Hebben jullie huisdieren?

Hier 2 poezen, 1 kater en een bak vol met guppies.

Had ook wel graag een hond willen hebben, maar we hebben gewoon de tijd niet.
Dus leen ik af en toe de honden van mijn ouders, ben ik ook mee opgegroeid.

Lilypie First Birthday tickers

hoi,

wij hebben alleen een aquarium vol met vissen,
meer omdat vriendlief dit ook graag wilde.
Zolang hij ze onderhoudt heb ik er geen problemen mee

Gezelligheid zoals een hond of kat heb je natuurlijk niet
want visjes kunnen niet terug praten haha, BLUB BLUB

Ook gezellig toch, visjes. Hier nog een eenzame sluierstaart, dr maatje heeft net vorige week z’n laatste blub gegeven, dus zaterdag even weer een vriendje erbij halen! Jasper vind de vis erg grappig, als hij langs de visbak loop dan gaat ie met z’n mond happen als een visje…
En we hebben nog een poes, Nikita. Een lieverd maar wel wat bang dus zij moet niets van ondernemende jasper weten! Overdag zoekt ze een rustig plekje buiten of op de stoel onder de tafel en s’avonds als jasper in bed ligt komt ze gezeldschap bij ons zoeken.

Mooi hoor een ragdoll!
En kipjes, gezellig zeg, en ook verse eitjes?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Wij hebben geen huisdieren en ik zou ze ook niet willen ook.

Wat Tim denk ik wel jammer vind want die vind poesjes echt geweldig en gaat er direct achteraan als hij er een buiten ziet lopen.

Groetjes,
Sandra

Ook wij hebben geen huisdieren, en die komen er ook echt niet in!
Heb er echt helemaal niets mee.

Liefs, Anne

Wij hebben 2 honden, witte herders die Aydin en Mika heten en 3 poezen (Noa, Puk en Sophie)waarvan Sophie nooit binnenkomt. Waarom weten wij ook niet. Ze is zo mooi, wit met een beetje beige/oranje op d’r koppie en staart. Ze heeft een neurologische afwijking, knikt de hele dag door nee Verder is ze wel gewoon lief buiten, kroelt buiten met de honden (dus dat is ook niet de reden dat ze niet naar binnen komt) Ze heet dus Sophie maar wordt door de buurt Fosietje genoemd omdat ze niet helemaal klopt

Verder zou ik wel een konijntje willen maar dat lijkt me een redelijk stressvol leven voor nijn… Met drie katten

Groetjes van Sascha en Senne

hoi,
wij hebben een hond Moja (kruizing met te veel rassen, grootte van een jack russel) hij en Emma zijn super gek op elkaar!! beste vrienden zoals moeder van kenji het ook omschreef.
verder heb ik twee konijnen in de tuin los lopen. Bloom is een lieve lobbes. Sjaak is een knorrig ex-mannetje. Sjaak heeft 1 keer in Emma’s vinger gebeten (niet erg) maar sinds dien roep ze sjaak niet bij emma komen, krijgt emma au vinger van!
dus ze aait alleen Bloom.

groetjes Gidget

Wij hebben twee poezen 2 zusjes: Jut en Jul.

Jul is een drama. Ze is niet binnen te houden en helaas ook niet binnen de poort.
We hbben al honderden euro’s uitgegeven aan omheining maar ze weet zich overal onderdoor te wurmen.

Jut is heel rustig. Het maatje van H.ayley.
Jut is daar waar wij ook zijn en ligt gewoon lekker naast je op de bank te slapen.

`s Nachts moeten ze op hun eigen kamer omdat ze anders (met name Jul) het hele huis aan gort helpen. Maar nu dde zomer er weer aankomt slaapt ze maar halve nachten en staat ze dus steeds te mauwen en aan de deur te springen…

Verder zijn het beide schatten van beesten maar voor Jul kan ik nog weleens een rolletje behang gebruiken…

We hebben sinds een kleine week 3 kippen. Als het goed is gaan ze binnen 2 weken eieren leggen, het wordt dus spannend bij ons rond pasen; zijn er wel of geen eieren .
Mijn vader heeft ook kippen en Danielle gaat daar ook altijd mee kijken hoeveel eieren er zijn.

Voor de rest geen dieren ivm allergie en geen tijd om uit te laten.

Wij hebben sinds 2weken, 2 visjes… genaamd Nemo en Papavis.

Een kat komt hier never niet, want Chris kan er niet tegen… Vorige week had ik net onze bedden verschoond toen even later de vieze kat van de buren van ons bed af sprong… Kon ik weer opnieuw beginnen…
Een hond komt er misschien in de toekomst, maar dan pas wanneer de kids naar school zijn… dan heb ik alle tijd voor de hond… heb nu de ruimte ook niet…

Liefs, Melanie

Hoi hoi,

Wij hadden 2 hondjes maar nu nog maar 1: (Luca, witte dwergschnauzer, reu, maar die is helaas door een ernstige aandoening overleden een tijdje na de geboorte van Joaquin… snik snik… hij is slechts 7 jaar geworden)

en we hebben Nala een Toy-Poedeltje, koffiekleur, teefje. Ze is 3 jaar oud en 21 cm hoog (nou ja hooghihi) en zo klein blijft ze daarom is ze ook zo ontzettend schattig en lekker makkelijk zo`n minihondje ze kan overal op de hand mee naartoe, en Joaquin is er ook helemaal gek mee!

Groetjes x

Lilypie Second Birthday tickers

Wij hebben nu nog geen huisdieren. Rens krijgt van de dochters van mijn gastouder een konijntje als bij ons de baby geboren is. Hun hebben heel veel dieren en Rens is er helemaal gek op. Ze vroegen of dat mocht.
Ik vind het heel erg lief van ze. Ze wilden hem er zelfs een hok bijgeven. Dat is niet nodig want mijn zwager heeft nog een heel mooi hok met 3 verdiepingen over voor buiten.
Katten kunnen wij niet houden ivm allergie en een hond zou ik wel leuk vinden maar waar laat je die als je moet werken? Dus ook geen hond.
Mijn man zou wel een parkiet willen maar al dat zand wat je dan door je kamer hebt zie ik niet zo zitten. En een vissenkom ook niet. Een konijn vind ik zelf ook wel leuk en dat je er buiten een beetje rommel van hebt vind ik niet erg. Enne de tuin is het domein van mijn man, dat is dus inclusief konijnenhok dus die mag hem mooi schoonmaken.

groetjes ramona