Meiden… ik heb jullie gemist! Ben even niet online geweest … was zo giga druk. En nu kom ik even online om te zeggen dat ik daarna weer een poos ws niet online kom … we gaan het as weekend over naar ons ‘droomhuissie’… maar hebben daar pas helemaal als alles goed gaat eind van de maand internet aansluiting! Dus … wordt echt effe afzien…
Het is heel erg leuk een nieuw eigen huis… maar ook wel giga druk. Je ben natuurlijk niet meer samen… maar heb ook de zorg voor Jurian. Gelukkig zijn er veel mensen die graag op hem willen passen…! Hij merkt het wel hoor dat er nogal wat gaande is hier in huis… wordt er beetje onrustig van. Ben daarom ook erg benieuwd hoe het met slapen gaat in het nieuwe huis? Zal dit problemen opleveren? Hij heeft dan gelukkig wel zijn eigen spulletjes… maar toch … een trap om boven op bed te komen is hij helemaal niet gewend en mama ook niet …
Meiden we gaan nog even heel hard er tegen aan en dan hoop ik jullie in 2010 zeker allemaal weer te spreken!! Kop op voor hen bij wie het soms/vaak tegenzit… Denk ondanks het drukke verhuisgedoe hier… wel aan jullie allemaal!!