Hebben jullie huisdieren?

Hallo Allemaal.

gewoon even een topic over huisdieren haha
Hebben jullie ook huisdieren??

Wij hebben: 3 poezen dames en 1 kater.
2 x ragdoll, en de andere 2 ja huispoezen gewoon.
owja en nog 3 kippen

Groetjess

Xandra

Hey leuk, hier ook 4 katten… 2 poezen en 2 katers. 1 kat ooit eens uit het asiel gehaald, de 2e (poes) kwam zwanger aanlopen en besloot ons huis te kiezen om haar kittens te krijgen (poesje en katertje).
Allemaal vuilnisbakkies dus maar wel errug gezellig!
(Ragdolls zijn wel heeel mooi!!)

Nancy

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

hier een sociaal gestoort vuilnisbakkenkatje!
kleine kan er vrij weinig van, want echt kindervrindelijk is ze niet …
maar goed pippy is ondanks haar rare karakter erg gek op haar !!

Pippy is geboren 17.07.2009

leuk!
ik heb 1 hond (bordercollie) en 2 parkieten…ohja en een aap

Hier 3 katten (1 siameze diva) en twee straatkaters en een konijn. We hadden ooit 6 katten maar de zijn de afgelopen 2 jaar met de helft gereduceerd.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben 2 honden. Benji en Dani allebei vuilnisbakkies. Benji uit het asiel en Dani uit Spanje.

22-12-2009 colin geboren

wij hebben een kat, (kater geweest…)ook een vuilnisbakkenras. Heeft een paar autistische trekjes, maar kan m toch niet missen
Ragdolls, mooi!!! Heb altijd gezegd dat mijn volgende kat een ragdoll zal zijn, maar dat gaat met deze kat niet werken. Desondanks hoop ik dat het nog lang duurt voor ik een ragdoll aan kan schaffen, want dat betekent dat Guus nog lang leeft

groetjes
Ineke

Ik wil een hond…maar vriendlief niet
We hebben een poes maar ik (sorry) heb niks met poezen, vind het vieze beesten eerlijk gezegd .(kreeg ik er gratis bij toen ik vriendlief leerde kennen)

Gr, Danielle

Gewijzigd door - danielle en aaron op 07 Apr 2011 20:09:50

2 honden, 1 poes en 1 kater, 1 vogel, een kleine aquarium en de kleine vijver buiten met 6 vissen. En dan heb ik die konijnen niet meegeteld die onze kinderen als huisdieren beschouwen, maar dus gewoon wilde konijnen zijn die hier lekker rustig wonen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wij hebben alleen zilvervisjes door het hele huis zitten!

Groetekes, Sje

Ha ha ha die hebben wij ook in de badkamer en een zooi verdwaalde mieren.

Groetjes,

Michèle

@Sje en Michel: FOEI…gaan jullie eens goed poetsen!

Gr, Danielle

Helaas hebben zilvervisjes niks te maken met slecht poetsen. Ik poets altijd goed. Meer kan ik niet doen.

Zilvervisjes komen steeds vaker voor omdat huizen te goed geïsoleerd zijn. Heel de wijk hier heeft zilvervisjes. Weinig tegen te doen. Je krijgt ze nooit helemaal weg.

Groetekes, Sje

Ik kom misschien uit een ei ofzo hoor haha… maar wat zijn zilvervisjes? Dan zullen wij ze wel niet hebben als ik ze niet ken Wij hebben een kater, nou ja, ex kater… maar die heeft het niet zo op kleine kindjes. jammer. wij kunnen er alles mee en komt ook bij ons liggen. zodra mijn dochtertje in zijn buurt komt rent ie weg. kindjes zijn denk ik iets te snel en hardhandig voor m. soms houdt ik m vast zodat ze hem toch kan aaien. Ze doet dan echt heel lief en zachtjes en toch rent dat beest weg zodra ik m los laat. beetje jammer… verder wel een hele lieve kat hoor!

mama1980

Wij hebben 1 kater, neighbour genaamd, hij is pas 9 maanden oud en echt J’s maatje, ze spelen de hele dag! Hij houd van knuffelen en denkt dat ie ook een mens is, hihihih helaas maakt ie wel veel geluid, vooral om 5 uur 's ochtends, stembanden er uit laten slopen zei iemand! Gossie wat zielig, nee echte vrienden zijn mijn dochter en de kater! Ohhh en hij is trouwens schoon, heeft alleen heel af en toe een teek, maar gelukkig nog nooit vlooien ofzo gehad!

quote:
Helaas hebben zilvervisjes niks te maken met slecht poetsen. Ik poets altijd goed. Meer kan ik niet doen.

Zilvervisjes komen steeds vaker voor omdat huizen te goed geïsoleerd zijn. Heel de wijk hier heeft zilvervisjes. Weinig tegen te doen. Je krijgt ze nooit helemaal weg.

Groetekes, Sje

Klopt helemaal, en ze zitten echt overal, in elke kier of gat dat ze kunnen vinden.

Verder hebben we hier en daar een spin rondkruipen,
en af en toe een vlieg of een mug.

In elk geval geen dieren die we eten moeten geven of uit moeten laten.

M.

Wij hebben een hond, joep, van uhh… ( ff goed nadenken) 5 jaar oud . een kruising Engelse Cockerspaniel met alle kleuren.
En ja, ook hier wat zilvervisjes haha en ook wat muisjes in de schuur ( die hebben de voerton van Joep ontdekt)…! Maar alleen de hond hebebn we bewust genomen hoor!
groetjes

Wij hebben een shih tzu van bijna 2!
Ze kwam toen ik op de helft van mn zwangerschap zat , en heeft dat dus ook vanaf het begin mee gemaakt.
Ze sliep op mn bolle pens … en snuffelde aan babykleertjes.
Ze is super wijs met onze kleine man , en die 2 zijn 2 handen op 1 buik!
Helemaal super als je ziet hoe ze met elkaar spelen , en knuffelen.
Kenji kan wel eens hard handig doen… maar de hond heeft daar geen last van.
Die likt hem eens en gaat er dan snel bij weg als ze niet meer wil.
Ideaal!

N.K

@mamavankenji: ZO zou ik het nou ook willen!
Ik heb alleen een vriend die weer niet van honden houdt!
En IK niet van katten…dus straks maar een goudvis

Gr, Danielle

ooo dat lijkt me echt irritant, als je zelf een hond wil en je vriend niet… Ik kan echt niet zonder honden, maar gelukkig mijn vriend ook niet.
Ach over een paar jaar kun je je Aaron opjutten dat hij gaat zeuren om een hond…

22-12-2009 colin geboren