Heb jullie gemist

ooooh meisie ik ga jou ook missen!
een hele fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!
lekker op tijd
veel succes met overhuizen!
hopelijk went de kleine jurian ook snel aan het nieuwe huis!
sje’s tip werkt goed trouwens, doe dat ook altijd als ik naar mn ouders ga, zn dekentje meenemen, zonder m eerst uit te wassen.
sinds ik dat doe slaapt ie daar een stuk beter!
tot snel!
KUS!!!

Oh Miniboy, ik miste jou ook, maar ik wist ook dat jullie een nieuw HOME zouden krijgen en dacht dat je daar druk mee was! gelukkig kun je na de kerst weer met ons kletsen!

En wat schrikken met die oven zeg! Ik zou ook niet goed weten wat ik moest doen. Brand is zo gebeurd. Ik ben er zo bang van.

Heel veel plezier alvast in het huis en veel geluk enne…als jij eenmaal gesetteld bent, mogen wij he? Maar ik had jouw berichtje daarover al gelezen…Bedankt he, ik weet wat me te wachten staat nu!

Tot gauw!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Digi-knuf!

lieffies zijn jullie allemaal maar … dat wisten jullie allang!

Heb hele nacht de ventilator op volle toeren laten draaien… azijn in de afwasbak gegooid en … vanmorgen bijna geen geur meer te ontdekken… dus de bakpan kan gewoon in het nieuwe huis blijven … had keuken nl om verhuisd!

Verder is echt wel kei leuk hoor… het hele huis heeft een metamorfose ondergaan gister … vloerbedekking / gordijnen! super… nu soppen/boenen! Maar het knap al goed op…

Rainbow wil je mentaal wel ondersteunen hoor … zorg ik in ieder geval dat je de aansluiting op tijd regel… dat je niet zolang zonder ons hoef te zitten

Meiden… ik weet niet of ik voor het weekend nog online kom… anders … was dit het tot … zo snel mogelijk!

Iedereen het aller-allerbeste toewenst … een gezond 2010 en veel ikkeben plezier nog met elkaar!

Hey, ik heb hem gevonden!
Ik kijk zelf NOOIT verder dan naar 1 t.m 4 jaar !

Wil je alvast fijne dagen toewensen en een heel gelukkig 2010 in jullie nieuwe huis! (en ook 2011-2012-2013-2014…hihi)

Gr, Danielle

Hier zit ik op de grond in mijn oude huissie … moet het hier even schoon maken voor het opgeleverd wordt maar wilde eerst effe op ikkeben … want hier kan dat wel

Het is heel goed gegaan met verhuizen … zaterdagavond om 19.00 uur konden de beentje op de bank in het nieuwe huis… Tuurlijk moeten er nog wat dingen afgemaakt worden zoals kapstok ophangen etc maar … dat komt zaterdag weer!

Met Jurian is het ook goed gegaan … hij slaapt heerlijk snachts. Overdag wel wat minder… alleen de middag even (soms maar 1 1/2 uur) maar ach dan kan hij lekker weer om 19.00 uur de kooi in…

Oh fijn dat het zwaarste achter de rug is en dat het allemaal goed gegaan is. Dat vind ik altijd het ergste

Enne ja als je kan ikke benne dan ook ikke benne he

Groetjes,

Michèle

Haha zie je al helemaal zitten. Kaal huis en dan helemaal alleen op de koude grond zitten. Je bent helemaal niet verslaafd he

Ik was al verbaasd toen ik je berichtjes zag, maar wel gezellig dat je er even bent.

Succes met schoonmaken!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het ergste achter de rug is!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hé goed zeg! Fijn dat het met Jurrian ook goed gegaan is, daar maak ik me nog het meest druk over straks, als wij mogen, hoe Eva erop reageert. Het moet toch allemaal een beetje doorgaan he? Kon je hem soms ergens heen brengen? In elk geval dat jullie de kerst een beetje zonder stress door kunnen brengen! FIJN! Enne…jij bent wel heel verslaafd!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Verslaafd ikke??? Hoe komen jullie erbij … heb al heel weekend zonder gedaan…

Gelukkig waren er genoegen handen en hulpdiensten in het dorp waar Jurian naartoe mocht. Ik heb hem de avonden zoveel mogelijk thuis gehouden zodat hij lekker zijn eigen bedje in kon… en dan lukt het nog goed om dozen in te pakken

Ook scheelt het dat alle spullen vertrouwd overkomen hé … de box waar hij nog lekker in zit staat er … en zijn eigen bedje … etc etc.

Rainbow het komt echt goed! Mijn angst was het ook hoor… maar niks aan de hand… op vakantie ging het ook goed… enne misschien denkt hij dat hij nu ook op vakantie is

fijn dat t goed gegaan is!
en nu lekker het huisje eigen maken.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha ha nou maar niet hopen dat ie na 3 weken naat het oude huis gaan.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het allemaal goed is gegaan!

Nou de puntjes op de i, maar op je gemakje hoor! Eerst genieten van het nieuwe huis en de feestdagen!

En alvast een fijn 2010!

liefs