de vorige keer in de topic wees men er mij om de laatste fles af te bouwen… soms weet ik het niet meer hoor!
ik ben begonnen met afbouwen omdat hij (volgens cb) makkelijk zonder zou moeten kunnen aangezien zijn lengte en gewicht (8 kilo en 70 cm)… dus daarom een manier aan het zoeken wat het beste is…
hij slaapt goed op een fles minder drinken… heeft sinds kort ook de duim gevonden die hij pakt als hij wakker is… heb nu 120 gisterav gegeven ipv 180. denk dan maar dat ik dit tot het wknd doe en daarna probeer hem helemaal weg te laten… hij is nu ook begonnen met fruit (weet dat dat geen flesje weg laat!)…
hij is van een hele erge huilbaby naar een lief makkelijk kindje overgegaan dit mede door het inbakeren… tja dat inbakeren in nu al ruim 2 weken verleden tijd… en daar heeft hij absoluut geen moeite meer mee… vandaar nu de volgende stap genomen met het flesje… we moesten al eerder proberen hem weg te laten maar… daar had ik ook moeite met om het tegelijk te doen… (afbouwen inbakeren en flesje) vandaar deze keuze…
is het een idee om de laatste fles (die nu nog niet de laatste is) iets meer te geven … ipv 180 … 210? en dan de laatste helemaal weg te laten… of is dit niet nodig? en moet je kind op een gegeven moment van 5 naar 4 flessen te gaan …