Rico heeft eigenlijk nog nooit harde vallen gehad, dan doel ik op dat hij daardoor bulten of open wonden had gekregen. daarom weet ik even niet hoe of wat in dit geval…
Een half uur geleden stond hij op zijn potje (met deksel dicht) ik ahd hem er al een paar keer afgehaald, en na de 3e keer zei ik: rico je gaat dadelijk vallen ik wil niet meer dat je erop klimt.
dus ik had het weggezet en vervolgens ging hij toen ik dat ding wegzette ergens anders op staan en toen hij mij zag schrok hij omdat ik hem natuurlijk al gewaarschuwd had dat hij nergens op mocht klimmen.
hij wilde eraf stappen en viel naar voren, recht tegen de deur rand aan.
het werd na een paar minuten behoorlijk rood en je zag de lijn van de deur ineens zitten boven zijn wenkbrouw en onder zijn oog over zijn wang.
het werd ook flink rood en lichtelijk blauw.
heb dus meteen gekoelt, maar hij werd er na 3 a 5 minuten kriegel van en wilde niet meer.
toch even nog kunnen koelen (ongeveer 2 minuten)
en het was toen wat opgezet van de koelte denk ik of van de val ik weet het niet.
binnen 15 minuten na koelen gaf hij lichtelijk over.
nu is hij ontzettend druk… maar ik vraag me af moet ik nou de dokter bellen of moet ik een wekadvies toepassen (en zo ja hoe gaat dat precies in zijn werk?)
het is amper meer te zien nu alleen wat rood en een beetje blauwig maar het is niet dik geworden (gelukkig)
hij huilde ook niet lang ondanks dat hij echt heel hard viel… hij klom namelijk daarna meteen weer op iets, hardleers maar goed aangezien hij dus overgaf binnen 15 minuten weet ik even niet of het toevallig is… of dat ik er wat mee moet.
Gewijzigd door - MamavanRico op 21 Apr 2011 18:38:52