Gyneacoloog geweest!

hoi meiden, vandaag moest ik naar de gyneacoloog, op het laatste moment kon mijn vriend nog mee. Wij om half 2 vertokken we richting vlissingen naar het ziekenhuis ik melde me dat ik een afspraak had, zegt ze dat die gyn er niet is, dus ik zeg dat ik toch echt een afspraak heb om 14.00 uur met hem. Ze ging kijken en bleek dat ik naar goes moest. Ik kon kiezen of een nieuwe afspraak maken of ze zou bellen dat ik wat later kwam, nou ik wilde wel graag toch nog vandaag, dus besloten we maar naar goes te gaan. Om half 3 waren we daar en om tien voor 3 aan de beurt. Nou ik moest dus eerst precies vertellen van mijn zwangerschappen en wanneer het allemaal mis ging.Ook informatie over de familie miskramen trombose, vroeggeboorte enz… Uiteindelijk kwam hij dus met een aantal optie die het zouden kunnen zijn. 3 keer miskraam komt maar zelden voor maar de kans dat ik 3 keer pech heb gehad zit erin. Maar hij wilde wel erg graag dat we onze chromosomen na zouden laten kijken, er is dus een kans dat daar wat mis is en dat kan op zich geen kwaad als je het niet overdraagd aan je kinderen maar de kans dat wij het aan charissa hebben mee gegeven is er en dan zouden wij dus geen kindjes meer kunnen krijgen. Nou wilde we gelijk bloed laten prikken want dat gaat 3 maanden duren voor daar een uitslag van is.Helaas is rens erg bang voor naalden en vandaag ben ik erachter gekomen hoe erg, hij heeft nog niet geprikt.Maar morgen gaat ie het weer proberen. ER zijn bij mij best wat buisjes afgenomen ook voor andere zaken en daar krijg ik 20 augustus de uitslag van, dan gaaat hij ook inwendig onderzoek doen.Met deze infotmatie wordt ik toch wel een beetje angstig want de kans als het aan de chromosen ligt is dan erg klein voor een kindje en als het raak is heb je ook nog een heel veel kans op een kindje met een afwijking. Maar ik wilde het toch even met jullie delen jullie horen het wel zodra ik meer weet en als het gelukt is om rens bloed te laten prikken.

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie

Tjonge Brenda, dat is me nogal wat. Hopen dat die bloeduitslagen meer duidelijkheid geven. Alle liefs en sterkte met de medische molen waarin jullie zitten. Ik zit op je schouder hoor! Ik draai gewoon met jullie mee! XXX

Groetekes, Sje

Hoop voor je dat het toch het eerste is 3 keer gewoon domme pech, maar wat zul je in de zenuwen zitten over wat er uit zal komen pffff
sterkte de komende maand (en)

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ik weet nog niet echt of het voor charis kwaad kan, ik denk dat zei dan hetzelfe heeft als ons, als ze het overdraagd. |Maar eerst de uitslagen afwachten, als die negatief zijn gaan we daar uiteraard achteraan want het gaat ook om haar toekomst en mocht zei dus geen kindjes kunnen krijgen dan willen wij dit wel al voor ze eraan begint het laten weten.

Jeetje Brenda wat een spanningen continue zeg! Hoop dat het prikken lukt bij Rens en heel erg hopen dat de bloedtest positief is. Heel veel sterkte meis. gr chantal

Chantal

Ik hoop met jullie mee dat het gewoon domme pech was en dat verder alles goed is.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Nou, ik hoop voor jullie dat alles meevalt!
En dat Rens zich morgen durft laten prikken.
Sterkte ermee, en vooral met dat jullie nog zo lang op de uitslag moeten wachten.
Liefs, Anne

Lilypie

Dat is wel even schrikken en teleurstellend. Ik hoop ook van harte dat het gewoon pech was. Sterkte met de prikken en met het lange wachten op de uitslagen.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Pffff brenda dat is niet niks waar jullie nu voorstaan
Hoop dat het allemaal positief uitpakt
Heel spannend allemaal
Sterkte meid met wachten

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

He bah wat een spanning! Hopelijk lukt het prikken nu wel, en komen er goede uitslagen uit! Ik duim voor jullie, enheel veel sterkte!

Lilypie

Lilypie

Ik hoop zo dat het prikken vanmiddag gaat lukken, ik bel hem nu bewust nog niet omdat ik bang ben dat hij er nu al etgen op gaat zien. Ik wacht tot een uur of 3 om te vragen hoe laat hij klaar is met werken.

Ben wel blij voor jullie dat ze er goed naar kijken en je dan weet waar het aan ligt. Het is niet niks om dat allemaal mee te maken. Heb veel bewondering voor jullie en hoe jullie het volhouden! Super! Nu maar hopen dat er goed nieuws komt.

dank je wel, het is zeker niet makkelijk zelfs de stap zetten was al moelijk, en nu we er eenmaal in zitten zal het niet makkelijker er op worden. Ik ben nu eigenlijk zelfs bang dat ik nu ineens zwanger zou zijn en dan een kindje met een afwijking zou krijgen. Ik ben daar eigenlijk dus wel mee bezig , ik zal dus niet bewust gaan klussen de komende maanden.

Oh jee meid das niet niks. Ik duim dat jullie gewoon domme pech gehad hebben en dat je straks gewoon bewust kunt gaan klussen joh.

Groetjes,

Michèle

Hè bah, wat spannend en onzeker allemaal weer. Hopelijk was het inderdaad drie keer domme pech en zal het allemaal mee blijken te vallen. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik ben zo boos op rens, vandaag poging 2 om bloed te prikken al honderd keer gezegt doe het voor mij en charis maar die !@#$#$%$^% ging niet eens liggen. Het is niet fijn prikken maar kom op zeg zo een mietje heb ik nog nooit mee gemaakt.

Oh meissie wat kan ik me voorstellen dat je boos bent. Je hoofd stoten of je teen stoten doet veel meer pijn dan zo’n prikje!

Groetekes, Sje

ben het helemaal met sje eens helemaal logisch dat je boos bent. Kom op zeg het is een volwassen man en dat je er bang voor bent oke maar meer als van je stokje gaan gebeurt er niet en waarschijnlijk dat zelfs niet eens want hij is veels te bang dus de adrealine giert door zijn lijf

Liefs Michelle

Wat begrijpelijk dat je boos bent meid. Het doet hooguit een halve seconde “pijn”, nou ja…je voelt een klein steekje en meer ook niet. En nu?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat balen, zeg. Is hij misschien bang om de uitslag te horen? Tja, het kan van alles zijn. Wil hij erover praten?
Nou, meid, doe rustig aan. Wind je niet teveel op, want dat kan ook averechts werken, en dan ben je nog verder van huis.
Groejes, Daniela

Lilypie 2nd Birthday Ticker