Heel voorzichting hoera!(helaas):(

Heel veel succes morgen… Hoop dat er meer duidelijkheid komt voor jullie zodat je weer verder kunt.

He vedorie het zit jullie niet mee he
Hoop dat ze je morgen meer kunnen vertellen
Heel veel liefs en sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ach meid toch. Heel veel sterkte meis. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet ik vind het zo %&^*&%^%$ voor je!

Chantal

Wat verschrikkelijk rot voor jullie

Veel sterkte
Bianca

Wat een rotnieuws weer. Heel veel sterkte!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

hoi larissa
weet je al wat meer .ik vind het erg naar vooor jullie .dat het steeds verkeerd gaat laat het goed zoeken meis.heel veel sterkte

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 22 Jun 2009 17:42:04

hoi meiden, vanmorgen bij mijn arts geweest en voor het eerst had hij begrip voor me en heeft me doorverwezen helaas kan ik pas 21 juli terecht maar is toch al een stapje dichter bij om erachter te komen wat er steeds mis gaat.
Nog iets dat ik kwijt moet pfff bij mij gaat het mis is een nichtje van me die zwanger is en dan zie ik die iedere keer vroorbij lopen met een peuk in der mond en dan erwijl ik probeer te stoppen voor me zwangerschap grrr waarom …

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie

Lilypie

vond het ook erg moelijk maar ben blij dat die afspraak er staat, meis als je in de buurt woonde kwam ik een bakkie doen om ff samen te kletsen. Ik heb geen echo gehad geen van de 3 keren waarom weet ik niet…

Ik kan me je fustratie goed begrijpen.
ook hier in het dorp lopen er een paar mooie dikke buiken dagelijks voorbij.
en dan denk ik weer ?waarom? het is niet eerlijk, ik wil ook, en dan zitten de tranen me weer hoog.
mijn vroegere buurmeisje heeft net een gezonde meid op de wereld gezet, maar ik kan het niet opbrengen er heen te gaan, al zou ik nog zo graag willen ik kan het nog niet aan, gelukkig heeft ze hier alle begrip voor.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Het is meer bij mij dat ik het wel aan sannn(een vriendin) gun en me zus morgen ook maar me nichtje die is weer zwanger omdat amdee ook zwanger zij (trouwde ook omdat iemand anders wilde trouwen) zo doet roken waar ik mee probeer te stoppen voor een kindje in me buik en zei loopt gewoon door te paffen grrrr dank denk ik ik doe er alles aan om zo gezond mogelijk te doen en het gaat 3 keer mis en bij haar gaat alles goed…

Je haald de woorden uit mijn mond brenda.
tis niet dat je jaloers bent en het een ander niet gunt, helemaal niet zelf.
tis gewoon moeilijk om er steeds meer geconfronteerd te worden, denk je er even niet aan of heb je een goede dag, dan loopt er wel weer iemand met een dikke buik of baby langs, blijft gewoon moeilijk.

en wat je zegt je probeert te minderen met roken je doet zo je best(weet hoe moeilijk het is), en dan lijkt het zoms of het bij anderen een zwangerschap komt aanwaaien terwijl je wel beter weet

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wat verschrikkelijk rot voor je. Ik lees nu pas je hele verhaal, omdat ik op vakantie ben geweest. Toen ik de topic begon te lezen was ik juist zo blij voor je. Ik had echt zo gehoopt voor je dat het dit keer wel goed zou gaan. Maar wel fijn dat de huisarts je nu eindelijk serieus neemt. Wel jammer dat het nu pas zo is, maar het is wel fijn dat je doorverwezen bent. Ik hoop voor je dat ze er achter gaan komen waarom het nu al 3 keer is misgegaan.

Heel veel sterkte.

Groetjes,
Sandra

Lilypie