Heerlijk om gelijk te hebben

Toen we hier het jassentopic hadden vroeg ik aan Mervin wanneer gaan we voor Morgan?? Niet zegt ie die past der jas nog dus geen jas erbij dit jaar. Der ‘leren’ past ze ook nog. Doet ie haar vanmorgen der dikke winterjas aan is die te klein… Dus nu gaan we zondag voor een jas winkelen…

Ik wou beginnen bij C&A, maar als iemand nog andere suggesties heeft.

Groetjes,

Michèle

H &M had ook leuke!
Jammer dat lieke er geen nodig had anders was ik daar geslaagd!
En hier zit een Jola mode ( weet niet of die bij jullie ook zit) maar die hadden ook hele gave en niet te duur.

Groetjes Gytha

Nope die hebben wij niet hier, maar H&M hou ik in mijn achterhoofd.

Groetjes,

Michèle

Wij vrouwen hebben altijd gelijk Michèle Weet mervin dat nu nog niet

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

alleen houd rekening met die leuke jassen van h&m… die hebben heel veel kindertjes haha
had ik ooit met een jasje voor Victor
helaas dachten 3 andere mama’s het zelfde… kapstok was meestal gevuld met jassen die niet van vic waren.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@ kimmetje das helemaal waar. Moet zeggen vorig jaar hadden ze heel leuke bij de C&A die niemand had dus vandaar dat ik eerst daar even ga kijken.

Groetjes,

Michèle

V en D heeft ook leuke jassen, ik vond ze alleen niet bepaald niet goedkoop.

HEMA!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zo had mijn moeder een hele leuke jas gekocht voor Noah, hij trekt hem de eerste dag aan op de PSZ, en ik had zn naam er nog niet ingezet.

Ik haal hem op… WEG!! Noah had geen jas aan… Dus ik naar de leidsters toe, en zeg sorry waar is Noahs jas?? OHHH had ie dat aan dan? Ja tuurlijk het regent buiten en het is koud.
Jaaa we dachten al zegt ze… maar zijn jas was dus weg… nou ik zeg sorry ik ga niet eerder weg dan dat ik zn jas weer heb, want ie heeft ie gister nieuw gekregen!

Bleek een ander kindje die dezelfde jas heeft, Noahs jas mee genomen te hebben!
Zijn papa heeft hem snel terug gebracht… hahhahahha

Maar uuhhh Michèle : Vrouwen hebben altijd gelijk!
Succes met jassenjacht :smiley:

Liefs, Melanie

@Gytha, heb je die bij Jola gezien met die grote stippen? Donkerblauwe en zwarte jassen met grote witte en grijze noppen erop geprint? Die heb ik voor mijn meiden. 29,95 per jas! Kei-leuk en goed betaalbaar.

@Michèle, heb je wel een Hans Textiel in de buurt zitten? Die hebben op het moment een actie dat alle winterjassen voor de helft van de prijs zijn.

En…kijk ook eens op de markt! Klinkt heel suf, maar daar heb ik vorig seizoen kei-leuke jassen voor onze meiden vandaan gehaald! Op de markt is heel veel kitsch, maar als je het treft bij bepaalde kramen, zijn er hele leuke dingen voor kinderen te vinden.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 22 Oct 2010 08:57:45

Ja zoiets maar dan niet de jack-versie, maar de langere versie. Met een wat strakker bovenlijfje en een a-lijn onderkant. Leuke strik en glittersteentje in de zij van de jas.

Groetekes, Sje

Ik ben voor Lisa bij de C&A geslaagd en voor Nikki bij de H&M…

Lisa:

Nikki:

Nikki was helemaal blij dat ze op elkaar leken, nu zijn ze tweeling hahaha! (Dat riep ze heel enthousiast toen ze de jassen zag hihi!

ja bij ter stal hebben ze KEI stoere jasjes michele! ook voor meiden natuurlijk! ik heb daar voor rico een zwarte jas gekocht met een bruine bontkraag echt heel stoer!

@Bakmama, ik heb geen last van krimpende naden bij die kinderkleding van Jola. Ik vind wel dat het merk Persival klein valt wat betreft hals. Onze meiden hebben echt niet van die buitensporige hoofden, maar ze hebben vaak moeite om door die shirtjes heen te komen. Mijn moeder heeft al verschillende keren zelf een knoopsluiting aan de achterkant van zo’n halsje gemaakt.

Groetekes, Sje

@ Bakmamma stippen staan morgan niet dus die gaat over.

@ Sje we hebben de grootste markt van europa maar die is niet open op zondag en Hans Textiel ook niet. Dus we houden de regulieren winkels zoals C&A, H&M, HEMA. V&D, Prenatal en zo over.

Maar ja hij zal het denk ik niet snel snappen mede omdat die andere jas al 3 (!) seizoenen mee gaat en ik vond hem best aan de dure kant voor 30 euro maar die heeft zijn geld dubbel en dwars opgebracht.

Groetjes,

Michèle

Oh ja, dat werkt inderdaad niet op zondag met die markt.
En denk ook aan Jilly & Mitch. Dat is van Shoeby. Soms aparte winkel, soms gewoon afdeling in de Shoeby. Die hebben ook leuke stoere kleding.

Groetekes, Sje

Ik weet niet of we die hebben, ach we gaan gewoon even kijken.

Groetjes,

Michèle

quote:
ja bij ter stal hebben ze KEI stoere jasjes michele! ook voor meiden natuurlijk! ik heb daar voor rico een zwarte jas gekocht met een bruine bontkraag echt heel stoer!

Tim zijn winterjas komt ook bij Ter Stal vandaan. Had nog nooit van die winkel gehoord, hier heb je die niet. Maar toen we in augustus op vakantie waren, liepen we er tegenaan.

Groetjes,
Sandra

Haha, ja… Seth zijn jas is ook van de H&M. Maar wel gewoon 1 kleur, waardoor het niet zo opvalt als iedereen dezelfde aanheeft, haha.
Hij is nog wel een beetje groot, echt heel grappig hoe hij er nu in loopt

Hoop dat er nog veel winterjassen zijn!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

ik heb een ontzettend leuke winterjas voor Lindsey gekocht bij de HEMA.
maar vind dat ze bij de C&A idd nu ook hele leuke hebben.

liefs,
Rinske