Heb mijn vent naar bed gestuurd

Hahaha. Wat een chagerijn vandaag zeg! Niet te geloven. Hij was gisteren met vrienden in de stad gaan eten en kwam tegen twaalven thuis. Geen probleem, maar ja, Max besloot om een wilde nacht te houden en hij was heel onrustig. Dat kwam doordat hij geen boertje kon laten na de voedingen en dan gaat hij kronkelen en hijgen. Dat ging toch wel een groot deel van de nacht door. Ik doe dan mijn oordoppen in en weg ben ik. Hij lag dus wakker. Vanochtend haalde ik Eva uit bed, hij kwam tegen negenen. Toen al sjaggo. Ik moest Sint-cadeaus gaan halen en wilde dus op tijd weg, maar ja, hij kan alleen geen twee kinderen aankleden en Eva moest douchen. Die ging dus met hem douchen, Max sliep alweer.

Ik kom thuis van de stad, nou er hing een donderwolk binnen. Ik kon weinig cadeaus vinden en klaagde daarover en hij: ‘Waarom bestel je niet alls on-line dan?’ Ik vond dat niet nodig, dat kost allemaal extra geld. Nou, dat snapte hij niet en het kostte allemaal zoveel moeite en blabla, blabla, bla…één aaneenschakeling van gezanik. En hij wilde naar de Milieustraat en hij zat al de hele dag binnen en hij blabla. Alsof IK met twee kinderen kan doen waar ik zin in heb! Alsof IK elke dag buiten kom! Als er toevallig net eentje ligt te slapen, lukt me dat ook niet altijd. Alsof IK altijd lekker slaap. Ik spottend: ‘Je bent lekker vrolijk!’ Ja, Max was lastig geweest en hij had niet geslapen en en en. Ik: ‘En nou ben ik zat, zeikvent. Ga alsjeblieft naar bed!’ En dat deed hij toen! Hahahahaha! Wie heeft hier nou de broek aan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1m.lilypie.com/lJGAp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/nVzRp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Rainbow op 20 Nov 2010 16:18:59

hahahha goh volgens mij hebben jou man en de mijne elkaar gesproken, wat een gezelligheid idd!
alleen de mijne gaat niet naar bed hoor haha die gaat koken.
ook prima
Ik vroeg alleen of die nieuwe muts me leuk stond. antwoord: boeien
?!

Hahahaha, hij is inmiddels met Eva op pad en weer beter geluimd. Mannen!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Hmm ik had voor jou gehoopt dat ie had begrepen wat jij al weken meemaakt. Enne waarom kan hij geen twee kinderen aan kleden??? Ze hoeven toch niet tegelijk aangekleed te worden ???

Maar goed gedaan meid laat ie maar weten wie de baas is.

Maar eh als je alles in een winkel besteld (ik heb bijna alles bij de ECI) betaal je 1 keer en soms bij een bepaald bedrag geen bezorg kosten. Ik kwam ook met bijna niks thuis en heb toen thuis de rest maar besteld

Groetjes,

Michèle

@Inge, hahahaha, ik heb weer eens keihard zitten lachen! Boeien! Wat een k-antwoord! Wat moet je daar nu mee? Rijco en ‘die van mij’ hebben elkaar duidelijk gesproken ja, ik dacht dat alleen Rico en Eef een ‘lijntje’ hadden met elkaar?

@Michelle, ik heb ook on-line besteld bij Bart Smit en kreeg er heel veel pakpapier bij! Was wel handig inderdaad en scheelt een hoop irritatie! Het mannetje is nu heel braaf wat cadeaus aan het kopen bij het Kruidvat. Kreeg net een SMS ‘ik heb de Dove geschenkset, x’. Hij is al bij getrokken gelukkig! Enne…als het aan hem ligt, loopt Eef de hele dag in een romper he, want dat staat zo lief. Laatst wilde hij Max naar mijn ouders meenemen in zijn romper, want dan kon hij blijven slapen! Hij moet nog even leren om de boel te organiseren, zo van: eerst Max eten geven, naar bed, dan Eef en Max aankleden na zijn tweede slaapje…dat is nog even wennen. Hij is nogal chaotisch! Ben benieuwd hoe ik ze aantref als ik weer moet werken in januari. Ik moet hem ook altijd vragen hoe lang hij een trui al aanheeft en hem zeggen dat hij zijn coupe moet bijwerken…Ik heb er eentje die echt geen twee dingen tegelijk kan!

Oh je wil niet weten hoe ik morgan soms aantrof als ik op maandag thuis kwam of haar op donderdag van het kdv haalde enne waarom denk je dat ik 3 pyjama’s heb Pappa is ook niet zo moeilijk zeg maar

Groetjes,

Michèle

Haha Rainbow, jouw kerel laat zich door jou naar z’n kamer sturen! Goed zo!

Groetjes,
M

En de zweep erover! WOE-HA! Hij staat nu te koken, mooi zo!

Ha ha ha ik krijg bijna medelijden met hem

Groetjes,

Michèle

@Rainbow: hahaha, nou, misschien zijn ze wel familie van elkaar, tja ik bedoel maar he… haha
wat een bullcrap dacht ik nog. ik was ook echt chagerijnig hoor! hij zo: boeien< en hij kreeg als antwoord: luister, elke vrouw wil weten wat haar man dr van vind als ze wat nieuws heeft, als je daar last van hebt moet je maar homo worden ofzo, dan heb je dat gezeik ook niet aan je hoofd

hmm haha ik was ook niet zo vriendelijk dus.
maar ook hier is mannetje lief weer erg lief
hij heeft heerlijk gekookt voor ons.
en heeft net met rico rond staan racen in de graafmachine. ofja MET de graafmachine. dat ding is een beetje klein als je erin moet zitten.
en ik ga maar es wat zinnigs doen…alhoewel ikkebennen is ook best zinnig.
ik bedoelde natuurlijk iets zinnigs in huis doen…(ikkeben doe ik ook in huis ik weet het…never mind)

Rainbow, de kunst is wel om hem te laten denken dat HIJ de baas is hè. Als dat je ook lukt, dan ben je helemaal goed bezig

Groetjes,
M

Groetjes,

Michèle

WHAHAHAHAHHAHAHA! Heerlijk die berichtjes… een beetje in het gareel houden die mannen !

met kleding ist hier soms andersom, mama is van de joggingbroeken bij kind, en gewoon een vessie, papa hijst haar het liefst in een mallot met jurkje! (maar goed, als die er geen zin in heb, loopt ze in haar pyama hahahaha)

Psies!!! Wie heeft hier nou de broek aan!!! Wij dus!!! Als ik wil stofzuigen, dan GA ik stofzuigen en als ik ramen wil zemen, dan GA ik ramen zemen!!! Pffff mannen!!!

Hahahahhahaha, moet zeggen ik heb smakelijk gelachen over dit topic, want het is zo ontzettend heerlijk herkenbaar!!! hahahahahaha, Hier gaat het soms net zo, alleen papa is eigenlijk wel goe dmet kleertjes enzo, en ook organiseren wel, want toen ik nog late diensten had moest hij bo alleen onder de douche doen, en nu met de nachtdiensten in de ochtend alleen uit bed halen , eten geven, wassen, aankleden etc, en naar het kdv. Dat gaat hem best aardig af moet ik zeggen, maar verder!! hahahahaha Hebben jullie dat ook dat het inlevings vermogen van een man, soms echt diep triest is??? Ik bedoel, ik denk altijd in het voren na, bv, vanavond verjaardag van mijn zwager (broer van mijn man) dus ik had bedacht dat ik vandaag dus wel even lekker kon uitslapen want morgen heeft mijn man dus een giga kater van al dat bier. NIet erg, maar dan blijft hij dus liggen, en kan ik er uit voor bo. Dus vanmorgen kwam bo om 615, ik helemaal happy dat ik kan blijven liggen, nee hoor, papa dacht dat hij mocht liggen!!! Dus ik leg uit hoe en wat, ja zegt hij, maar ik ben moe, het is nog zo vroeg!!! JA HALLO<!!! alsof ik niet moe ben om 615!!! Hahahahahaha had hij dus niet nagedacht over dat hij morgen dan kan blijven liggen!!!
En bv, heb net 7 nachten gewerkt, gisteren mijn eerste dag vrij weer, en de hele dag druk, eerst peutergym, toen alles hier opruimen en schoonmaken. Best druk dus. Gisteravond nog even sintshoppen, vanmorgen er dus vroeg uit, met bo een eind gewandeld, naar de bakker etc. Papa was lekker thuis , koffie drinken etc. Bo ligt er net in tussen de middag, ja zegt ie, help je even mee met opruimen (speelgoed, vaatwasser uitpakken) Ik zeg , waarom? Ja zegt ie, anders moet ik het in mijn eentje doen!!! Pardon zeg ik, heb ik gisteren ook moeten doen, en dat na 7 nachten werken!! En vanmorgen hele ochtend druk, en jij niet, dus ik dacht ik ga lekker even op de bank liggen, ruim zelf maar even op!! KOn hij echt niet begrijpen he!!! Ja, nadat ik zei dat hij zo ongevoelig als de pest was en dat ik alles moest voorkauwen wel!! GRRRR… Mannen!!! hahahahahahaha b(en toch zijn het soms schatjes he)
Echt waar, het is dat ik alsnog thuis ben omdat Bo vanavond weer begon over teg even (hele familie heeft het inmiddels, ooms en tantes en we steken elkaar weer eens lekker aan) en ik dus vroeg naar bed wil omdat ik niet weet wat de nacht brengt, maar anders had papa gewoon morgen er uit gemoeten van mij!!! Anders schop ik hem er wel uit!!! hahahaahahahaha

liefs woezel

whahaha ja mannen en plannen, ongelofelijk, ik sta daar altijd versteld van, na ja zo lang het goed gaat prima natuurlijk, ze kijken gewoon nie verder dan hun (piep) lang is ! vorige week nog toen wij naar antwerpen gingen, kind een heel weekend bij opa, opa kwam onverwacht donderdagavond alle spullen halen … nou ikke een hele tas klaar gemaakt… allus erin natuurlijk…had ik al 8 lijstjes voor gemaakt ofcourse… dus opa alles meegenomen, maar vrijdagmorgen moest hij nog de babyphone ophalen, gaat manlief hem alles dubbel meegeven (want ja schoonvader ook een man, die had nog niet gezien wat ik allemaal mee had gegeven…) dus wat hadden we allemaal dubbel omdat papa dacht dat ik dat niet had meegegeven, tut, knuffel, slaapzak… pyama… en papflesjes… (yo wa denk je :>>>?? dat ik dat kind meegeeef zonder die dingen) wat een oen !!!
maar ja … beter dubbel dan nie zegt hij ! (ghhhrrrrr * is ook wel zo natuurlijk maar dan sta ik hem echt aan te kijken van … wat denk je nou dat ik net zo’n type ben als jij , die tas was een week geleden al ingepakt, en nagekeken of alles er wel in zat ! zucht)

Heeeeerlijk toch, al die verhalen! Hahahahaha! We kunnen ze niet missen, maar af en toe…GRRR. Hahahahaha! En met opstaan is mijn vriend ook altijd moeilijk, zo van: ‘Ga jij eruit?’ Ik: ‘Nou nee, het is jouw beurt!’ Hij heeft dan altijd wel een reden waarom hij zou mogen blijven liggen, maar daar trap ik niet in! Ik ben ook moe. Ik mocht vanochtend uitslapen, d.w.z. tot half 9, toen kwam Eva op mijn bed rollen. Maar ach, beter dan half 8 zoals papa…Dat is nacht voor hem, zegt hij. Jeeeej, een uur langer mogen blijven liggen, wat een pret. Vroeger stond ik rond half 11, half 12 op, maar dat lukt de eerste 15 jaar niet meer vrees ik!

Wij vanmorgen in het zwembad. Ik met mijn domme hoofd luiers vergeten mee te nemen, gelukkig drinkt ze amper 's morgens dus der luiers was nog helemaal droog. Ja zegt papa jij pakt de tas toch in. Ja duh anders pakt niemand hem in. Laatst ook toen morgen ging logeren ik was nog even met mijn vriendin weg, dus ik bel ben iets later, heb jij morgan der tas al gepakt. Nee moest dat dan?? Ik had namelijk niks gevraagd… Moet ik alles vragen dan. Verder heb ik geen klagen hoor want de rest in huis is allemaal gedaan en doet ie ook allemaal uit zichzelf maar soms lijkt het of ik een dochter heb voor de lasten en hij voor de lusten

Groetjes,

Michèle

whahahahaha, wat een figuren he, als er dan iets is vergeten ist meteen 'jij pakt die tas toch in ! ? , da’s hier ook zo hoor hahahahhaa!

maar andersom doe ik het ook hoor, als hij wat vergeet!

ha ha ha als hij al een tas inpakt loop ik hem nog een keer na.

Groetjes,

Michèle