Help! al 4.5 uur aan het krijsen:(

Kan ik me goed indenken meid. Ik vind de weekenden dat we met z’n tweeën zijn ook een stuk relaxter, ik ben de maandag en de vrijdag alleen met Erik en dat is prima te doen hoor…maar vind het weekend samen ook fijn. Even wat dingen verdelen en gewoon niet de hele tijd degene zijn die alles moet doen. Ik heb respect voor je, dat je vijf dagen per week bij hem bent en het dan grotendeels alleen doet!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

een week heeft 7 dagen
en het is TOEVALLIG dat ik deze week ga shoppen normaal zijn wij bij rico in het weekend, maar hebben dan wel een paar vrienden enzo op bezoek die rico ook even uit mn handen nemen zodat ik even mn rug kan strekken…LIGGEND DUS

had je dat verhaal gelezen wat ik tegen Scottie typte? want dat is dus wel echt brak… dankjewel dat je zegt dat je respect voor me hebt, dat doet wel goed…ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel respect voor mezelf heb gehad als nu ik rico heb, en dat wil wel wat zeggen in mijn geval

Vanochtend sliep rico wel weer na de fles
alleen was ie al om 10 voor 6 wakker wilde niet slapen en ik hem bijna een uur bezig gehouden…Uiteindelijk de fles maar om kwart voor 7 gegeven want ik wilde echt even slapen nog en rico begon ook oogjes te wrijven.
maar daarna tegen kwart over 7 sliep hij ewer netjes tot 10 voor half 10 (toen had mijn vriend hem uit bed gehaald) ik was toen zelf ook al wel wakker want moest langs de HA (deze keer een keertje voor mezelf)

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat heb je bij de ha gedaan dan? Hoe ging het? Fijn dat je vanochtend wat langer hebt kunnen slapen, dat scheelt altijd een hoop vind ik. Heb je reactie naar Scottie gelezen, heftig hoor. Weet niet zo goed wat je eraan kan doen, behalve afwachten tot het weer beter gaat en tot die tijd ook regelmatig tijd voor jezelf nemen.

Enne, ik weet dat een week zeven dagen heeft…maar ik nam aan dat je die overige twee dagen (het weekend dus) niet alleen bent met Rico, maar dat Rijco er dan ook is. Vandaar dat ik het over vijf dagen had…ben wel blont, maar niet zó blond…

Groetjes!

ooh op die manier
ja rijco is zoiezo vaker dan het weekend thuis is vanwege zijn rug en knie deels afgekeurd en mag voorlopig niet veel werken, maar buiten dat om is hij ook wel is naar vrienden toe of gaat ie hyken, en ik ga dan 2x in de week fitnessen en ook wel is naar een vriendin toe maar die komen meestal naar mij.
maar in principe zou je dan denken dat ik tijd genoeg heb om tot rust te komen, maar met rico’s klachten is dat dus minder waar en daarbij mn oververmoeidheid is altijd al gebleven vanaf 6 mnd zwangerschap tot en met nu nog steeds…nu is het dus wat erger geworden maar ik ben nogal een moeilijke in mn tijd verdelen

Logisch dat je niet voldoende tot rust komt met de gezondheid van Rico die niet denderend is. En helemaal met misschien die operatie in het vooruitzicht, dat is toch een grote stressfactor lijkt me.

Nog een idee: Rico een nachtje uit logeren doen en zelf lekker uitslapen? Al wel eens gedaan?

Groetjes!

nee eigenlijk niet, maar durf niet zo goed afstand te doen van hem in de zin van een hele dag en nacht uit logeren. is denk ik ook beetje een probleem factor van mij

Anders eerst 'ns een middag wegbrengen en als dat goed gaat gewoon een keer een nacht proberen. Bij mensen die je volledig vertrouwt, dan kan het niet misgaan toch? Ik vind het ook moeilijk hoor, hier ook nog nooit gedaan, maar is dan ook nog geen noodzaak. Ik ben niet oververmoeid en trek het prima. Maar als ik dat wel zou zijn, dan zou ik het waarschijnlijk wel gewoon doen. Je moet toch iets, als jij echt afknapt heeft Rico helemaal niets meer aan je.

Groetjes!

nee daar heb je ook gelijk in.
het is niet zo dat rico geen makkelijk kind is want dat is hij in principe kwa humeur wel alleen doordat hij zo met zn lichamelijke gezondheid klungelt is het gewoon heel zwaar.
Ik ben dus wezen shoppen zaterdag en zondag met mn moeder. en ik heb die 2 dagen rico bij mijn vader gelaten in totaal 3 a 4 uurtjes per dag.
en de 1ste dag ging wel goed. maar de 2e dag was echt brak ik ging en ik had m net in bed gelegd daar en hij was helemaal hysterisch en ik vond het zooo rot om te gaan maarja ik moest weer wel op tijd terug zijn voor zn voeding dus mn moeder en ik moesten echt gaan toen anders zouden we helemaal niks meer aan onze dag hebben… dus mn vader ging al naar rico toe toen hij voor de zoveelste keer ging krijsen omdat hij op zn buik was gedraait en niet terug kon. en ik zat in de auto…en ik voelde me zo rot dus ik belde mn vader op toen we daar aankwamen (kwartiertje later) en ik zo: hoe is het met Rico? hij : ja hij slaapt heb zn wangetjes geaait en zn haartjes en toen viel ie meteen in slaap… nou en als ik dat doe gaat ie niet slapen hoor!

maargoed ik daarna s’avonds ook aan’t proberen geweest en toen na een kwartier aaien hahaha toen sliep ie eindelijk. baby sprong sucks

Fijn dat je bent wezen shoppen, alleen wel jammer dat je toch nog in spanning zat over Rico. Nooit leuk als je je kind huilend moet achterlaten. Zo te lezen heeft Rico wel een heel lieve opa.

Nog leuke dingen gekocht?

Groetjes!