Hallo, sinds 11/12/09 mama van een tweeling. Na een aantal weken ging het slapen bij beiden helemaal niet goed, huilen en erg oververmoeid. Sinds anderhalve week baker ik de ukkies in en met wisselend succes. Over het algemeen slapen ze 's nachts nu redelijk door tussen de voedingen maar overdag en 's avonds blijven ze om en om huilen. Ze huilen dan een paar minuten hardverscheurend en op het moment dat je op het punt staat om naar ze toe te gaan vallen ze weer in slaap. Voor mijn idee zijn ze zo tussen twee voedingen door om de 10 minuten wakker. Ook de verhalen van “blije” ingebakerde baby’s is hier niet van toepassing. Na de voeding zijn ze lekker stil en liggen bij je, zodra er ingebakerd gaat worden wordt het krijsen. Advies gevraagd: zijn de hazeslaapjes wel voldoende en hoe lang doorgaan met inbakeren als ze zo moeten huilen?? Ik gebruik nu de Snug en Tug en overweeg om over te stappen op de puckababy. Dit omdat ze zich beiden erg kwaad maken dat ze “vastgesnoerd” zitten en zich af en toe toch nog weten los te wurmen. De puckababy zou toch wat meer bewegingsvrijheid geven.
Greetzzz, moeder van Coen & Evie