Grote peuter

Ha Diana, moeder van Daan,

Daan heeft een geweldig postuur, als peettante en bijna-moeder mag ik dat vol trots zeggen. Hij is een superknappe kerel, niks gemiddeld!!!

Groetjes, Kim en Co

quote:
Hoi,

Daan is 2 jr en 20mnd en heeft schoenmaat 26 en heeft kledingmaatje 104 weegt ongeveer 12 kg ( is net ziek geweest dus zal iets minder zijn nu). Hij is op de creche niet echt de grootste maar ook niet de kleinste. Hij is gemiddeld.

En de schoenen die zijn niet bij te slepen sinds hij kan lopen heeft hij er zeker 6 paar versleten.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Djanira is net 3 ( 3 maart) en is 98 cm en weegt 15 kilo ze draagt kledingmaat 104 met truitjes vaak al 110/116 en heel soms van broeken ook. Schoenmaat 25.

Melani is trouwens ook groot, die is 1 meter 26 nu , draagt schoenmaat 34/35 en is net 6 geworden (10febr)
het is idd lastig soms…
Ze is een van de grootsten van de klas ook, er is maar 1 kindje even groot.

Joost is ook al zo’n reus: hij is nu 2 jaar en 1,5 maand oud, is 97 cm. lang en weegt 17 kilo, schoenmaat 25/26. Als hij 4 maanden met zijn schoenen doet valt het niet tegen, 1 keer was hij er binnen 6 weken uitgegroeid

Ik herken het wel dat mensen hem al voor ouder aanzien. Soms vragen ze hem of hij niet naar school toe moet. Daarbij praat hij nog niet, dus dat maakt het soms nog verwarrender.

Kim, wat ben je een enthousiaste peettante, leuk! Joost heeft ook al zo’n ontzettend enthousiaste en trotse peettante (mijn zus).

Groetjes, Thirza

Grote kindjes hier allemaal. Mijn kleinste is 4,5 jaar en meet maar 90 cm voor 12 kg. Ook mijn andere 2 zijn hele kleintjes: 9j 112cm en 16g, 13 j 127 cm en 20 kg. Ik lees dat een meisje van 6 hier al schoenmaat 34-35 heeft. Mijn oudste 31!

Gewijzigd door - Ambervanout op 28 May 2006 14:19:12

Ho!

ben je zeker dat ze al 110cm is? Mijkt me erg lang!

doei!
quote]
Anousha is 2 jaar en 7 maanden.
Lengte is +/- 110 cm
(korte romp maat 92/98 en lange benen 104 ze is nu zindelijk en haar broeken zakken nu dus van haar kontje want ze heeft het voor de breedte niet nodig)
weegt +/- 13/14 kilo
schoenmaat 25 Anousha had maat 19 toen ze ging lopen liep met 8 1/2 maand

Ze heeft net als moeders een jong gezicht erop staan, waardoor ze jonger wordt geschat. Tot dat ze haar bezig zien dan schatten ze haar ouder. in doen en laten.

sabineanousha
[/quote]

Mijn zoontje is 2 jaar en 7 maanden. Heleboel mensen schatten hem al ruim 3 jaar.
Hij is 95 cm weegt 14.5 kilo en heeft schoenmaat 26. (heeft hij van zijn vader die grote voeten)
CB zegt dat hij op de normale lijn zit.

groetjes van Bianca mama van Jeremy

Nou kan mss wel. Het is mss omdat de mijne zo uitzonderlijke klein zijn, dat het mij zo lang lijkt. Mijn jongste van 4 is zo’n 90 cm en mijn middelste van 9 1m12. Dus is ze bijna zolang als mijn jochie van 9. Snap je dat ik het lang vind hihi

quote:

Volgens het consultatie bureau is ze 109.4 cm Dus eigenlijk is ze 109 cm hihi
Dan moeten ze daar niet goed meten zou kunnen hoor.
Heb nooit in hun geloofd hihi

Mijn zoon is nu 2 jaar en 8 maanden. Hij is 1.02 meter, weegt (denk ik ong) 18 kilo, en heeft nu schoenmaat 29!! En dat is best lastig. Hij is namelijk erg laat met praten. En aangezien hij eruit ziet als een kind van 4, reageren mensen soms heel verbaasd als ze iets tegen hem zeggen of tegen hem praten. Kinderen ook. Die kijken dan echt zo van “huh”? Zelf denk ik ook dat ik meer van hem verwacht. Dan moet ik soms ook tegen mezelf zeggen dat ie pas 2,5 is. Heel raar. Ik ben heel benieuwd waar dat heen gaat. Dat wordt waarschijnlijk een reus met schoenmaat 50 ofzo…