Nou het is even goed gegaan met slapen, maar nu is het helemaal mis. Het zal wel een sprongetje zijn, maar ik weet het even niet meer.
Als ik Colin in bed leg (overdag of 's avonds) is hij ontroostbaar, hij blijft huilen, krijsen en is helemaal overstuur. Ik probeer vanalles en 's avonds lukt het me na 1,5 uur wel om hem in slaap te krijgen, maar overdag niet. Of hij slaapt uiteindelijk een half uurtje. Hij is dus helemaal kapot om 18.00 en heeft zijn laatste fles veel te vroeg waardoor hij ook weer om 5.00 wakker is.
Ik hem hem laten huilen, om de zoveel tijd even troosten, op de kamer erbij liggen, even wiegen en dan weer terug. Ik hou wel vol, hij blijft op zijn kamer, maar overdag ben ik er na 1 uur wel klaar mee en denk ik, ik probeer het over een uur wel weer.
Ik doe hem ook pas in bed als hij aangeeft dat hij moe is, maar het lijkt wel alsof hij het echt vreselijk vindt om te moeten slapen. Zodra ik de kamer uitloop of hij doorkrijgt dat hij bed blijft raakt hij helemaal overstuur.
Ik wil niet weer terug naar samen met hem moeten gaan slapen, maar soms moet ik wel wil hij zijn rust pakken.
Nou zal wel weer over gaan, maar is geen feest zo.
Verder eet en drinkt hij goed en is heel vrolijk. Hij kruipt nu goed en trekt zich af en toe op. Begint met zitten en kletst de hele dag door dus verder is er gelukkig niet zoveel aan de hand.
Groetjes
22-12-2009 colin geboren