Hele boterham?

Nou ik had nieuw brood voor morgan meegegeven van 1 dag oud en dat is nooit een probleem en smeerworst. Maar volgens haar zeggen luste morgan het niet dus had ze van haar eigen brood gegeven en met jam. Ik heb nooit problemen met dat brood (ik heb van dat bruine bleu band brood voor haar) en smeerworst is al helemaal feest. Dus vandaar dat ik zei dat ze dat geintje bij ons niet kon flikken.

Groetjes,

Michèle

Owwwwww ik zou ook helemaal steigeren, Ik kom uberhaubt niet bij mijn schoonouders maar rené ging vandaag met dylano en dan geef ik ook zijn eigen brood mee, maarja dan is wel papa erbij natuurlijk.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Als Joey een hele boterham opkan dan zou ik hem dat idd gewoon geven. Met 7 maanden kregen wij het advies van het CB om met brood te beginnen. Tim heeft toen meteen een hele boterham gekregen. De 1e keer zonder beleg, maar dat ging zo goed dat we de volgende dag meteen boter en beleg op zijn brood gedaan hebben. Toen hij 8 maanden was hebben we de korstjes op het brood gelaten en ook dat ging goed.

Hij doet ongeveer een kwartier over zijn boterham. Volgens ons CB mag een baby 1 a 2 boterhammen geven. Tim doet het prima op 1 boterham, dus ga hem niet meer geven. Vind een boterham voor een baby genoeg.

Wij geven hem smeerworst, smeerkaas, jonge kaas of kinderboterhamworst.

Ik zou dus zeggen gewoon lekker geven wat hij wil hebben.

Groetjes,
Sandra

Jij bent geen fan van je schoonouders Michelle?? Ach ik heb geen hekel aan haar, maar ze heeft met mijn kind mijn regels te volgen enne daar is ze wel eens eigenwijs in. We zijn ook nog eens beide maagd alleen zij denkt dat ze dominant is en ik ben dominant alleen zal ik dat niet zo laten blijken en zij doet dat wel. Ze is een alleenstaande moeder met 3 knullen dus eigenlijk is geen enkele vrouw goed genoeg natuurlijk en soms wil ze dat wel eens laten merken plus dat ze nog steeds hun nummer 1 vrouw wil zijn en het moeilijk kan hebben soms dat ze dat niet meer is, zeker voor Mervin niet. Voor hem gaan ik en Morgan altijd voor.

Groetjes,

Michèle

Oh ja hoor, ik heb haar vorig jaar met Mervin verjaardag bijna de deur uitgezet. Ze kwam binnen met de mededeling dat ik wel een dochter moest krijgen want ik werd er niet mooier op (ik was 11 weken zwanger en al 5 weken 24-7 misselijk) en later zei ze ook nog dat ik op mijn schoonzus leek. Oke ik was zwanger en zij goed aangeschoten maar ik ben naar boven gegaan om de vrede te bewaren en mijn kind want ik ben haar bijna aangevlogen toen zo kwaad was ik. Mijn jongste zwager woont nog thuis en heeft haar toen ook bijna meteen meegenomen. Ik kon haar wel wurgen. Sindsdien kijkt ze me wel eens aan na een opmerking en zeg ik alleen maar dat ze te ver kan gaan en dan bind ze meteen in.

Groetjes,

Michèle

Ja mijn ene zwager zegt niks, maar ja das mamma’s lieveling. Mervin en zijn jongste broertje zeggen wel wat. Zo was Mervin het ook zat dat ze vond dat wij maar zijn middelste broer moesten bellen en langs gaan. Dus Mervin valt de laatste keer vol uit dat het een volwassen vent is die ook wel eens bellen kan in plaats van dat iedereen hem alles aandraagd op een presenteer blaadje zoals zij altijd deed. Dus ze schrok, maar we zijn wel van het gezeur af nu. Ach we zien haar een keer in de maand en soms 2 maanden en dat vinden we best.

Groetjes,

Michèle

Ik kan inderdaad niet met mijn schoonouders overweg en dat is nog zacht uitgedrukt.
Ik kom daar dus ook niet meer want ze hebben me buiten gezeten omdat ik mijn eigen mening durfde te geven. Pfffff dat kan en mag niet hoor. ikke ben brabantse koe in een glazen kast.
Misschien dat ik ooit is over mijn hart ga strijken als dylano het begint te snappen dat mama niet mee naar opa en oma gaat, maar kan het me bijna niet voorstellen. Dit was nl de tweede keer al en de eerste keer heb ik het op een gegeven moment maar laten gaan voor rené maar dat kan ik nu echt niet over mijn hart krijgen. ben gekke henk nie.
Toen dylano nog kleiner was kwamen ze altijd 's morgens hier een keer in de 2 weken en bleef ik heerlijk lui op de slaapkamer. zegt zijn moeder tegen rené ze mag er wel bij komen zitten hoor jah dat geloof ik ook wel in me eigen huis hahahaha. Ach hele vrehalen zijn er over die mensen ze hebben ook geen vrienden, zijn vader heeft 1 zus ziet hij ook niet meer. Zijn oudste dochter komt er op het moment ook niet meer, dus ik denk maar zal niet alleen aan mij liggen.
Ik vindt het wel erg want dylano heeft alleen die opa en oma en dat zijn nu eigenlijk niet echt de opa en oma die je voor je kind wenst maar helaas

Groetjes Michelle

Ja voor de kleine man wil je dan wel dat het goed gaat natuurlijk. Snapt Rene het wel???

Mervin is zijn eigen familie af en toe ook helemaal zat hoor. Vooral dat gekweel tussen zijn ma en zijn broer. Op zich heeft hij altijd alle klappen gekregen en opgevangen, maar dat is iedereen alweer vergeten. Maar ja hij niet enne hij heeft zoiets van ik heb mijn eigen familie gecreeerd en die zijn belangrijk.

Groetjes,

Michèle

rené snapt het gelukkig wel en staat ook wel aan mijn kant maar heb ook tegen hem gezegd jij hoeft niet bij je ouders weg te blijven voor mij. Dus we gaan wel zien hoe het loopt.
gelukkig is het bij de meeste mannen wel zo dat het eigen gezinnetje het belangrijkste is

Groetjes Michelle

Mervin blijft soms wel weg bij zijn ma. Zijn pa heeft ie al 23 jaar niet gezien en wil hij ook niet zien en zijn broer komen we alleen op de verplichte dagen zeg maar. Maar dat is allemaal zijn keuze. Ik vind het prima als zijn ma komt, maar wel wanneer het mij uitkomt. Want als het aan haar ligt blijft ze ook het liefst altijd slapen. Zoals ze zelf al een keer zij bij zijn broer mag dat ook. Nou zeiden we in koor, ga je daar lekker heen om te slapen.

Groetjes,

Michèle

geloof dat ik met jou schoonmoeder al helemaal niet zou kunnen opschieten pfffffff

Groetjes Michelle

Ach ze heeft een gebruiksaanwijzing. En ik heb hem een beetje door inmiddels enne ik heb er ook echt schijt aan wat ze van mij vind en denkt.

Groetjes,

Michèle

Groot gelijk

Groetjes Michelle