Heel voorzichting hoera!(helaas):(

Ja zeker hoe meer kwaaltjes hoe beter zeggen ze heb zelfs nu al last van spataderen heb ik ook erg gehad aan het einde van de zwangerschap van charis dus denk dat ik al om een speciale steunpanty ga…Ja hier is rond 8 weken vk en 12 weken pas een echo erg laat vind ik zelf ook maar nu iets korter ik kom die weken wel door

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie

Lilypie

ja zeker me buik trekt enorm vandaag pff echt steken enzo, lijkt me erg vroeg voor 4 weken dus twijfel echt hoever ik nu ben, ook vandaag erg misselijk door het warme weer.

Lilypie

Lilypie

heeeyyy dat is goed nieuws zeg

gefeliciteerd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ik had m’n eerste echo hier met 5 weken. Ze trokken allemaal nare conclusies, omdat ze het gewoon niet goed konden zien. Dus je kunt beter geduldig wachten, dan heb je meer kans dat ze wat nuttigs kunnen vertellen.
We wachtend geduldig met je mee. Spannend hoor!
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Nou vanmorgen weer angst licht kleurende afsheiding werdt bloed, vanmiddag proberen ha te bellen maandag 8 uur heb ik een afspraak en nu wil ik naar het ziekenhuis… ik ben zo boos en verdrietig ik vind het allemaal zooooooo eng zelfs charissa zegt mama jij bent verdrietig he, doet me heel veel pijn.

Lilypie

Lilypie

Kun je maandag pas terecht, potverdorrie zeg!
ik kan helaas uit ervaring nu zeggen dat ik weet hoe angstig jij je nu moet voelen.
ik zal heel hard voor je duimen dat het loos alarm is, meer kan ik niet voor je doen.

Groetjes Marianne mama van Ruben

zal geen loos alarm zijn weet het zekr gewoon maar er klopt gewoon iets niet en dat wil ik uit laten zoeken…

Lilypie

Lilypie

Oh, wat naar. Ik duim heel hard dat je gevoel niet blijkt te kloppen en dat het loos alarm is. En wat rot dat je pas maandag terecht kan.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

&#(^%@$`~*%! Wat jammer! We leven hier met je mee, hopelijk mag het de volgende keer goed komen. We duimen voor jullie dat datsnel gaat gebeuren!

ja maandag wil ik echt door getuurd worden ben dit zo zat ben er echt zo kapot van en het voelde zo anders als de andere keren , kan gewoon helemaal niks heb nergens zin in en moet ik ook nog eens vrolijk gaan werken ik wil me niet ziek melden dus ga maar gewoon, thuis zitten heeft toch geen zin…

Lilypie

Lilypie

Oh meid wat naar allemaal toch. Wou dat ik kon zeggen dat ik wist hoe je je voelt, maar dat weet ik niet. Hopelijk heb je wel wat aan mijn steun en ik denk aan je. Hopelijk krijg je wel wat je wilt want dit kan ook niet zo langer doorgaan he.

Groetjes,

Michèle

Joh, wat naar voor je. Ik kan me voorstellen dat het heel wat verdriet en pijn met zich mee brengt. Ik wens je dan ook heel veel sterkte toe, en ik hoop dat ze je eens goed gaan onderzoeken en dat ze erachter komen waar het nu aan ligt. Weet je zeker dat het geen innestelings bloed kan zijn?
Een dikke hug, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Oh meissie, wat een ellende toch weer. En ik hoopte nog wel zo met je mee dat het allemaal goed zou gaan. Alle liefs en sterkte.

Groetekes, Sje

ach lieverd toch wat ontzettend vervelend zeg! is behoorlijk zacht uitgedrukt natuurlijk. je hebt groot gelijk dat je het verder wil laten onderzoeken. ben erg benieuwd hoe t maandag gaat! veel succes in ieder geval!!!

liefs,
Rinske

ik dacht … ooh nee niet weer… meis toch!!

Weet ff geen woorden. Is het al zeker dat het niet goed zit … of is het alleen je gevoel?

het is geen inestelings bloed is gewoon weer veel, ik weet nog niks zekr maar 3 keer mis rond dezelfee tjd is wel erg vreemd nauurlijk. Komt er nu gewoon nog bij dat ik me nu echt ziek voel , afwachten maar en hopen dat ik een beetje kan slapen.

Lilypie

Lilypie

heel veel sterkte meis

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

ja het leven is erg oneerlijk maar ik heb nergens last van voor de rest alleen bloed niet eens buikpijn, dus maandag gewoon hopen op een snelle door verwijzing en dan hopen dat we verder komen of er achter komen wat er precies aan de hand is…

Lilypie

Lilypie

Ha heel erg zere borsten is helemaal verdwenen en de misselijkheid ook, dus is toch niet een adertje of inesteling, ik denk dat ik wel weet waar het fout gaat ik heb natuurlijk tese gebruikt maar mijn eisprong niet gevonden dit houd in dat het een hele vroege eisprong is geweest en kan zijn dat ze dan niet goed rijpen.

Lilypie

Lilypie

tja weet niet zo goed hoe ik me voel, we gaan vanmiddag even met chariss spelen hier in de buurt in een park denk afleiding, daarna door naar me zus in het ziekenhuis en dan naar me ouders. en dan afwachtn maar voor morgen.

Lilypie

Lilypie