Heerlijk om gelijk te hebben

Geslaagd, bij de H&M. Een paarse met een bondje om de capuchon. We waren eerst naar de C&A maar daar waren ze best lang of zwaar en dat vind ze beide niks. Bij de H&M wilde ze ook mopperen maar wij die jas aangedaan en haar voor de spiegel gedropt. Oh mooi kirde ze, dus niet verder gekeken en gekocht want ze is zo kieskeurig op het moment en ze trekt het gewoon uit als ze er geen zin in heeft. Onderweg voelde ze wel dat het toch wel heel lekker warm was en ze viel bijna in slaap in der buggy. Ook nog even snel wat broeken bij de Zeeman gehaald want 86 broek is te klein nu

Ze ligt nu heerlijk te knorren want na vanmorgen weer 8.30 wakker worden zijn we nu eerst naar de stad gegaan en daarna slapen.

Groetjes,

Michèle

@Sandra: welke plaats heb je die gekocht? en ook een winterjas voor dit jaar? hoe ziet die eruit? misschien hebben we dezelfde hahaha

Hmmmm, ik doe toch iets niet goed denk ik…Eva heeft twee jassen, één van Mexx en één van Babyface. Bij elkaar waren die 80,-…Maar ik kan beter ook eens kijken bij V&D enzo, scheelt een hoop geld! Ik kijk ook bij H&M, maar dan loopt heel Eindhoven ermee. Ik had daar laatst een poncho voor mezelf gekocht en ja hoor…ik zag 'm wel 10x bij iemand anders. Dat vind ik ook jammer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@ Rainbow ik koop veel bij de HEMA, H&M, Zeeman en zo maar ik moet zeggen morgan loopt er bijna altijd uniek bij zeg maar. En ik zelf ook. En ik koop veel op de markt.

Groetjes,

Michèle

Tja, ik heb me dit jaar dus totaal mee laten slepen door hormonen, hij staat zo schattig en de kinderbijslag is net gestort… Ook een Mexx jas, maar die was dus 80 euro. Eigenlijk vind ik dat veel te duur, maar hij is wel heel mooi en (zo houd ik mezelf voor) ons volgende meisje kan em weer aan! En Nora heeft zoveel dingen al gekregen die mn nichtje eerst heeft gedragen, dan mag je af en toe wel uitschieten vind ik…

En ik de sjaal en muts van vorig jaar nog gebruiken!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@ liske ja dan kan het wel. Hier ligt alles nog steeds in de kast zeg maar niet wetende wat de herbestemming wordt. Ik ben trouwens geen mexx fan. Ik heb ooit van mijn zwager een mexx jurkje gekregen, ik heb het 's avonds kapot moeten knippen omdat ik anders haar armen moest breken om het weer uit te krijgen. Wat een rampending was dat zeg.

Groetjes,

Michèle

@Bakmama, ik weet precies welke poncho je bedoelt! Ik wilde die ook, maar ik zag dat er alpaca-wol in zit en daar kan ik niet tegen. Hadden we samen bijna dezelfde poncho!

@Michele, hahaha, dat lijkt me inderdaad geen goed plan. Mexx valt vrij smal en je hebt weleens gezegd dat Morgan brede schouders heeft toch? Kun je beter een ander merkje kiezen, of gewoon lekker op de markt kopen. Dan zul je inderdaad minder mensen in hetzelfde zien! Ik vind het trouwens niet zo erg als Eva hetzelfde aan heeft, bv een HEMA-shirtje ofzo, maar wel als mensen bv dezelfde jas hebben als ik!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

@Bakmama: Jep, twee dezelfde… Mn man zat vanavond nog te bedenken of hij misschien vrouwenzaad had… Heb geprobeerd nog een lesje kansberekenen op hem los te laten, maar het mocht niet baten! We zijn er heel blij mee, natuurlijk! En ik had weer een extra excuus voor de naar mijn idee te dure jas Wat volgt onder het motto: maar…(nr 2) kan em zo ook weer aan! ? We zullen zien…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@ Rainbow inderdaad morgan heeft heel brede schouders. Daarom moet ik noppies en zo ook altijd een maat groter kopen als ik dat koop. En de markt is dat indeaal ook voor mezelf

Enne waarom denk je dat ik zo blij met met mijn jas met bloedende rozen, afgezien dat helemaal te gek gaaf is

Groetjes,

Michèle