Help advies peuterledikant en dubbele kinderwagen

Beste moeders,
In mei verwacht ik mijn 2e kindje en mijn eerste kindje is dan in mei 17 maanden oud d.w.z. dat ik nog een extra ledikant nodig hebt.Nou wist ik niet dat een peuterbed of peuterledikant of meegroeiledikant bestond,ben pas erachter gekomen door op internet te surfen.Wie weet misschien enkele bekende babywinkels, waar ik een goede peuterbed ofmeegroeibed kan kopen.Oh en heb natuurlijk ook een dubbele kinderwagen nodig.Welke dubbelekinderwagen is het beste en welk merk, die ik heel lang kan gebruiken. Jullie advies stel ik zeer op prijs.

groetjes

Haha, da’s grappig. Wij gaan onze duowagen deze week te koop zetten. Hij is zo goed als nieuw, we zijn er altijd erg zuinig op geweest. Onze meiden hebben er bijv. nooit in gegeten en gedronken. Dat scheelt al snel in slijtage!

Laat maar even weten als je interesse hebt en de specificaties wilt hebben, dan mail ik je die met foto’s.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 13 Apr 2008 13:26:52

Zie in het volgende topic waarom wij voor de wagen gekozen hebben die we uiteindelijk gekocht hebben:

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=7571

Groetekes, Sje

Ik wil ook zo’n duowagen aanschaffen… Want Jeske is 18 maanden als de 2e komt…
Ik zag dat er bij de Aktie baby er 1 in de aanbieding was voor 100 euro… Dus ik ga daar even kijken…

Tip: leen in de winkel even een peuter van iemand anders zodat je even met je eigen peuter en je leenpeuter een rondje kunt rijden om te bepalen of de wagen wel lekker rijdt. Je kunt wel met een lege wagen rijden of met alleen je eigen peuter erin, maar dat is niet representatief voor hoe het straks is met 2 kindjes erin.

Wij hebben dat destijds gedaan en daardoor vielen voor ons de goedkopere wagens af.

Groetekes, Sje