Hallo allemaal

Nou dat bouwen aan een site kan ik me wel voorstellen. Ik had al moeite om een foto op dit forum te plaatsen en dat van Lilypie.com lukte ook al niet. Nou na 1,5 maand kanik eindelijk zeggen dat ik weet hoe ik een foto en andere dingen kan plaatsen.

Dus ik kan zeggen hoe vaker je het doet, hoe beter het wordt.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Knutselen tot je een ons weegt met die sites. Ik moet er nog aan beginnen joh, maar Daan die pikt op het moment steeds de pc in ( is immers al ruim 2 maanden thuis ivm zijn rug )

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jezus Astrid,

Zit ie nog steeds met zijn rug. Misschien is een kraker of chiropracter iets voor hem. Of wat denk je van acupunctuur?
Sterkte hoor.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Bij de chiropracter is ie al geweest ( had ie voorheen baat bij, maar das weer anderhalf jaar geleden ). Er zijn ook al fotos gemaakt waarvan men zei dat de rug recht stond. Nu is ie bij een ortho-manuele therapeute waar ie net een vierde behandeling heeft gehad en komende week zn laatste. Daarna weten we het ook niet meer. Deze ortho-manuele arts staat erg hoog aangeschreven en Daan zijn familie heeft er erg goede ervaringen mee net zoals een collega trouwens. We moeten even afwachten nog op die laatste behandeling en daarna maar weer eens bij de huisarts langs gaan om te kijken of er geen scan gemaakt kan worden.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

zo, fikse tijd problemen al!
wens um maar succes, hopelijk gaat het hem binnenkort weer effe beter.

mo

Hallo en welkom , ik ben ariette 25 en heb een dochter van 13 maanden (jasmijn) We hebben ook een beebiesitejasmijnxx.beebiesite.nlneem gerust een kijkje , veel plezier hier op het gezellige forum