het doet me erg goed al die lieve reacties morgen even de ha bellen voor een afspraak om mijn hb te laten prikken, ben al een tijdje draaierig, en proberen om eerder dan 12 weken een echo te krijgen.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
het doet me erg goed al die lieve reacties morgen even de ha bellen voor een afspraak om mijn hb te laten prikken, ben al een tijdje draaierig, en proberen om eerder dan 12 weken een echo te krijgen.
He! Hoera! Gefeliciteerd meid!!!Ben super blij voor je en het is je van harte gegund! Ik duim ook voor je meid!groetjes chantal
Chantal
dank je chantal, om 4 uur moet ik naar de ha en ga ik alles even uitleggen van de ovu testen dat die niet positief werden en dat ik daarom twijfel over hoever ik ben ben namelijk al een maand erg draaieriig en eet ook meer dan normaal afgelopen maand…dus wie weet jullie horen het vanavond wel…
Joepiee!
ik ben ook van de duimpartij hoor!
ik snap dat je voorzichtig hoera zegt maar probeer er wel een beetje van te genieten want het zijn toch weken dat je zwanger bent.
elke dag is er 1 meer
ik hoop vanmiddag te lezen dat je een echo krijgt.
Liefs xx Eva
Jippie ik mag morgen bellen naar de vk om een vroege echo , ik hoop snel terecht te kunnen zodra ik weet wanneer laat ik het jullie weten.
Spannend hoor! Wel fijn dat je nu serieus wordt genomen. Heel veel sterkte morgen!
Groetjes, Daniella
pffff nou de hormonen laten zich wel zien hoor, omdat ik een discussie met me mannetje had geen ruzie gewoon een discussie vloeien de tranen ineens over me wangen, hij heeft het niet gezien geloof ik maar liet me wel gelijk met rust dus heeft het wel gemerkt.
Jippie 7 juli naar de vk en dna krijg ik te horen voor de echo dat zal dezelfde week zijn:D
over 3 weken is beter dan pas met 12 weken dan had je nog 8 weken moeten wachten
VEEL succes!
xxx.
Ja wel ongeduldig maar eerder als normaal dus dan zalt het wel weer mee, als ik werk vliegt de tijd dus dat scheelt wel dat ik veel moet werken hahahha.
ach meid voor je het weet is deze dag aangebroken en kan je je wondertje voor de eerste keer zien!!Spannend die eerste echo! We duimen verder! En de hormoontjes die horen er zeker ook bij!haha daar had ik ook met mijn zwangerschap behoorlijk last van. Nou ja ik? Meer mijn omgeving! haha Groetjes chantal
Chantal