Grrr daar kan ik zo boos om worden

jeetje miena zeg.

wat is het weer gezellie.

ik laat dus ook kaitlyn alleen als ik dylan smiddags uit school gaat halen.kaitlyn slaapt van 2 tot half 5.hij komt 15.15 uur uit ik ga om 15.14 weg als ik bij school aankomt staat hij netjes te wachten en fietsen we terug ik ben nog geen 10 minuten weg.

mijn buren weten dat ik dylan haalt om die tijd,ik heb een briefje in me zak.

als ik dit zo niet doe en moet kaitlyn wakker maken nou dan zijn het de ergste uren van de dag huilen sjaggie noem maar op.

toen ze baby was durfde ik het niet,ik merkte aan kaitlyn dat ze geen regelmaat had en steeds meer ging huilen overdag.toen heb ik het een keer wel gedaan en na een week had ik me gezellige kaitlyn weer terug,die heerlijk naar bed ging als ze moe was en niet na 30 min. er weer uitgehaald moest worden omdat haar broer etens pauze had,of dat hij smiddags weernaar school gebracht moest worden.

groetjes bianca

Het is nooit anders dan gezellig geweest, maar dit is een diccussie die uit de hand dreigt te lopen en dat is iets war ik geen zin in heb, ik heb voorbeelden genoemd bijvoorbeeld hond uitlaten ik zeg daar nog even bij je hebt hond uitlaten en hond uitlaten vaak kan dit voor de deur das heel wat anders dan een uur gaan wandelen, het verhaal waarom ik het dus ben begonnen was iemand die dus echt uren weg ging sorry maar dat gaat er bij mij niet in dat is levends gevaarlijk, zorg dan voor oppas. want een ongeluk zit in een heeeel klein hoekje

oke het laaste woord

discussie gesloten
laten we het gezellig houden hier.

groetjes bianca

dames,
als ik verkeerd had gelezen dan had ik me ook aangesproken gevoeld door de opmerking van tries, “wat een domme runden zijn het”, ik voelde me daardoor niet aangesproken omdat ik net op tijd begreep dat ze het over meiden en reacties had op een ander prikbord.
We laten elkaar hier absoluut in elkaars waarde maar ik moet zeggen de eerste reacties waren vrij agressief van toon en het is logisch dat mensen zich aangevallen voelen op die manier,zeker als het niet duidelijk is over wie en wat het gaat.
Iedereen doet het op zijn eigen manier en met zijn eigen ,in een anders ogen, misschien onhebbelijke gewoontes. Discussies als deze zijn en blijven altijd felle reacties uitlokken dat kan en wil ik ook niet voorkomen. hoeft ook niet want we schelden elkaar hier niet uit, daar heb je andere forums voor.
Maar discussies als deze zijn absoluut niet verkeerd, ze lokken juist ook goeie tips voor anderen uit. tuurlijk veroordeel ik iemand die zijn kind een uur alleen in huis laat maar dat waren juist de uitzonderings gevallen en inderdaad zit een ongeluk in een piepklein hoekje dat weten we allemaal, maar doordat er overnagedacht word voorkom je misschien een situatie die uit de hand had kunnen lopen.

Kussies

Dank je wel Kimmie ik had en heb het niet beter kunnen uitleggen en misschien inderdaad door mijn kwaadheid…

verder zeg ik er niet al te veel meer over, Ik ging er altijd van uit dat alle ouders het geestelijk vermogen hadden om te bedenken dat sommige dingen gewoon gevaarlijk zijn (ik heb het nog steeds over ouders die hun kinderen achter laten) maar dat is dus helaas niet zo en daarom was ik daar ook erg van geschokken op dat andere bord en vandar dat ik hier mijn gal ging spugen… maar ik zal de volgende keer beter mijn best doen dat het goed uit te leggen als dit nog een keer zou voor komen…

Liefs Tries
misschien een overbezorgde mama…hihi

Ik kon er ook erg boos over worden, omdat het soms gewoon niet anders is! Ik vind het niet leuk dat ik Fabienne alleen thuis moet laten, maar op dit moment is het niet anders! Als ze straks gaat lopen en klimmen enzo, moet ik weer een andere oplossing vinden maar voor nu is deze misschien dan niet perfect maar wel de makkelijkste! We willen tenslotte het beste voor onze kinderen. En als daar iets minder goed tegenover staat: “so be it!” Net als in het begin van mijn zwangerschap, dat ik niet kon stoppen met roken… wat uiteindelijk pas na 4 maanden “ECHT” lukte! Dat is toch ook niet het beste voor je kind?! Sommige dingen moeten zoals jij denkt dat het het beste is voor iedereen, en met drie personen in een gezin is het wel iets makkelijker dan 5 personen… Maar dat je je kind thuis laat om leuke dingen (?) te gaan doen vind ik ook niet kunnen hoor! Ik voelde me wel aangevallen, maar begrijp nu je berichtje beter Tries!

Liefs ellen

ellen, straks kan fabienne mee op de fiets, oplossing klaar
dan slaapt ze ook weer op andere tijden als nu, andere leeftijd andere aanpak toch

Kussies

uren weg kan je ook niet maken nee daar zal ik ook pissig over worden.

maar in deze situatie met kaitlyn kan je gewoon niet anders,hoe je ook zal willen.wakker maken en dan de rest van de dag niet te genieten.
maar ben ook altijd wel weer blij als ik thuis bent.al met al ebn ik blij als ze van haar middag dutje af is.

en eerder naar bed kan ook niet want dan zit je met het zelfde,doe ik na 3en naar bed dan slaap ze tot 7 uur en moet ik haar wakker blijven schudden.

groetjes bianca

Sorry maar ook ik voel me genoodzaakt om te reageren…
IEDEREEN heeft zn kind weleens alleen gelaten al is het maar 3 min!!! Dan denk ik inderdaad aan het koken of douchen (en moet mo daar in volste zin gelijk in haar woorden geven wat er dan OOK kan gebeuren in huis!) en ja *****… als t huis affikt, waar hebben we het hier over? Enne… als ik mij niet vergis en het eerste stukje goed lees, dan worden deze dames duidelijk RUNDEN genoemd, OOK diegenen die alleen ff hun hond uit gaan laten, want inweze kan er dan net zoveel gebeuren als dat je slaapt en je kind ligt in een andere kamer! Net als wat Els zegt, je kan toch niet naast de wieg gaan slapen?
Ik vind dat hier errug overtrokken wordt gereageerd door bepaalde mensen, je kunt best je mening geven, maar ik kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen zich niet prettig voelen als men rund wordt genoemd.

xxx suus
mamie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).

Gewijzigd door - faye op 25 Feb 2002 21:18:54

Gewijzigd door - Els op 25 Feb 2002 21:44:15

voor de allelaaste keer vraag ik of je wil lezen

ik heb het over mensen die hun kinderen achter laten en de deur dicht gooien

die boodschappen gaan doen, en hun kind achter laten

die de hond uit gaan laten en niet het huis in de gaten kunnen houden en niemand weet waar ze zijn…

kinderen naar school brengen ook waar van niemand weet waar ze zijn en een klein kind/baby allen laten het is heel wat anders als je buuren dit weten en er je kind letten

ik heb niemand een dom rund genoemd die gaat douchen of eten gaat klaar maken ik heb het daar niet eens over gehad, en nee je kan niet naast het bed gaan slapen maar heb ik het daar over? ik heb het over mensen die UREN weg gaan en hun kinderen achter laten…

als het nou nog niet duidelijk is dan weet ik het niet meer…

ik kan niemand vragen om een dicussie te stoppen maar voor mijn is dit over, ik ben dan misschien in het begin niet duidelijk geweest maar later heb ik dit duidelijk uit gelegt maar het schijnt nu nog niet duidelijk te zijn dus basta…

dames

genoeg is genoeg he
de boodschap was duidelijk , we gingen elkaar niet aanvallen en toch verdorie het gebeurt… mensen gaan zich aangesproken voelen, ja we hebben het door maar dit stopt dus nu.

discussie gesloten
en als je daar nog wat aan toe te voegen hebt dan mail je het me maar! ik wil er geen woord meer over horen.
Jullie zijn me daar allemaal verschrikkelijk op snel op de teentjes getrapt pfffff
we zouden elkaar hier in onze waarde laten, maar dat is zeker niet wat er hier nu gebuert en ja misschien typ ik dit nu ook wel in een opwelling maar, ik heb het vanmiddag op een rustige manier uitgelegd en toch gaat het maar door en door, ook op de chats en msn. de meningen zijn duidelijk, houd er over op

Kussies