Ik ben twee maanden geleden na 6 maanden gelazer met een lichtere pil begonnen. Drie maanden heb ik gekregen en dan moest ik kijken of ik er iets mee opschoot. Nou helemaal niks ben ik er mee opgeschoten. Ik ben ongesteld geworden, toen de maand erna weer, wel wat lichter, maar ja het wisselt wel eens. En twee weken later werd ik weer ongesteld en heftig ook. Nu had ik dus moeten worden maar werd ik het niet. Best kans dat ik het over twee weken weer wordt, midden in mijn strip of dat ik weer vrolijk een maand oversla. Volgens mij kan dit ook niet de bedoeling zijn.
Alleen nu zit ik een beetje te twijfelen, nu al de ha bellen of eigenlijk in de week dat ik vrij ben (das vanaf 23-9 dis over twee weken) of weer wachten tot de volgende menstruatie zou moeten zijn. Ik zie het natuurlijk ook niet zitten om meteen met me nieuwe werk vrij te moeten nemen voor de ha. Als er echt doorverwezen moeten worden dan heb ik denk ik nog vrij genoeg nodig. Het zit mij namelijk helemaal niet lekker. Mijn eigen pil zegt maar ben ik om en om ongesteld en met die lichte is er helemaal geen pijl op te trekken.
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 13 Sep 2010 12:08:57
Gewijzigd door - Michèle op 13 Sep 2010 16:28:34
Gewijzigd door - Michèle op 14 Sep 2010 16:04:06