Heb jullie gemist

Meiden… ik heb jullie gemist! Ben even niet online geweest … was zo giga druk. En nu kom ik even online om te zeggen dat ik daarna weer een poos ws niet online kom … we gaan het as weekend over naar ons ‘droomhuissie’… maar hebben daar pas helemaal als alles goed gaat eind van de maand internet aansluiting! Dus … wordt echt effe afzien…

Het is heel erg leuk een nieuw eigen huis… maar ook wel giga druk. Je ben natuurlijk niet meer samen… maar heb ook de zorg voor Jurian. Gelukkig zijn er veel mensen die graag op hem willen passen…! Hij merkt het wel hoor dat er nogal wat gaande is hier in huis… wordt er beetje onrustig van. Ben daarom ook erg benieuwd hoe het met slapen gaat in het nieuwe huis? Zal dit problemen opleveren? Hij heeft dan gelukkig wel zijn eigen spulletjes… maar toch … een trap om boven op bed te komen is hij helemaal niet gewend en mama ook niet …

Meiden we gaan nog even heel hard er tegen aan en dan hoop ik jullie in 2010 zeker allemaal weer te spreken!! Kop op voor hen bij wie het soms/vaak tegenzit… Denk ondanks het drukke verhuisgedoe hier… wel aan jullie allemaal!!

Wat slapen in het nieuwe huis betreft: verschoon zijn bedje niet. Gewoon zijn gebruikte beddengoed de eerste nachten in het nieuwe huis op zijn bedje. Dan is het een bekende geur en levert slapen in zijn nieuwe kamertje niet zo’n probleem op.

Verder: alle succes en sterkte met de verhuizing. Vervelend dat het zolang duurt voordat je weer internet hebt, maar je bent zo verslaafd hier, je zult er vast alles aan doen om zo snel mogelijk weer in te kunnen loggen!

Tot zo gauw mogelijk!

Groetekes, Sje

Ik had je al gemist maar had het idee dat je indd druk zou zijn met je nieuwe huis. Maar wel lekker dat je voor de kerst over bent, dan is het echt genieten

veel sterkte nog met de drukte.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oh bedankt voor de tip Sje… heb net nieuwe beddegoed klaar liggen om in het nieuwe huis op zijn bedje te leggen … maar dat gaan we dus even anders doen! Geld dit ook voor de papa en mama

Ja we zitten er met kerst lekker in … al zoekend naar onze spullen brengen wij onze kerst door

Oh spannend hoor. Hopelijk blijven het verhuiskriebels en worden het geen verhuisfrustraties zoals bij mij.

Overigens bij mij zeiden ze ook dat de aansluiting later was dan de intrekdatum, maar we hadden gewoon tv en internet vanaf dag 1 dus gewoon proberen.

Groetjes,

Michèle

Ik had je ook al gemist! Succes met de verhuizing.

Liefs

Lilypie Tweede Ticker

Vroeg me al af waar je was. Ik dacht nog: “Het is toch niet elke dag zondag?”
Zonder dollen: veel succes nog even en hopelijk tot snel! Straks lekker weer rust.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mini-boy, papa en mama mogen alleen schoon beddengoed als ze niet van plan zijn om de nieuwe slaapkamer uitgebreid in te wijden. Als je van plan bent om die uitgebreide inwijding wel te doen de eerste nacht, zou ik voor papa en mama ook het oude beddengoed erop leggen.

Groetekes, Sje

Jammer dat je straks een tijdje niet online bent.

Heel veel plezier in jullie nieuwe huisje en succes met de verhuizing.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Bedankt voor de tip Sje

Meiden het is maar heel even dat jullie zonder mij moeten doen… vandaag de post binnen waarbij een brief zat dat de aansluiting in het nieuwe huis ws 28ste het weer doet…

Heel veeel succes met het overgaan naar jullie nieuwe huis!
Enne… alvast fijne kerstdagen

Liefs, Anne

[img]http://lb1f.lilypie.com/eMdZp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Ik had je ook al gemist. Maar wist ook dat jullie rond deze tijd jullie nieuwe stekkie zouden krijgen. Succes met overhuizen en veel plezier in jullie nieuwe huis!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Meiden/moeders…

Ik heb vanmorgen een brandje gehad in mijn huis… gelukkig in het oude huis maar huilen stond me nader dan het lachen…

Was cake aan heb bakken voor de werklui … had geen koeken meer, dus denk even snel kruidcake maken… Nou die is me toch gaan branden / roetzwart!

Ik stond in de huiskamer en dacht mmm die cake gaat wel erg hard… ik kijk naar de oven … helemaal rood/vuur. Dus ik met stomme kop trek die oven open… gelukkig gooi ik hem gelijk weer dicht… in één moment stond heel mijn huis in de blauwe rook! De rookmelder begon te loeien en Jurian te krijsen en ik te trillen op mijn benen…

Dacht echt dit gaat de lucht in… wist niet wat te doen… ventilator aangegooid en gelukkig na 5 minuten werd de rook minder… stom dat je dan niet weet wat te doen.

Nu zit ik alleen nog met de geweldige stank overlast… iemand tip wat ik hieraan kan doen? Vreselijke smerige brandlucht!

Oh da’s even stevig schrikken zeg! Hoe kan dat nou dat die cake in de brand vliegt?!

Wat die lucht betreft: schijfjes citroen in water koken dat zou de geur kunnen verdrijven. Althans, dat werkt wel als je iets aan laat branden, geen idee of het ook tegen brandlucht werkt. Maar het is te proberen.

Zet de kookplaat op een lage stand zodat de schijfjes citroen zachtjes koken en zet een kookwekker zodat je eraan herinnerd wordt dat er iets op de kookplaat staat, anders koken die schijfjes droog en val je van de regen in de drup met de vieze geuren.

Groetekes, Sje

Bedankt Sje morgen gelijk citroen halen…

Ik snap er ook echt helemaal niks van… het is niet de eerste keer dat ik cake maak met die oven… dus weet hoe hij werkt… maar wat er dan mis is gegaan… normaal moet hij uur in de oven… hij stond er nu 20 minuten in toen het mis ging! Raadsel… maar denk dat ik nooit de oorzaak te weet kom?!

Schrikken? Verschrikkelijk… stond echt te shaken… later dacht ik … waarom heb ik niet gelijk gehandeld het had dus erger gekund en zal ik dan hebben blijven kijken? Jurian lag net nog te huilen… kan goed met vanmorgen (en alle drukte) te maken hebben … mama zal er vannacht misschien ook aan herinnert worden

Pff kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent. Je verwacht zoiets niet, dus dan ben je op zo’n moment te geschrokken om snel te handelen. Ben blij voor jullie dat het zo goed is afgelopen en hoop dat de tip van Sje met de citroen helpt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Meestal ga ik na het eten als Jurian in de box zit even snel de bedden verschonen etc. Maar gelukkig was ik nu bij Jurian in de huiskamer… Tja gekke dingen gebeuren zomaar opeens!

Jemig, dat is schrikken. Inderdaad, hoe kan dat nou? Gelukkig was je beneden bij Jurian. Inmiddels weer van de schrik bekomen? Ging het goed vannacht met Jurian?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje! Wat zul je geschrokken zijn, zeg! Nou, gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen. Heb verder geen tip tegen die geur. Ik zou zelf alles tegen elkaar openzetten en dus heel goed luchten, maar daar zul je vast zelf ook wel opgekomen zijn!

Liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

quote:
Bedankt voor de tip Sje

Meiden het is maar heel even dat jullie zonder mij moeten doen… vandaag de post binnen waarbij een brief zat dat de aansluiting in het nieuwe huis ws 28ste het weer doet…

Die kreeg ik ook, en hij deed het toch. Dus gewoon proberen. Doet ie het niet weet je wanneer wel en doet ie het wel is het mooi meegenomen.

Een bak azijn een nacht neerzetten helpt ook tegen geuren maar ik weet niet of het ook tegen brandlucht helpt.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 10 Dec 2009 09:06:25