Heb mijn vent naar bed gestuurd

Oh hahah ook zo lekker herkenbaar allemaal

Manlief hier was laatst ook wezen stappen. Eigenlijk geen idee hoe laat ie thuis kwam heb hem niet gehoord.
Maar de volgende dag natuurlijk ook hardstikke moe… wil hij op de bank gaan slapen, en loopt tegen de kinderen te sagerijnen dat ze stil moeten doen!
Ja daaaaaag! Zo werkt dat niet

Die heb ik toen ook maar naar zn bedje gebonjourd

Enne… tja alle mannen zullen dit soort dingen wel hebben. rare wezens!

Nog zo’n gekke actie, deze keer van mijn vader. Ik was bij hun in de winkel aan het werk, en hij zou mijn dochter even op bed leggen. Nou allemaal prima, meisje is heerlijk gaan slapen.
Maar toen ik haar ging halen, had ze haar schoenen nog aan!!!
Gelukkig had hij wel dr jas uitgedaan Gewoon in de kleertjes slapen vind ik ok. maar beetje raar is het toch wel om een kind met schoenen in bed te doen.

Oh die actie zou mijn vader ook uithalen Suzsje, die weet niet eens hoe je een luier moet verschonen. Dat is een opa met een hoog entertainment gehalte maar verder heb je er niet veel aan

Groetjes,

Michèle

@Michele: oohhjaa dat is ZO herkenbaar.
ook wij waren ooit gaan zwemmen, was ik zijn handdoek vergeten: jij had die tas toch ingepakt! dan denk je alleen maar aan je eigenste spullen.
ja denk ik dan: ik moest de broodjes ook smeren EN de tas inpakken en dan gaan lopen ***** over een handdoek, neem de mijne maar hoor ik vraag er wel 1 aan die gozer die daar aan het douchen is
nou toen kreeg ik me toch een sneer!
of laatst in de dierentuin, ik had batterijen opgeladen maar goed hij deed het alsnog niet tone we eenmaal daar waren.
was ie chagerijnig: jij had die dingen veelste lang in het stopcontact laten zitten!
Eh…ja jij kon er toch ook aan denken? alsof ik elke minuut van de dag bezig ben met: niet vergeten de batterijen eruit te halen niet vergeten de batterijen eruit te halen niet vergeten de batterijen eruit te halen niet vergeten de batterijen eruit te halen … blablabla.
not! wij doen het ook nooit goed he, neeee mannen zijn ZO geweldig die doen noooooooit wat fout. en als ze wel iets fout doen of vergeten is dat OOK al onze schuld
nou…zo dramatisch is het nou ook weer niet hahaha,

Man can’t live with them can’t live kill them…

Nee zonder dollen can’t live with them can’t live without them. Gelukkig hebben ze zo hun eigen kwaliteiten

Groetjes,

Michèle

hahaha, ja de mijne kan heerlijk koken en is echt zo’n beschermengel. heerlijk!