Gyno geweest

Ik heb wel een uitstrijkje gehad bij de nacontrole. Ik had namelijk in de laatste maand van mijn zwangerschap heel veel bloedverlies. Achteraf gezien bleek dit de placenta te zijn die aan het loslaten was. Maar voor de zekerheid moest ik ook een uitstrijkje maken. Maar normaal gesproken is dit niet standaard. Misschien vroeger wel, dat weet ik niet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Succes morgen Michèle! Ik ben nooit na de nacontrole bij de gyn geweest (afspraak afgebeld, was een week na de bevalling er emotioneel nog niet aan toe om hem weer te zien). Dus heb ook geen uitstrijkje gehad toen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hoi michèle, ga duimen voor je morgen en sterkte.
Ik heb na de bevalling geen uitstrijkje gehad, bij beide niet.
Heb er eerlijk gezegt nog nooit van gehoord, uitstrijkje na
de bevalling.

Gr Patries

quote:
Ik moet om 12.00 weg Sandra en ik kom niet terug. Ik heb maar 2 uur dus ik moet er twee inhalen, zij zal denk ik willen dat ik ze alle 4 inhaal maar daar begin ik niet aan.

Groetjes,

Michèle

Ah ok, nu begrijp ik het. Want je hebt idd recht op die 2 uur, maar dat wist je zelf dus ook al Ik dacht al je gaat toch niet alles inhalen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

@ michele, en een nuvaring?

@ Sandra nee hoor ben je mal, alleen heb ik nu even drie lange dagen, zeker vrijdag (7-5) maar aan de andere kant in ben bijna weg hier dus dat redden we wel

@ Malawimamajada. Moet ik eens goed over denken want ik heb al een hekel aan tampons laat staan van iets dat er 3 weken in moet zitten en zo

Groetjes,

Michèle

Pff dat zijn idd lange dagen Michelle. Maar idd het idee dat je daarna weg bent en ook nog een weekje vrij bent zal een hoop goedmaken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ja volgende week is het nog 4 dagen en dan adios amigos Lekekr gevoel hoor enne die dagen kom ik ook wel door.

Groetjes,

Michèle

Ja volgende week is het nog 4 dagen en dan adios amigos Lekekr gevoel hoor enne die dagen kom ik ook wel door.

Groetjes,

Michèle

@ michele, tja dan blijft er idd niet veel over!

Ik heb na de bevalling van Noah niet eens een nacontrole gehad…

Ze vroeg wel de laatste dag dat ze even kwam kijken hoe het met me ging, of ik een nacontrole wou over 6 weken, maar dat hoefde van mij niet, dus dat hebben we zo gelaten… Gelukkig…

Zo tijdens de bevalling met de benen wijdt liggen vindt ik niet zo heeeeeeeeel erg… tuurlijk ook ergens wel schamend…maar goed dat hoort er bij… maar omdat te doen zo voor niets… Nee daar houdt ik niet van…

Ohh ja Michèle… Succes vandaag!!

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 14 Sep 2010 11:09:06

We zijn weer thuis. Ik moet zeggen het is lang geleden dat een arts zo de tijd genomen heeft. Ik heb een inwendig onderzoek gehad want ze vond het ook niet goed dat als ik ongesteld werd het zo zwaar is. Dus er is een uitstrijkje gemaakt (dat moest zo ie zo nog) een kweekje en een inwendige echo. Uit de laatste bleek dat er vocht in mijn baarmoeder zit. Dus ik moets meteen urine inleveren voor een zwangerschapstest. Ze acht de kans erg klein. Het zou eerder dan een miskraam kunnen zijn of een windei. Als hij positief is belt ze me vandaag nog. Anders wordt ik binnenkort gebelt voor een afspraak voor een kijkoperatie in mijn baarmoeder om te kijken wat het vocht zou kunnen zijn. Zou namelijk ook een poliep of een vleesboom kunnen zijn. In het laatste geval zou ze bloed kunnen testen ivm met overgang, maar dat kan alleen als ik geen pil meer slik dus dat zou de laatste optie kunnen zijn. Er zijn klachten die er mee te maken kunnen hebben maar hoeft niet.

Ik moet nu zo ie zo 3 weken wachten (het lab heeft vertraging) op de uitslag van de kweek en het uitstrijkje). Ik heb nu alleen wat kramp in mijn buik.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn joh dat de arts zo de tijd voor je genomen heeft. Dat geeft altijd een goed gevoel. Fijn ook dat ze meerdere onderzoeken gedaan hebben. Ik hoop dat ze kunnen achterhalen waarom je cyclus zo in de war is. Maar wel dat het iets kleins en onschuldigds is.

Melanie, tijdens de nacontrole hoef je niet met je benen wijd hoor. Ze willen dan gewoon weten hoe het met je gaat en of je nog klachten hebt. Bij mij hebben ze niks nagekeken. Ik had dan ook nergens last meer van, behalve het litteken van de keizersnede.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Nou Michèle, dat heb je maar weer gehad. Fijn dat er zo de tijd werd genomen. Hopelijk blijkt er niets ernstigs uit de onderzoeken. Maarre, wat is een windei? Geen idee.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Een windei is een eitje dat zich wel nesteld maar eigenlijk niet bevrucht is. Een ei met lucht dus een windei.

En ja nu is het wachten op de eerste uitslagen en tot de volgende onderzoeken.

Groetjes,

Michèle

heb nu pas de tijd genomen om deze topic te lezen, maar 3 weken wachten is ook wel lang en heb je de uitslag die misschien vanmiddag zal komen al???

Veel sterkte met het wachten en de evt. vervolgonderzoeken… ik lees en leef met je mee!

Gelukkig het onderzoek achter de rug, maar je bent nog niet helemaal klaar begrijp ik uit je verhaal.
Heeft de dokter je nog gebeld vandaag.
Zie je op tegen de uitslag etc of valt dat mee?
Sterkte ermee

De Dok heeft niet meer gebeld dus wat we al verwachte vanmiddag geen zwangerschap dan wel miskraam/ windei. Enne drie weken is ook lang. De dok had het over twee weken maar de verpleging over drie omdat het lab achter loopt. Het is niet anders en dan volgt alleen nog die inwendige kijkoperatie in mijn baarmoeder.

Als ze nu niks vinden kon bleef er nog 1 test over, een bloedtest om POF uit te sluiten, maar omdat ik de pil slik kan dan nu niet getest worden maar dat was een allerlaatste als er verder niks te vinden zou zijn.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat je zo’n fijne arts had, blijf duimen dat alles goed is.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

fijn michèle dat er zo ruim de tijd voor je is genomen, voelt altijd goed vind ik.
Nu afwachten en ik ga duimen voor je meid.

Gr Patries