Oohhh pfff ik heb het echt druk (vandaar dus minder op ikkeben) Rico eist letterlijk even alle aandacht op, al dagen. NIKS is goed en ik ben het even spuugzat. Hij meent echt dat hij de baas is in huis en zegt letterlijk als ik zeg: Rico nou is het wel genoeg he, jij bent hier niet de baas in huis. dan roept hij letterlijk: HIKO IS WEL DE BAAS!!!
daarna is het weer: mama is lief!
ja weet je ik ben het allemaal zo vergeten hoor maar pff ik ben even moe van zijn gedrag. hij brult alleen maar alles is NEEEEEE. Rico ga je mee naar de wc? NEE! de wc is echt een strijd, hij wil pertinent NIET naar de wc. gaat liggen als ik zn broek omlaag wil doen, zakt gewoon door zn benen, houdt zn benen tegen elkaar als ik m op de wc probeer te zetten, en krijg ik hem erop wil hij er vervolgens weer niet af, gaat ie DAAR weer om liggen muiken.
ik probeer te negeren en nog eens te negeren. probeer te praten in hoeverre dat mogenlijk is. maar niks helpt de laatste dagen. hij is echt NIET te doen. alleen als hij buiten speelt is het knoer gezellig
en dan knuffelen we weer en is het superleuk allemaal.
nu op dit moment schreeuwt… (nee krijst en gilt is een beter woord) hij de boel bij elkaar omdat papa probeerd zn tanden te poetsen terwijl dit voorheen al tijden geen probleem meer was. Ondertussen dat hij gilt krijst en huilt lacht hij weer een keer, en hoppa krijsen begint weer en dan lacht hij weer tussen het krijsen door en dat vloeit allemaal in elkaar over.
hysterische puber lijkt het wel.
zo dat moest er even uit… vanavond vroeg te bed en dan hopen dat de peuter PIEK (want de piek is het nu echt wel!) snel weer minder wordt…
![]()