tandjes? jurian heeft 2 ondertanden gekregen vorige week… en eigenlijk nergens last van gehad… zelfs geen spetterpoep…
Even onderbreken dames…
Maarre, mini-boy…volgens mij heb jij een perfect kindje. Slaapt door vanaf nacht één, slaapt heel lang overdag en geen last met tandjes…hoe hebben jullie dat gedaan?
En over die handdoek onder het hoofdje: volgens mij moet je die onder het matrasje leggen ter hoogte van het hoofdje, zodat het matrasje hoger komt te liggen. Rechtstreeks onder het hoofdje is gevaarlijk (je gebruikt ook nog geen kussen tenslotte).
En nu ik jullie verhaal zo lees over die flesjes en tandjes: Erik drinkt ook al enkele dagen z’n flesjes niet meer helemaal leeg en heeft ook wat dunne ontlasting. Misschien ook tandjes, daar had ik nog niet aan gedacht. Nou is 'ie ook verkouden en hebben mijn vriend en ik buikgriep (gehad) dus dat kon het ook zijn, maar tandjes is ook heel aannemelijk. Zal het eens in de gaten houden. Lijkt me zo schattig, twee van die tandjes…hihi.