Handen vol aan peuteren

@Freubeltje: ja daar heb je gelijk in, haha enne nu piest ie echt vaak over de rand als ik er niet bij sta. ik kan me een maand of wat terug nog wel herinneren, volgens mij had ik dat hier ook verteld. zag ik ineens een plasje onder de deur door komen. ik doe de deur open heeft ie zn plasser vast en richt ermee op de deur en roept: waterpistool!
ohwwwww hahaha

Hahaha, ja dat had je toen geschreven. Gek kind

Denk dat jullie wel dezelfde wc hebben hoor. Ik ben zelf vrij lang, en kan net met mn tenen bij de grond als k op de wc zit Dus kan me idd voorstellen als jij klein bent dat je er niet bij kunt.
Belachelijk toch dat ze die dingen zo hoog bouwen

Maar nu is mijn dochter natuurlijk ook wel een echte klauteraar… Die klom al op de tafel en vensterbanken voordat ze kon lopen…
Gisteren klom ze zelfs zonder stoeltje op de wc vraag me niet hoe maar ze zat ineens, zonder stoel.

Voor zoonlief hadden we een wcbril verhoger met een trapje en handvaten, dat was echt ideaal! Maar die past dus niet op deze wc

hahaha nee op deze wc past bijna niks, kei brede langwerpige bril, waar maar 1 soort standaard saaie muffe witte bril op past. ik zag bij de Expo allemaal stoere wc brillen, ik denk; leuk voor rico, haal er gelijk 2 (hahaha) past ie niet, pff, universeel zeggen ze dan…ja op normale wc’s wel ja