Hele boterham?

hoi mama’s

Joey krijgt sinds twee dagen brood. Ik heb hem hele kleine stukjes gegeven met boter en smeerleverworst. Maar mag hij al een hele boterham hebben? Of in het begin alleen wat stukjes om te oefenen? Ik denk namelijk dat er makkelijk een hele boterham in gaat, tot nu toe at hij een kleine halve snee… en die is zo weg, hij vind het heerlijk!

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Als hij op kan kun je gewoon een hele geven Dylano zat na 3 dagen ook al op een hele. Hij doet er alleen lang over
in het begin een uur en van de week een half uur hahahha. nu zitten we meestal tussen een half uur en een uur is maar net hoe zijn bui is

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

oooh dan ga ik dat morgen gewoon proberen!
Jeetje! een uur met een broodje! haha dan word je geduld wel op de proef gesteld…
Ik moest vanmiddag nog wel lachen. Mijn vriend stak zo de overgebelevn helft van Joey’s boterham in een keer in de mond! Daar zou Joey dus wel 30 hapjes van nemen, hahaha! Maar ik geef hem ook hele kleine plukjes brood hoor, ben een beetje bang nog dat hij er in stikt… Maargoed, dat zal wel niet zo gauw gebeuren, en voor het geval dat… Vorige week mijn kinder EHBO certificaat gehaald, dusss weet precies wat ik moet doen hahaha Hoe groot zijn de stukjes die jullie geven?

Groetje Anouk

Lekker een heel broodje geven als 'ie het lust! Wij geven stukjes van 2 bij 2 cm ongeveer. Met korst. Geen probleem.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

In het begin heb ik echt super kleine stukjes. gegeven. Was ook bang dat ze er in zou stikken. Na een aantal dagen wordt je een stuk makkelijker en nu geef ik best wel grote stukken. Anders ben ik echt een uur bezig en daar heb ik niet echt het geduld voor

Ha nu is mijn leeftijd een keer in het voordeel hahahaha bij mijn oudste had ik daar het geduld ook niet voor nu wel

Groetjes Michelle

Morgan doet tussen de 15 en 20 min over haar boterham. en dat gaat nu echt smak smak smak naar binnen, mondje gaat alweer open nog voor dat het stukje daarvoor weg is. En hier ook 2 bij 2, ongeveer en zonder korstjes ook. Oh ja enne wij moeten het niet proberen haar eten te eten want dat breekt de pleuris uit

Groetjes,

Michèle

Oooo, wat goed dat Joey al zo goed brood eet! Ben jaloers! Maar ik zie dat het niet ongewoon is dat het brood eten lang duurt! Eva doet er zo 20-30 minuten over en ik heb niet zo heel veel geduld…Maar ik hou vol en ben blij als ze een heel sneetje op eet…gebeurt lang niet altijd! Ik maak ook 2 bij 2 zoiets (grappig, ik vraag in een ander topic ook hoe groot de blokjes kunnen zijn) en als ik ongeduldig word gaan er soms snel na elkaar twee in…Maar soms spaart Eva ze op in haar wang en dan wacht ik toch maar even!

Joey mag echt een heel sneetje als hij dat lust hoor. Ben maar blij dat hij het zo goed eet! En dat geldt ook voor Morgan! Die had laatst toch zelfs 1,5 boterham verorberd Michele? Op de voetbal? Wij wachten GE-DUL-DIG af!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nee die 1.5 was op de creche, op de voetbal hadze bij mij haar eerste hele boterham op toen. Nu is dat gewoon hier. Enne hamsteren doet morgan ook soms, dus daar let ik wel op want de laatste keer moest ze hoesten en zaten we bijde onder het broodpap.

Groetjes,

Michèle

moet je trouwens met soorten beleg ook een paar dagen proberen om te checken of er geen allergie is? Joey heeft nu 3 keer smeerworst gehad, maar keb ook nog smeerkaas liggen…

Groetje Anouk

Kun je doen, maar wij hebben het niet gedaan. We hebben wel ontdekt dat ze bezeten is van smeerworst

Groetjes,

Michèle

Smeerworst verslaving!

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

hmm Joey heeft nog nooit ergens een reactie op gehad, en het komt ook niet in onze families voor. Dus dan zal het wel goed zitten. Vanmiddag dus smeerkaas, ben benieuwd! Lijkt me trouwesn wel iets plakkeriger dan smeerworst… Ik hoop maar dat het goed gaat.

Groetje Anouk

plakt inderdaad een heel stuk meer hahahha. Ook dylano heeft het liefste smeerworst, maar doe er af en toe ook smeerkaas op want hij moet wel verschillende dingen leren

Groetjes Michelle

Nou we zullen zien vanmiddag. Naast kaas en worst kan je ook appelstroopp doen he? En is er dan nog meer? jam ofzo?

Groetje Anouk

Verder als smeerworst en smeerkaas ben ik nog niet gedaan die zoete dingen komen later wel daar taalt hij toch nog niet naar dus die blijven zo lang mogelijk weg ivm de tandjes

Groetjes Michelle

Hier dus ook een pate/smeerworst-typje! Smeerkaas lust ze ook, maar stroop niet! Dat geef ik dus niet meer en jam ook niet. Net wat Michelle zegt, die zoete dingen wen ik haar niet aan. Ze kent het niet (behalve Danoontjes dan en soms een kwart Startkoekje -meer eet ze er niet van). Jam enzo komt wel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ja das ook zo, voor je het weet komen ze elk half uur zeuren om een snoepje, en nu heb je alles nog lekker in de hand. dan hou ik het voorlopig ook maar op kaas en worst!

Groetje Anouk

Ik wil dat Morgan eerst goed alles eet voor dat ik haar ga ‘lijmen’ met zoet. Daar hebben we nog tijd genoeg voor. Enne jam zit heel veel suiker aan toegevoegd. Ik persoonlijk zou met een biologisch soort beginnen omdat daar alleen maar natuurlijke suikers inzitten, maar niet eerder dan dat ze een jaar is.

Mijn schoonmoeder had haar laatst een halve bam gegeven met jam, ja ze vond het wel lekker. Dus ik meteen gezegd dat dat de eerste en laatste keer was dat ze dat deed. Die geintjes kan ze bij me schoonzus uithalen maar niet bij ons. Gelukkig is Mervin het helemaal met me eens.

Groetjes,

Michèle

Waarom doen mensen dat toch ongevraagd pffffffff snap dat niet hoor, zal wel aan mij liggen

Groetjes Michelle