Gyneacoloog geweest!

Ik weet niet hoe of wat nu ik zal de gyneacoloog moeten bellen denk ik. Ik heb vanaf gister niets meer tegen hem gezegt misschien erg lullig maar ik weet dat als ik wat ga zeggen het toch alleen maar op ruzie uitloopt.Ik heb tegen hem gezegt als je ligt val je hooguit flauw maar dat wil hij dus niet maar denk alleen niet dat dat het enige is . En ik heb honderd keer gezegt doe het voor mij en voor de toekomst van charissa, en zelfs dat helpt niet dus ik ga nu zelfs twijfelen of hij dan echt wel zo veel om ons geeftik weet het echt even niet meer hoor.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Niet tegen hem praten is de oplossing niet, je moet juist proberen er achter te komen waarom hij zo bang is, wil hij wel een tweede kindje? wil hij de uitslag wel weten? als je er niet samen over praat gaat het alleen maar wringen.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

het probleem is dus dat met hem niet valt te praten, het enige wat hij zegt erover er gaat een knop om en dan zeg ik tegen hem dat het enige wat er kan geberuen is dat hij flauw wordt of flauw valt ja en dat wil ik OOK niet dus wat ook niet weet ik niet en ik krijg het er niet uit ik stond gister daar te brullen en zelfs daarvoor deed hij het niet en hij zegt er zelf helemaal niks meer over. Ik heb nu een arts gevonden die prikt met lachgas, daar begon hij wel over als dat de oplossing kan zijn doen we dat maar alleen kost het wle 95 euro.

Nou dan hopen dat ie zich laat prikken met lachgas. Ben laatst met Nina bloed gaan prikken op de kinderafdeling daar lieten ze een speciale vrouw komen om af te lijden. Misschien iets voor hem? Misschien zijn zoeen mensen er ook voor volwassenen?groetjes chantal

Chantal

helaas gaat het niet werken gister waren we met 4 mensen maar hij ging niet een liggen of zitten…dus laten we hopen dat we daar snel terecht kunnen. Het is gewoon erg belangrijk.,

Ik heb zelf een zware naaldenfobie, en tijdens mijn zwangerschap van morgna suiker dus ik moest veen prikken, spuiten en af laten nemen, ik vond het verschrikkelijk en soms zat ik te huilen als ik weer moest of als ik moest spuiten, maar ik wist waar ik het voor deed. Ik kan je heel goed begrijpen tweetyx. Neerslaan en prikken zou je hem het liefst. Enne 95 euro vind ik knap veel. Misschien een narcosehamer??

Groetjes,

Michèle

van een narcose hamer heb ik nog niet gehoord, ik weet dat het erg veel geld is en misschien is er wel niks aan de hand maar de gyn laar het toch niet voor niks onderzoeken.

He beter safe than sorry. na 3x willen ze alles uitsluiten en daar heeft die man helemaal gelijk in, alleen moet rens dan inderdaad ook meewerken…

enne een narcosehamer is maar een gezegde helaas, mocht je hem wel gebruiken als letterlijke benaming denk ik dat je wat uit te leggen hebt aan justitie.

Groetjes,

Michèle

tjah jammer dat het een gezegde is, maar Het is gewoon een erg moeilijke situatie, ik heb net maar een brief geschreven aan rens, ik heb gewoon geen zin om dingen te vertellen en dat we weer ruzie krijgen. Ik hoop dat hij dan inziet hoe belangrijk het is, en vooral omdat ik al de afgelopen maanden niet lekker in me vel zit , en alles tegen lijkt te zitten, doet voor mij niet veel goed terwijl ik net alles weer een beetje beter kan controleren, het is nu gewoon afwaachten en de zorgverzekeraar bellen of er niet een deel vergoed wordt. Het zit namelijk niet tussen zijn oren en het wordt zelfs door de ggd aangeschreven voor mensen met ernstige prikangst

Pff wat een moeilijke situatie. Je zou toch denken dat hij zich wel even over zijn angst heen kan zetten. Het is niet zomaar iets waar hij zich voor moet laten prikken. Het is te belangrijk om maar te zeggen ik doe het niet. Belachelijk trouwens dat die prik 95 eur kost. Maar ja aan de andere kant, als dat echt het enige is waardoor hij zich wel laat prikken is het toch misschien wel een optie.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Heeft hij je brief al gelezen?? En al iets meer geluk met de verzekering??

Groetjes,

Michèle

Heeft hij al bloed geprikt?

Liefs Michelle