Anna slaapt al een week of wat in een groot bed. In het begin vond ze het geweldig en ging ze gewoon slapen. Nu heeft ze echter kuren gekregen en gaat ze eruit, loopt naar onze slaapkamer (in een slaapzakje) en gaat in ons grote bed liggen. Huilen moord en brand.
We hebben al heel wat geprobeerd. We leggen haar elke keer weer terug in haar eigen bedje. Ze huilt dan flink en de eerste avond hebben we er 2,5 uur over moeten doen om haar in haar eigen bedje te laten slapen. Ik heb natuurlijk het topic van afgelopen keer gevolgd, maar omdat Anna in ons grote bed kruipt weet ik echt niet wat ik moet doen.
Ze is moe zat, want overdag is ze wakker omdat ze dan ook niet in haar bedje wil. En overdag ga ik geen gevecht met haar aan. Nora heeft ook haar slaap nodig natuurlijk.
Op zich gaat het de laatste paar dagen wel goed met het naar bed gaan, maar gisteren nacht werd ze wakker van ons toen we naar bed toe gingen en heeft ze eigenlijk niet geslapen. Wij dus ook niet. Ze klom bij ons in bed en elke keer dat we haar terug legden, krijst ze de hele buurt bij elkaar. Nora wakker, wij kunnen niet slapen en Anna is helemaal tureluurs. Op een gegeven moment ben ik in haar kamertje gaan zitten en heb gewacht dat ze sliep. Toen naar mijn eigen bed, maar je raad het al, twee uur later mevrouw weer wakker en krijst aan een stuk door. Daarna maar bij haar in bed gaan liggen en is ze ook gaan slapen. Toen maar weer naar mijn eigen bed gegaan.
We worden hier echt heel moe van. Wat moeten we hieraan doen?
Help…