Gyno geweest

Ik ben twee maanden geleden na 6 maanden gelazer met een lichtere pil begonnen. Drie maanden heb ik gekregen en dan moest ik kijken of ik er iets mee opschoot. Nou helemaal niks ben ik er mee opgeschoten. Ik ben ongesteld geworden, toen de maand erna weer, wel wat lichter, maar ja het wisselt wel eens. En twee weken later werd ik weer ongesteld en heftig ook. Nu had ik dus moeten worden maar werd ik het niet. Best kans dat ik het over twee weken weer wordt, midden in mijn strip of dat ik weer vrolijk een maand oversla. Volgens mij kan dit ook niet de bedoeling zijn.

Alleen nu zit ik een beetje te twijfelen, nu al de ha bellen of eigenlijk in de week dat ik vrij ben (das vanaf 23-9 dis over twee weken) of weer wachten tot de volgende menstruatie zou moeten zijn. Ik zie het natuurlijk ook niet zitten om meteen met me nieuwe werk vrij te moeten nemen voor de ha. Als er echt doorverwezen moeten worden dan heb ik denk ik nog vrij genoeg nodig. Het zit mij namelijk helemaal niet lekker. Mijn eigen pil zegt maar ben ik om en om ongesteld en met die lichte is er helemaal geen pijl op te trekken.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 13 Sep 2010 12:08:57

Gewijzigd door - Michèle op 13 Sep 2010 16:28:34

Gewijzigd door - Michèle op 14 Sep 2010 16:04:06

Ik zou als ik jou was nu de huisarts bellen. Afwachten sowieso niet, want de afgelopen maanden is wel gebleken dat ook deze pil niet goed werkt voor jou. Straks heb je wel een week vrij, maar goed je hebt nu gewoon iets waar je de huisarts voor nodig hebt. Zeker als het je al niet lekker zit, moet je hier geen 2 weken mee wachten. Dan maar een keer tussendoor naar de huisarts. Dat doet iedereen wel eens en je werkgever heeft echt het recht niet om te zeggen je wacht maar totdat je over 2 weken weg bent hier.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Ja das waar. ben eigenlijk alleen bang dat de ha zegt slik maar even helemaal geen pil. Ik weet alleen niet wat ze dan moeten doen, aankijken lijkt me ook geen oplossing enne geen pil lijkt me ook even niet succesvol omdat ik zo ie zo niet zomaar zwanger mag worden. Ik bel straks wel even als morgan in der bed ligt, ze zit net in de fase dat ze ook mee wil praten en dat lijkt me niet zo’n succes als het niet opa, oma of oma is

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 13 Sep 2010 11:16:29

Kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten zonder pil. Natuurlijk heb je wel andere vriendjes ter bescherming, maar zonder is toch makkelijker. Gewoon eerlijk bij je huisarts aangeven dat je wel een pil wilt blijven slikken.

Goed dat je gaat bellen, succes. Haha en het lijkt me idd niet handig zo’n telefoongesprek te voeren waar Morgan bij is. Ben je vandaag niet aan het werk?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Oh ik heb zo’n hekel aan die vriendjes zo ie zo om het gedoe alleen al

En ik ga even dwijlen nu dan is dat gedaan en daarna even bellen weet ik zeker dat de babyfoon ook stil blijft.

Nee Mervin moet weer 3 maandagen werken omdat er niemand kan bestellen, de nieuwe ass bedrijfleider wil of kan het nog steeds niet. Dus ik heb me laatste losse vrije dag opgenomen. Volgende week gaat ze naar oma en die laatste maandag ben ik ook thuis want dan ben ik even between jobs

Groetjes,

Michèle

Net de ha gebeld. Gelukkig had ik de begripvolle assistent nu en die snapte gelukkig dat 3 keer vol ongesteld worden in 2 maanden niet de bedoeling is en dat ik nu even niet meer weet wat ik moet. Doorgaan met de lichte pil, weer de zware nemen of geen pil. Ik zit er ook niet op te wachten om weer midden in een strip onverwachts ongesteld te worden. Kijk om de maand is niet leuk, maar wel voorspelbaar.

De Ha heeft net gebeld. Ze vond het toch ook niet echt goed, dus ik kon kiezen weer een andere pil of een doorverwijzing naar de gyno. Ik heb voor het laatste gekozen. Laten we eerst maar kijken of alles goed zit van binnen, dan kunnen we daarna als nog een andere pil proberen. Ik kan morgen een verwijsbrief halen dus dan maak ik daarna meteen een afspraak. Tot die tijd start ik nu toch weer met de zwardere pil. Die loopt niet lekker maar dan weet ik zeker dat ik geen tussentijdse bloeding krijg. Hooguit geen bloeding zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 13 Sep 2010 12:31:43

als alles goed zit kan ik je een pil aanraden. die heb ik ook van de gyno gekregen omdat ik overal doorheen kwam na de bevalling en voor de zwangerschap door de pil heen zwanger ben geworden. die pil is super nieuw en heet yazz24+4. dat zijn 24 werkende pillen en 4 niet werkende pillen. je slikt dus echt elke dag een pil dus je kan er bijna geen 1 vergeten. het voordeel bij mij is dat ik op woensdag nu ongi wordt en op vrijdag mijn laatste dag is. HEERLIJK. ik was het normaal 8 dagen!!! en nu nog maar 2.

je kan er om vragen en ik hoop dat alles goed zit bij je.

@ mellanie die zijn toch heel licht?? Want dat moet ik dus niet hebben want das nu ook geen succes. En ik hoop het ook maar het feit dat ik zo makkelijk over sla en als ik wel ben het lijkt of ik net weer bevallen ben vond de ha ook niet goed.

Ik loop niet op feiten vooruit, maar er zijn wat dingen die lijken op POF. Prematuur Ovulatie Falen. Maar wat ik zeg ik loop nergens op vooruit.

Groetjes,

Michèle

ik weet niet of ze heel licht zijn. het enige wat ik eigenlijk weet is dat dit de eerste pil is sinds de bevalling waar ik dus niet doorheen kom. zit er nu 6 maanden aan en heb er nog steeds geen problemen mee gehad.

Hmm oke misschien inderdaad maar eens aankaarten als er verder niks is. Gek genoeg heb ik nooit eerder pil problemen gehad tot afgelopen januari zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat je zo serieus genomen bent door de huisarts. Ik zou in jouw situatie ook voor het laatste gekozen hebben. Je kunt wel weer een andere pil proberen, maar het is toch ook fijn om zeker te weten dat er niks lichamelijks aan de hand is.

Hoop het niet voor je en hoop dat je snel terecht kunt bij de gynacoloog.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ja ik had ook zoiets die moet ik toch ook weer 2 a 3 maanden proberen en voor je het weet ben je een jaar verder. En misschien is er iets kleins dat nu zo verholpen kan worden. En sla je jezelf voor je kop als je er een jaar mee door blijft lopen in totaal.

Groetjes,

Michèle

Michele, even een vraagje? Zit jij echt vast aan een pil? Er zijn natuurlijk ook andere opties! En dan bedoel ik niet dat “gedoe”

Ik heb morgen om 14.00 een afspraak bij de gyno. Ze hadden een gaatje en mijn baas ging morrend accoord. Ik zei dat ik anders 3 maanden moest wachten en dat ik dat niet kon Oke nu moet ik we lwat tijd inhalen want ik heb natuurlijk geen middag meer, maar dat maakt me niet uit.

@ Malawimamajada ik hoef niet aan spiraaltje te beginnen. Dat heb ik al een keer overlegd met de ha. Zonder pil ben ik 7 tot 10 dagen ongesteld dus een spiraal zou een ramp zijn. Het spiraal dat een hormoon afgeeft vind ik ook niet echt een optie. Prikpil is te veel hormonen. Ik ben suikerpatient en heb daardoor al een verhoogde kans op hart en vaatziekte. En met de extra hormonen is die kans nog groter. Ik heb ook al besloten dat als er een tweede zou zijn of niet meer komt ik me laat helpen omdat ik zo jong ben nog en wel 30 jaar me pil zou moeten slikken. En zo maar zwanger worden met mijn medicatie is geen aanrader.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat je al zo snel terecht kan.

Maarre waarom tijd inhalen? Bezoek aan ziekenhuis, huisarts, tandarts zijn bezoeken waar je baas je vrij voor hoort te geven. Daar hoef je geen vrij voor te nemen!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ik moet om 12.00 weg Sandra en ik kom niet terug. Ik heb maar 2 uur dus ik moet er twee inhalen, zij zal denk ik willen dat ik ze alle 4 inhaal maar daar begin ik niet aan.

Groetjes,

Michèle

Succes morgen meis, duim voor je dat alles goed is.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dank je michelle.

Even wat anders dames, mijn moeder vroeg of ik al een uitstrijkje had laten maken. Dus ik zeg nee dat vergeet ik steeds. Waarop ze verbaasd zei vergeet je steeds. Dus ik zeg ja ik heb de oproep gehad toen ik 30 was (overigens ga ik dat meteen bij de gyno laten doen nu) maar ze zei me dat het normaal was dat er bij de nacontrole van je zwangerschap een uitstrijkje gemaakt werd. Is dit bij jullie ook gedaan??

Groetjes,

Michèle

Ik geloof dat dat niet meer is, Was bij Madelon indd ook maar bij Dylano niet. Goed dat je het zegt mijn oproep ligt al een jaar in de kast geloof ik Want ik kreeg mijn oproep toen ik in het krambed lag en toen heb ik hem terug moeten sturen omdat het pas kon een half jaar na mijn bevalling, Ergens wel vreemd natuurlijk want na de bevalling van Madelon deden ze het wel. Zouden dat andere onderzoeken zijn dan?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Geen idee, ik heb ze beide nog niet gehad.

Groetjes,

Michèle