Grote peuter

Hallo!!

Deze week heb ik al 3 keer gehoord dat Thomas zo groot is!! Op de speelzaal is hij het grootste kind!
Hij is 3 jaar en 3 maanden
Weegt 15 kilo
Maat 104/110
Schoenmaat 29
Een moeder zei tegen me dat haar zoon van 3 nog maar 3 paar schoenen had gehad. Nou. Thomas dus al 6!!!Hij begon bij maat 23!
Soms is het best lastig dat iedereen denkt dat hij al 4 is. Ze verwachten dan meer van hem, terwijl het nog maar zo´n jochie is!!
Ik zal proberen een foto van hem mee te sturen…(zoals sommigen al weten, ben ik geen ster met computers, maar ik zal het proberen…)

D:\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\fotoalbum\Fam. M. Lipman\Thomas\JAAR 3\2.5-3 jaar\vondelkade\Resize of 100_2457.JPG

ik hoop dat het gelukt is met de foto…
groetjes charon

hmmm…zo te zien is het dus niet gelukt…ik zal eens even wat proberen
charon

je moet je foto eerst uploaden naar het internet, daarna kun je hier de link daarvan plaatsen tussen[img*] [/img*] ( sterretjes weghalen )

Gewijzigd door - Assie op 23 Jan 2006 12:50:53

TADA!! Daar is hij dan!! Viel best mee…heb even gespiekt bij ‘trots op’ daar stond ook al een vraag over hoe je foto´s moet plaatsen…bedankt daar dus voor…hihi

Dit is dus Thomas. Een paar maandjes geleden al hoor. Wij zijn afgelopen zomer van een flat op 3 hoog verhuisd naar een eengezinswoning met TUIN!! En daar is Thomas heeeel blij mee! Lekker buiten spelen in de tuin ! groetjes Charon

ahuuuum ik zie niks. Je hebt m volgens mij niet geupload naar internet eerst. Wij kunnen niet zien wat in jouw pc staat (gelukkig maar ) maar daarom moet zo`n foto dus eerst op het internet geplaatst worden.

Lisa is 3 jaar en 4 maanden.
Zij weegt 14 kilo en heeft maat 98/104.
Ze heeft schoenmaat 25.

Lastig hè als je kindje groter of ouder wordt geschat.
Mensen verwachten dat vaak al te veel van kinderen.

Lisa is bijvoorbeeld erg bijdehand voor haar leeftijd.
Mensen denken vaak dat ze al 4 jaar is.
Dus moet ik mensen vaak terugfluiten als ze iets van Lisa verwachten wat ze helemaal niet kan.

Och je moet eens weten hoeveel schoenen Lisa al versleten heeft!!!
6 Paar is niets hoor!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Stephan schijnt nog steeds aan de kleinere kant te zijn.
4 jaar en 7 maanden (exact vandaag)
1.05 meter en net 16 kilo.
Maat 104, schoenmaat 27.

Ik zou me er verder niet druk om maken hoor.
Behalve dat het idd erg lastig kan zijn als hij ouder geschat wordt!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 30 Jan 2006 21:21:19

haha!! sorry…ik ging al helemaal uit mijn dak, dat het gelukt was!! Ik wacht wel even met foto´s tot iemand me het hier kan voordoen…

Toch bedankt!! Groetjes Charon

Ik heb net in je andere topic uitleg gegeven

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

dominique is 3 jaar en 7 maand
weegt 15 kg
en is 104m
schoenmaat 27
maar goed wat is groot ben je zelf of je man groot
maar iedereen zegt ook tegen mij wat is ze groot
dat is ze mischien ook wel maar ik weet niet
beter

groetjes joze mama van madelinde 5 en dominique 3

vic is 2.5 jaar oud en heeft ook schoenmaat 27 hoor… en is zeker een grote vent en weegt rond de 15 kilo, maat 98/104

fietje van 4.5 jaar weegt 23 kilo en heeft maat 122-134 ergen daartussen in moet ik het zoeken… dus nee ik heb ook alleen maar reuzen hier

groetjes Kim, mama van

en

Marten is 3 jaar en 2 maand
kledingmaat 104-110
weegt 17 kilo
heeft schoenmaat 30

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

oooooh…dan valt het dus allemaal nog wel mee!
Bedankt voor de reactie’s mama’s!!

Groetjes Charon

hoi hoi,

ja ik weet hoe het is om een grote peuter te hebben,mijn zoontje was met zijn 3 jaar al 1m15 en rond de 19 kilo.
Nu is hij 5 jaar en 4 maandjes is 1m28.2 en weegt 25 kilo.
heeft schoenmaat 36/37.
maar hij is niet de grootste meer van de klas,er is een meisje 1 dag jonger dan hij die al 1m30 is..
Dus ja er bestaat nog groter dan hij op deze leeftijd.

Het is idd erg rot als je kind steeds ouder word geschat.
Mijn zoon heeft de groei van een ruim 7 jarige.
en word ook steeds meer overschat.
je leert er wel mee leven op een gegeven moment.

groetjes van Bianca

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Hoi

Franca wordt ook ouder geschat, komt ook omdat ze zo bijde hand is. Ze heeft kledig maat 98/104 en weegt ongeveere 15 kilo. Schoenmaat 24.
Wij waren zelf toen we op de lagerschool zaten ook beide de grootste van de klas.

groetjes Yvonne

Hoihoi …

Matthijs is dus ook aan de grote kant … hij is net 3 jaar geworden …
Lengte 1m04 en gewicht 16kg.
Bovenmaat 116 en ondermaat 98
Hij heeft een lang lijf en korte pootjes hihi …

Maar inderdaad wordt hij ook altijd ouder geschat … en dat is soms wel eens lastig ja … en ik betrap mezelf er ook op dat ik hem als een ‘groter kind’ behandel soms …

Maar leuk om te lezen dat er nog meer “big kids” zijn hahaha …

En beter te lang als te kort vind ik hoor … heb liever dat hij 2 meter wordt ipv 1.50 …
Mijn man is ook 2 meter, dus daar heeft hij het van …

Groetjes van Rianne, mama van Matthijs (04/01/2003) en Sabine (17/01/2006)

hai!

Thomas doet steeds maar 3 maanden met een paar schoenen, en dat kost kapitalen!! Wees dus maar blij dat hij zijn schoenen zo lang aan kan hebben!!

Vorige week was er weer een moeder die me raar aankeek toen ik zei: Zo Thomas, dan ga je zo even lekker naar bed…Hij ziet er echt uit als een kind van 4/5 jaar…
Ach, ik trek me er niks van aan, Thomas merkt er zelf gelukkig toch niets van!

Marielle: Mijn zus woog toen ze 3 was 11 kilo, dus het kan altijd erger!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

Nou Bas is ook niet klein vrees ik. Hij is nu 2,5 en heeft maat 98/104 en hij weegt zo’n 16,5 kilo. Hij wordt ook ouder geschat vaak.
Heb al ergens woorden met iemand gehad omdat ze vond dat Bas zich misdroeg in vergelijking tot haar kleindochter van 3,5. Bas was toen net 2 en een flink stuk groter. Je kan niet van dat jochie verwachten dat hij zich zo gedraagt als hij anderhalf jaar jonger is. Toen damde ze wel in maar ik had er toch een rot gevoel over.

Hoi,

Daan is 2 jr en 20mnd en heeft schoenmaat 26 en heeft kledingmaatje 104 weegt ongeveer 12 kg ( is net ziek geweest dus zal iets minder zijn nu). Hij is op de creche niet echt de grootste maar ook niet de kleinste. Hij is gemiddeld.

En de schoenen die zijn niet bij te slepen sinds hij kan lopen heeft hij er zeker 6 paar versleten.

Groetjes,

Diana moeder van Daan