Zo lees ik vaak op andere borden dat ouders hun kinderen alleen achter laten, bv hond uitlaten, boodschappen doen, andere kinderen naar school brengen, nu ook weer op een bord dat ze dus wel eens haar kind achter laat te slapen, verschikkelijk zien mensen dan het gevaar niet dat als er brand uitbreekt in 5 min je huis is afgebrand? kijken ze niet naar die reclamens? of in de krant? ja maar hij slaapt zo lekker ga hem niet wakker maken sorry hoor maar wat is nou beter je kind wakker maken o=f nooit meer wakker worden, ik vind dat zo verschikkelijk krijg het er koud van gewoon misschien ok wel omdat we zelf brand hebben mee gemaakt dat je daar door banger bent er voor maar pfff het is zo gebeurd en dan hoor je geen rookmelders… sorry hoor moest het even kwijt.
Grrr daar kan ik zo boos om worden
Nou ik heb daar ook zo mijn bedenkingen over hoor tries!!
Je moet er toch niet an denken dat er wat gebeurt, ik zou dat dus ook niet doen!
Laatst nog, Demi lag al in bed te slapen, ik was niet thuis, en arno was bij haar, en was met zijn boekhouding bezig, en dacht oh er ligt nog een rekening in mijn bus die ga ik even pakken, de bus staat voor de deur dus dat moet kunnen, sleutels mee niks aan de hand (dacht hij)…
Komt hij weer bij de voordeur, en bedacht zich opeens dat zijn huissleutel in zijn beurs zat, slik, hij raakte echt een beetje in paiek, en heeft dus de raam van de achterdeur maar stuk geslagen…
Hij kreeg het zowat aan zijn hart…
Nee ik vind dat dus ook niks…
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi
ik heb daar al 2x zitten typen maar niet geplaatst.
Wie laat zijn kind nu alleen in huis.
ook al is het 3 min ?
Daarbij je laat je hond toch geen 3 min uit ?
Sorry voor degene die het wel doen, maar ik zal het nooit doen, ook al is het kind 5 jaar. dan doe ik het nog niet.
Je kan je hond toch uitlaten als je kind wakker is, honden kun je ook aan een schema laten wennen.
Pfff ik zit me nu echt hier te rammen op het toetsenbord, dit soort onderwerpen kan ik me echt opwinden !!!
Boze gaby
Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper
ja gab dat had ik dus ook ik zit me hier toch op te winden, ik wilde gewoon gaan schelden maar ja dat mag niet, sorry maar wat een domme runden ik kan er niet over uit.
nou jongens ik laat wel de honden uit als sofie ligt te slapen en het regent bijv
ik neem haar mee als het kan maar meestal ligt ze te slapen en zit papa een kamer verderop te werken maar toch gebeurt het weleens dat ze 5 a 10 minuten alleen in huis is omdat ik hier langs het huis loop om de honden uittelaten, ik ga geen boodschappen of wat dan ook doen
maar soms moet het wel
Kussies
Hallo
Als ik sta te douchen of te stofzuigen kan ik Eva ook niet horen. Ik zie eigenlijk niet in wat er zo vreselijk verkeerd aan is om je kind 5 minuten alleen te laten, alsof er iemand is die 24 uur per dag naast het wiegje van zijn kind zit. Bovendien, opvoeden is loslaten, toch?
Kijk echt boodschappen doen of de hele uren weg kan echt niet maar 5 minuten blokkie om met de hond? Wat een nonsens dat dat niet zou kunnen.
Groetjes, Els
Els ik heb het over WEG gaan deur dicht daggg sorry hoor je kind los laten op een leeftijd van een paar maanden? het kind kan niks zelf dus kan nog niet los gelaten worden ik ga ook douchen en stofzuigen maar dan ben ik in huis das heeeel wat anders als boodschappen gaan doen
ja dat snapte ik al hoor Tries, maar ff de honden uitlaten is ook weggaan en volgens jou zou dat dus niet kunnen??? Ik had het niet over een uur de deur uit, gewoon ff 5 minuten de hond uitlaten of pakkie soep halen bij de avondwinkel
Nee dat zou ik dus nooit doen naar maar even bij de buren vragen… want je weet nooit wat er onderweg bv gebeurd als het echt niet anders kan zou ik jordy mee nemen maar ik laat hem nooit en te nimmer alleen thuis… maar goed ieder zijn keus
en wat als er iets met jouw gebeurt ?
En je kind ligt alleen thuis ?
Ik ben misschien erg overdreven, ik weet het…
Maar een ongeluk zit in een heel klein hoekkie.
Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper
een heel klein hoekje hoe voorzichtig je ook bent, het hoeft niet jou schuld te zijn.
Ik moet er niet aan denken, ik zou het dus ook niet durven… want ook al is het maar 5 minuten, in 5 minuten kan je hele huis afbranden.
Ik zou het mezelf nooit vergeven als er wat gebeurt, maargoed dat is ieders eigen keus.
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi
Gewijzigd door - Nathalie op 24 Feb 2002 18:54:36
ik neem kyra altijd mee om de hond uit te laten of het moet kei hard gieten en ze slaapt dan laat ik heel snel de hond aan de overkant even uit maar echt niet op mijn gemak maar het kan af en toe niet anders dit gebeurd ook maar heel zelden maar ik ken dus inderdaad iemand die er drie had waarvan de twee jongsten een tweeling zijn en zij liet terwijl ze de oudste naar school bracht die twee ook in bed leggen en nou rijden ze haar aan dus inderdaad wat gaby zegt een ongeluk zit in een klein hoekje waar ik mijn eigen ook kwaad om kan maken is als een kind in de auto in slaap is gevallen en ze komen thuis dat mensen die kinderen dan gewoon in de auto laten liggen tot ze wakker zijn
groetjes anita
nee erger nog of je kind gewoon in de auto laten zitten, als de mama’s aan het boodschappen zijn…
Kijk als kim de honden uitlaat, met haar kan niet zo veel gebeuren daar is toch geen verkeer haha.
Sofie is nu nog klein, maar straks als ze kunnen klimmen en kruipen, ze zijn zo snel met alles…
Voordat je het weet zitten ze ergens bij wat niet voor kinderen bestemd is.
Om wat we straks lazen, op een ander prikbord, dat mens laat haar kinderen dus veel langer alleen, gaat gewoon ergens op de koffie…
Dit ging me echt te ver.
maar goed ze moeten het zelf weten…
Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper
Hallo,
Ik voel me flink aangesproken hoor. Ik heb dus 2 hele leuke lieve honden. Een hele leuke lieve man. Ze hebben alleen alledrie een ellendig gebrek. Die honden moeten piesen en poepen (dus ook ´s avonds) en die man werkt veel te veel (ook ´s avonds en s nachts, wilt mama thuismama blijven). Jullie voelen hem al aankomen. Ik laat ze rustig uit hoor, als ze liggen te slapen. Ik kan ze wel degelijk in 5 minuten snel uitgelaten hebben, het is immers maar ff snel laten schijten (plat gezegd, immers als er gezegd wordt dat ik een domme rund ben en dat een ander door iemand als ik, zelfs de toetsenbord in elkaar ramt, dan mag ik dat woord best wel gebruiken). Túúrlijk kan ik ervoor kiezen om de hondjes binnen te laten, de drentelende beesten, die duidelijk nodig moeten en dan gewoon fijn de volgende dag met een vrolijk gezicht de troep opruimen. Nou sorry hoor, maar daar begin ik niet aan. Ik vind dat dierenbeulerij! Maar dat zouden jullie dus niet doen (op kim en els na dan). Want jullie maken liever s avonds laat in de regen en de kou de kinderen dan wakker… Ja. Of natuurlijk de beesten nu toch eindelijk eens op de wc leren! Nou áls jullie dat voor me regelen… Ik ga zeker niet winkelen, terwijl ze alleen zijn. Weet je wat ik ook wel eens doe??? Veronica speelt heerlijk, Lucas zit in wipstoel in de badkamer en dan ga ik ff supersnel douchen. Enig idee wat er dán kan gebeuren? Offe… ik sta te koken, heftig te denken wat ik in die pan doe (geen slavinken voor Lucas dus!) en de kids zijn wederom in de kamer aan het spelen. Weten jullie wel wat voor ellendigs er dan kan gebeuren? Als je buiten bent, kun je een papiertje met adres en je naam èn de namen plus leeftijd van je kids erop, bij je dragen. Als je ´s nachts slaapt en de tv staat standby (ik noem maar een zijweg), dan heb je het geen eens door, of de boel fikt al af. Let wel, ik reageer nu echt zo fel, puur omdat er zo raar over begonnen is en wij gewoon uitgescholden worden! Maar ik doe in ieder geval niet krampachtig, die tijd heb ik achter me gelaten. Wij hebben het errug gezellie, zelfs met een man die dus avonden en nachten moet werken, waardoor mama er ook alleen voor staat! Zo!
groetjes Mo
Was nog iets vergeten. Ik las dat Gabriella zei, dat als Kim de hond uitlaat er niets kan gebeuren, want bij hun huis is geen verkeer. Oh en dan kan haar huis dus ook niet affikken??? Mmm raar… Oh ja, Kim zegt, dat ze het graag ook zo had geschreven en het helemaal eens is dus.
groetjes Mo
Hoi hoi
Nou ja, kijk ik laat ook mijn hond niet uit als mijn kindje ligt te slapen, maarja ik vel aan de andere kant ook geen oordeel over de mensen die het wel doen. Ik neem aan dat iederen zijn/haar verantwoordelijkheid wel kent. Zolang je de deur uitgaat met een briefje in je zak, waar je woont en dat daar kinderen zijn, kan er denk ik weinig verkeerd gaan.
Carolientje
je bent me de laatste 2 dagen wel helemaal aan het afzeiken MO !
Schijnbaar kan ik hier niks schrijven of jij haalt weer oude koeien uit de sloot.
Iedereen mag zijn mening schrijven, en ik heb niet verteld dat je huis kan affikken, maar dat er iets met de mama kan gebeuren.
Sorry maar ik heb nl in het verleden, dat wel meegemaakt, mama ging heel even boodschappen doen, en liet de allen kinderen thuis.
Mijn moeder had wel een reserve sleutel, maar goed de moeder van mijn buurkindjes is nooit meer terug gekomen !!
Ik heb het al gezegd een ongeluk zit in een klein hoekkie.
Telkens bij mijn berichten moet ik me gaan corrigeren, eerst goed lezen en dan iemand verwijten zeg ik maar.
Ik heb het ff helemaal gehad met dit gemuts.
want als niemand hier meer iets kan schrijven, en zijn mening kan schrijven,
en je krijgt van deze antwoorden nou ben ik
"even heel duidelijk":
ouwe onderwerpen opratelen:
is het hier niet meer gezellig…
Bedankt en tot ziens.
ik heb hier geen zin in.
Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper
Gewijzigd door - Els op 25 Feb 2002 16:27:52
Pfffffff dames, dames…
Ik kom een daggie niet en dan een hele discussie. Nou ik kan je vertellen, ik laat Fabienne wel ff-tjes alleen, met drie kinderen zie ik geen andere oplossing. Fabienne houdt er totaal niet van om wakker gemaakt te worden, dus als ik dat wel doe, zit ik met een sjaggie meid! Bovendien komt daarbij dat als ik het stuk zou lopen met alle drie de kids, dat we bijv. tussen de middag 15 minuten hebben om te eten en dat zou betekenen dat ik de andere kids tekort doe. Even heel duidelijk: “ik ga niet weg voor een kop koffie maar uit pure noodzaak!” Ik vind het dus niet leuk om haar alleen thuis te laten maar het is gewoon niet anders! En dan vind ik niet dat je hier mensen daar op aan kunt kijken. Soms is het gewoon niet anders, en dan geen je op deze manier aan dat je iemand een slechte moeder vind?! Sorry hoor, maar dat gaat mij ff te ver, de dames die er zo over denken moeten hier eens een daggie de huishouding runnen! Voordat ik weg ga check ik alles drie keer. En de oudste twee weten het geen geouwehoer bij school gelijk naar huis! Dus zo probeer ik de tijd dat ze alleen is zo kort mogelijk te maken. Maar ik doe het wel rustig aan. En ik neem de tijd met het uitkijken enzo… mijn vriendinnen weten ook dat, als er mij wat overkomt dat er nog een kindje thuis is! En dat bekende briefje zit in mijn jas…
Dus dames wie durft, kom een dagje mijn huishouding doen en zie dat het soms onmogelijk is om een SUPER moeder te zijn!
Ellen
aller eerst noem ik jouw geen dom rund maar iemand anders die op een ander bord neer had gezet dat haar vriendin uren weg ging Lekker winkelen en kind DUS UREN ALEEN LAAT dat vind ik een DOM RUND en tentweede Het spijt me dat ik dit onderwerp ben begonnen het ziet er naar uit dat er mensen zijn die niet begrijpen waar ik het over heb prima voor mij is deze diccussie afgelopen alles liep goed maar goed er die dus niet goed lezen.