quote:
Even terugkomen op tandjes en sprong. Ik vind dat wel logisch hoor. Dennis had tijdens sprongetjes altijd last van gezever (nu ja, vanaf de 6 maandensprong dan en bij de 8 maandensprong zaten er gewoon plassen in zijn bedje, allemaal uit zijn mondje). Nu heeft hij geen tandjes gekregen, maar denk wel dat sprongetje de tijd is dat ze sneller doorkomen.
Ik zie ook andere dingen bij sprongetjes (voornamelijk bij andere kindjes): zijn uit hun ritme, want ze willen nieuwe slaaptijden kiezen. Zijn zich ineens bewust van het eten en daardoor wordt het een knoelboei (hihi) en kiezen daarna andere voedingstijden.
Dus als drama nog even volhoudt.... Misschien niet alleen de tandjes, maar ook andere schema?
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://by.lilypie.com/d4KAp1.png" alt=“Lilypie Kids birthday Ticker” border=“0” /></a>
ja help me out here!
wat je zegt over dat slapen
Ik sta om 7 uur op voor zn eerste fles (voor die tijd is ie al 2x wakker geworden voor zn tut…zal wel aan de sprong liggen normaal slaapt ie door moet ik m wakker maken om 5 over 7 als de fles klaar is)
Normaal gezien gaat ie dan weer te bed om half 8 en slaapt ie met gemak nog 2 a 2.5 uur door. nu dus niet, hij slaapt niet eens meer dan en dat is zowel voor ons alle2 jammer, want ik slaap graag nog tot 9 uur even vanwege mn oververmoeidheid en ik ben daarnaast ook een slaapkop (kan ik het helpen vind het gewoon heerlijk!)
Voor hem is het helemaal brak, want normaal krijgt ieo m 10 uur zn fruit, maar aangezien hij om half 10 al strontvervelend wordt geef ik het dan al. dan om half 11 ipv 11 uur de fles, en hij valt daarbij in slaap. met als gevolg dat hij maar 3 kwart fles opdrinkt, en ik m ECHT NIET wakker krijg. dus gaat ie zonder boertje maar naar bed want wakker worden doet ie daar niet voor wat ik ook doe.
dan wordt ie om 12 uur wakker (om die tijd gaat ie normaal te bed:S) en dan om 3 uur zn 3e fles (halve fles + half potje fruit) maar ook onder die fles valt hij in slaap… dan wordt ie om 5 uur wakker. TOTAAL hysterisch, echt brullen krijsen niet ophouden, darmpkrampjes tot en met…(kan dat met tandjes te maken hebben??) heb vandaag dus een pcm gegeven en na 10 min werkte het al (pcm-zetpillen werken zoiezo relatief snel bij hem…) daarna is het wel te doen geweest met m maar goed om half 7 was ie al aan het oogjes wrijven terwijl hij om half 8 zn laatste fles krijgt
hellupp
iemand tips?