Ik ben 4 weken geleden bevallen van mijn 3e kindje. Heb nog nooit problemen gehad krampjes en begin echt wat wanhopig te worden, heb al zoveel geprobeerd en ik vind het zo zielig.
Hij heeft het niet na elke voeding. Na sommige is die gewoon nog zo uitgeput van het huilen van de vorige voeding. Hij krijgt de fles.
We hebben al van alles geprobeerd. We gebruikten Friso en hebben op een gegeven moment hebben we een combinatie van Friso normaal en comfort gebruikt, dat hielp niets. We hebben ook Cinakid in huis gehaald, helpt ook niet. Zijn met gekookt water na voeding aan de gang gegaan en warme doeken op zijn buikje. Maar niets helpt echt.
Het consultatie bureau raadde aan om OMNEO van Nutrilon te gaan gebruiken, hier zijn we nu 2 dagen mee bezig en nog is hij 2 a 3 flessen van de 6 heel erg onrustig en huilt heel erg. Ik vind het zo zielig. We hebben nu Venkel thee poeder gekocht van Milupa, dus gaan we dat proberen. Maar er staat op dat je het 15 tot 30 minuten voor de voeding moet geven. Maar dat is een beetje moeilijk, omdat hij huilt als hij honger heeft en dan wil je hem zo snel mogelijk de fles geven. Lijkt me niet echt bevorderlijk om 30 minuten te wachten omdat hij eerst die venkel thee moet hebben. Dus zou het gewoon eerder gegeven kunnen worden? Zoals gelijk voor de voeding?
Ik hoop dat ik hier wat antwoorden kan krijgen. Bedankt.
Gewijzigd door - DanielleCarina op 13 Feb 2005 12:08:02