Help! al 4.5 uur aan het krijsen:(

ik wordt echt GEK hij is al 4.5 uur aan het krijsen.
spuugd zn fruit meteen eruit na de eerste hap en drinkt ook geen melk
heeft geen koorts, heb al dentinox gesmeert.
ik weet het sprongetje maar wat moet ik in godsnaam doen ik weet het echt niet meer
en dan krijg ik ook nog is van mn vriend te horen; DAN LEG JE HEM TOCH NIET IN ZN KAMERTJE???

het is ook NOOIT goed, ik zit er wel al vanaf 6 uur naar te luisteren en ik kan niks voor hem doen ik vind het zooo zielig en ik weet het gewoon even niet meer

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Als je hem bij je pakt is het dan ook niet goed?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ohh wat vervelend voor je… Gaat zeker door merg en been?
Ik weet ook eigenlijk niet echt een oplossing. Heeft hij vanacht wel goed geslapen met het onweer enzo? Of misschien heeft hij wel ergens anders pijn… En als je hem nou vijf min in bed laat huilen? heb je waarschijnlijk al geprobeerd maarja…
En die vaders pfffff hij zit zeker op zijn werk? Die van mij heeft ook altijd zo’n antwoord klaar liggen.

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi
Balen zeg! is het een idee om hem even in badje te doen… helpt vaak wel en beetje als ze ergens last van hebben, bovendien werkt het rustgevend, misschien wil hij daarna wel even slapen, of eten, of eten en slapen

Veel succes ermee

groetjes gidget

hoi, mijn dochter heeft het momenteel ook NIET na haar zin lijkt het!!
ze is bijna 9 mnd nu en vooral s’avonds haar laatste voeding en daarna slapen zijn drama’s!!
de laatste voeding wil ze niet meer, en slapen daarna helemaal niet!!!
ze kan het UUUUUREN volhouden en ligt/zit/kruipt dan woedend en krijsend door haar bedje , zelf ben ik helemaal op!
weet ook niet wat te doen, heb al zoveel uitgeprobeerd!

als ik haar even denk uit te laten razen hoor ik haar woedend boven met haar beentjes en armpjes en hoofdje op het bed bonken!! dit is toch niet normaal???
Ik ga vanmiddag met haar na de huisarts, heb afspraak.

liefs Ann

in bed leggen is GEEN optie, hij gaat dan op zn buik draaien en dan hebben we de poppen zeker aan het dansen.
als ik dan binnenkom en hem terug wil leggen op zn rug dan draait ie meteen weer op zn zij om weer op zn buik te draaien :S

bij me pakken is ook geen optie, dan gaat ie heel wild doen en als mama al ziek is en zoooveel spierpijn heeft heeft dat dus geen zin…heb er simpelweg de kracht niet voor.

Nee papa kwam net terug vandaar dat hij die opmerking maakte. maargoed ook bij papa was ie niet stil. na de fles van 11 uur had papa hem om half 12 in zn wipper gezet omdat hij even koffie ging pakken. Toen hij terug kwam lag ie ineens te slapen. tjonge zeg. hij pakte rico dus snel op en meteen in bed gelegd en nu is ie dus een half uur aan het slapen …ZUCHT!!!

Oh meid, ja ik weet het ook niet. Ha ha ha zie mijn andere topic. Als ik het wist had ik voor ons beide de oplossing.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

Wat naar meid! Hoe gaat het nu?

Groetjes!

quote:
in bed leggen is GEEN optie, hij gaat dan op zn buik draaien en dan hebben we de poppen zeker aan het dansen. als ik dan binnenkom en hem terug wil leggen op zn rug dan draait ie meteen weer op zn zij om weer op zn buik te draaien :S

Wat is er mis met op de buik liggen dan?

M.

marselendiana:
dat is vervelend omdat hij nie terug kon draaien snapje, dus dan is het krijsen.

maar nu gaat het weer IETSJE beter,
we hebben gevonden waar het aan lag
ZN 3E TANDJE IS DOORGEKOMEN joehooeeee, zn voortand linksboven
echt fijn

Gaat snel nu met de tanden he Inge dylano heeft er intussen 6 en het is weer volop kwijlen dus misschien toch wel nr 7 in aantocht.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Gelukkig, dat drama dus ook weer voorbij. Fijn meid!

Groetjes!

hmm dus niet wel het tandje maar drama zet door.
toevallig dat hij elke keer een tand krijgt met een sprong terwijl het in principe niets met elkaar te maken heeft.
is ie dubbel verdrietig.
vanochtend weer om 5 uur wakker, heb zn tut gegeven daarna heeft ie nog 1 uur geslapen en toen wilde hij niet meer.
dus na zn fles van 7 uur zijn we er maar met zn 2tjes meteen uitgegaan.
normaal slaapt ie nog tot half 10 en als ik zo moe ben vind ik het ook wel prettigo m nog een uurtje te slapen en dan op mn gemak wakker worden ontbijten enzo…dan wordt rico is een keer wakker…nouja je snapt me wel dan ben je tenminste lekker wakker geworden en niet met een krijsende “wekker”

pfoe behoorlijk vermoeiend dus!!
hoop voor je dat t snel weer voorbij is die sprong en dat alles weer een beetje rustig wordt, ook voor mama!!

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Da’s balen Inge. Heb je ook de mogelijkheid om Rico lekker een middagje uit te besteden aan oma, vriendin, etc.? Kan jij even iets voor jezelf doen, even bijtanken. Krijg het idee dat jij altijd degene bent die bij Rico is en dat moet gewoon zwaar zijn, helemaal nu hij zo’n drama maakt.

Groetjes!

Inge ik denk dat het een hele goeie tip is van Mriek. Even lekker wat tijd voor jezelf om ook even bij te tanken!! Wat ik allemaal gelezen heb de afgelopen tijd hebben jullie het best wel zwaar gehad (naast alle leuke dingen natuurlijk), maar die slapeloze of korte nachten hakken er natuurlijk wel in!!

ja dat klopt ben ook altijd bij rico, maar ik ga ook wel is fitnessen en dat doe ik ZONDER Rico
Oh en zaterdag gaan we naar mijn ouders toe, en blijven daar logeren en dan gaan ik en mn moeder 2 dagen winkelen en wordt er thuis op rico gepast dus dat is wel een keer fijn.
neit dat ik m niet graag mee neem maar toch wel een keer lekker dat je nergens naar om hoeft te kijken.

Goed geregeld, TWEE dagen winkelen! Haha. Snap het hoor, natuurlijk is het fijn om een keer zonder je kindje ergens heen te gaan. We hebben ook tijd nodig voor onszelf, ik voel me daar ook helemaal niet schuldig over. Las later in een ander topic dat jij iedereen de tip gaf om ook dingen te doen die je opladen, dat was vlak nadat ik dat tegen jou had gezegd hier in dit topic. Vond dat wel geestig, ik dacht toen: “oke, dat doet ze dus al…”

Groetjes!

quote:
Even terugkomen op tandjes en sprong. Ik vind dat wel logisch hoor. Dennis had tijdens sprongetjes altijd last van gezever (nu ja, vanaf de 6 maandensprong dan en bij de 8 maandensprong zaten er gewoon plassen in zijn bedje, allemaal uit zijn mondje). Nu heeft hij geen tandjes gekregen, maar denk wel dat sprongetje de tijd is dat ze sneller doorkomen. Ik zie ook andere dingen bij sprongetjes (voornamelijk bij andere kindjes): zijn uit hun ritme, want ze willen nieuwe slaaptijden kiezen. Zijn zich ineens bewust van het eten en daardoor wordt het een knoelboei (hihi) en kiezen daarna andere voedingstijden. Dus als drama nog even volhoudt.... Misschien niet alleen de tandjes, maar ook andere schema?

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://by.lilypie.com/d4KAp1.png" alt=“Lilypie Kids birthday Ticker” border=“0” /></a>

ja help me out here!
wat je zegt over dat slapen

Ik sta om 7 uur op voor zn eerste fles (voor die tijd is ie al 2x wakker geworden voor zn tut…zal wel aan de sprong liggen normaal slaapt ie door moet ik m wakker maken om 5 over 7 als de fles klaar is)
Normaal gezien gaat ie dan weer te bed om half 8 en slaapt ie met gemak nog 2 a 2.5 uur door. nu dus niet, hij slaapt niet eens meer dan en dat is zowel voor ons alle2 jammer, want ik slaap graag nog tot 9 uur even vanwege mn oververmoeidheid en ik ben daarnaast ook een slaapkop (kan ik het helpen vind het gewoon heerlijk!)
Voor hem is het helemaal brak, want normaal krijgt ieo m 10 uur zn fruit, maar aangezien hij om half 10 al strontvervelend wordt geef ik het dan al. dan om half 11 ipv 11 uur de fles, en hij valt daarbij in slaap. met als gevolg dat hij maar 3 kwart fles opdrinkt, en ik m ECHT NIET wakker krijg. dus gaat ie zonder boertje maar naar bed want wakker worden doet ie daar niet voor wat ik ook doe.
dan wordt ie om 12 uur wakker (om die tijd gaat ie normaal te bed:S) en dan om 3 uur zn 3e fles (halve fles + half potje fruit) maar ook onder die fles valt hij in slaap… dan wordt ie om 5 uur wakker. TOTAAL hysterisch, echt brullen krijsen niet ophouden, darmpkrampjes tot en met…(kan dat met tandjes te maken hebben??) heb vandaag dus een pcm gegeven en na 10 min werkte het al (pcm-zetpillen werken zoiezo relatief snel bij hem…) daarna is het wel te doen geweest met m maar goed om half 7 was ie al aan het oogjes wrijven terwijl hij om half 8 zn laatste fles krijgt

hellupp
iemand tips?

quote:
Goed geregeld, TWEE dagen winkelen! Haha. Snap het hoor, natuurlijk is het fijn om een keer zonder je kindje ergens heen te gaan. We hebben ook tijd nodig voor onszelf, ik voel me daar ook helemaal niet schuldig over. Las later in een ander topic dat jij iedereen de tip gaf om ook dingen te doen die je opladen, dat was vlak nadat ik dat tegen jou had gezegd hier in dit topic. Vond dat wel geestig, ik dacht toen: "oke, dat doet ze dus al...."

Groetjes!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZSPRp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Ja dat vond ik nou ook
Maar om nog even terug te komen op wat je zei dat je het idee had dat ik eigelijk altijd bij rico ben.
nouja dat is dus ook wel zo.
mijn vriend de dagen dat hij thuis is natuurlijk ook wel, en die dagen ben ik ook een stuk minder vermoeid, maar met zn 2en hebben we af en toe zelfs moeite met m bij te houden vooral deze dagen zo…(lees wat ik tegen scotty typte)
het is echt brak moet ik zeggen