Ik snap je uitleg Michèle, wist niet dat dat bestond.
Groetjes,
M
och meid wat naar! inwendige onderzoeken zijn echt ruk vind ik, ik kan daar echt niet tegen te gespannen voor zoiets.
wel ontzettend fijn hoor dat je zo’n fijne arts had die echt de tijd voor je nam.
dat is echt belangrijk zeker met zoiets.
Ik hoop echt dat het geen vleesbomen zijn, ik heb er niet zo’n goede ervaringen mee. ofja ik… mijn moeder vooral, ik heb het hele gebeuren toen meegekregen en vond het echt heel erg voor haar.
hee maar misschien valt het toch allemaal mee… balen dat je 3 weken moet wachten, ik hoop niet dat je te nerveus bent dat je ook even van je af kunt zetten…helaas kun je nu toch niets doen.
helpen pijnstillers tegen de krampen of mag je die niet gebruiken nu om welke reden dan ook?
sterkte meis ik denk aan jou
Ik haat wachten op uitslagen. Het is maagd eigen om altijd van het ergste uit te gaan dus ik heb vanacht bvan alles gehadi n mijn dromen incl dat ik dus dood zou gaan ivm baarmoederhalskanker. De Gyno zei al als daar iets mis was geweest op dat punt had ik het al geweten want dan had ik ook andere klachten gehad. Zij denkt zelf ook aan een vleesboom of iets. Maar ik vind die drie weken wel lang al zijn ze ook wel weer zo voorbij.
Groetjes,
Michèle
he meis toch! ik ben dan geen maagd maar ik ga ook altijd van het ergste uit, 1 omdat ik nou eenmaal een druktemaker ben en 2, omdat ik zoiets heb van: als ik van het ergste uitga kan het alleen maar meevallen.
heb jij ook een inwendige echo gehad? want daar kunnen ze ook veel op zien, zeker als het iets groots is volgens mij kunnen ze vleesbomen ook zien met een inwendige echo toch? tenminste als ze al heel groot zijn…
is daar niet aan gedacht of had het geen zin?
Ja die is ook gemaakt Inge en er zit wat vocht in mijn baarmoeder. Das op zich niet erg maaro mdat ik van die zware menstratie heb gaan ze toch een inwendig onderzoek in de baarmoeder zelf doen. De gyno zei wel dat als het erg was ik ook andere klachten had gehad. Maar ze zag niet echt een vleesboom nu, misschien zit ie op een rotplek.
Groetjes,
Michèle
he, wat een gedoe allemaal zeg!
In elk geval heel fijn dat de arts het zo serieus nam en het er niet bij laat zitten. Wel balen om zo lang te moeten wachten. Dat je kramp hebt na zo’n inwendig onderzoek is volgens mij wel normaal, wel vervelend natuurlijk.
Nou, ik hoop dat je snel meer weet en dat het iets onschuldigs is. Maak je maar niet te druk, ga je lekker richten op je nieuwe baan (voorbereidend dan) en voor je het weet ben je 3 weken verder. Ik ga voor je duimen in ieder geval!
Liefs
@ Bakmamma ik zou me zeker even laten doorverwijzen. Ik maak me nu heel druk, maar het is waarschijnlijk iets heel klein, maar leuk is dit niet. Jij slaat ook menstruaties over? Want het is bij mij met de zware pil om en om zeg maar.
@ Liske. Ik weet het ik maak me ook drukker dan normaal, komt doordat je te veel opzoekt en te veel leest eigenlijk. Als het echt ernstig is nemen ze wel contact met je op (ga ik vanuit). En die kramp dat zei de al, niet zo gek ze zitten een partij te vroeten daar binnen lusten de honden geen brood van zeg maar.
Groetjes,
Michèle
hmm ja dat zou natuurlijk ook goed kunnen michele. mijn moeder heeft ook een kijkoperatie gehad toen, met het inwendig onderzoek zagen ze een kleintje, maar omdat ze zekerheid moesten hebben kreeg ze een kijkoperatie, daaruit bleek dus dat er best veel zaten en ze moest meteen geopereerd worden. niet om je bang te maken natuurlijk, maar wat je zegt, bereid je wel goed voor op alles, want zo kan de klap alleen maar meevallen. ik hoop heel erg dat het allemaal meevalt.
maar wat heeft vocht dan precies te betekenen? want als dat het alleen zou zijn en het valt mee is het natuurlijk mooi.
maar ik heb geen idee wat vocht allemaal kan betekenen.
Nou ja vocht op zich wat niet zo erg, dat komt wel vaker voor maar in samenhang met die zware menstruatie kon het een zwangerschap zijn of een afgebroken zwangerschap. Dat was het dus niet want de test was negatief. Nu kan het dus een onsteking zijn, dus vandaar het kweekje, maarh et kan ook een vleesboom, poliep of een kieste zijn. En in het voor mij ergste geval vinden ze niks in mijn baarmoeder maar is het toch POF.
Groetjes,
Michèle
Ik stem op een heel klein poliepje die ze er direct uit kunnen halen als ze kijken en dan weer huppelend naar huis!
Hoop dat je er snel vanaf bent!
liefs
@ liske daar ga k ook voor hoor, maar ik hou wel alle opties open om geen klap te krijgen als het wel erger is.
Groetjes,
Michèle
Ik ben vanmiddag gebeld en op 29-10 om 8.30 krijg ik mijn scopie van mijn baarmoeder. Het kon ook eerder maar dan zou ik net met me nieuwe baan begonnen zijn en had ik niet dezelfde gyno. En die vond ik wel prettig en ik vond het ook niet echt netjes om meteen al te zeggen ik ben later van de week tegen mijn nieuwe baas. Dus 4-10 de uitslagen (telefonisch) en 29-10 de scopie.
Groetjes,
Michèle
Ja ik weet het Mriek maar om nu gelijk al kwaad bloed te zetten op me werk en wat ik al zei ik vond die gyno aardig en ik voelde op mijn gemak en ik merk toch dat mijn bevalling met al dat gefrut daar best traumatisch was dus dan heb ik liever iemand waar ik me goed bij voel en wacht ik maar even. Ik heb zoiets van ben al blij dat ik niet zo lang op de uitslag van het kweekje en uitstrijkje hoef te wachten.
Groetjes,
Michèle